Rosjanie nie chcą oglądać propagandowego talk-show „Wieczór z Władimirem Sołowjowem”. Według danych Mediascope, tej jesieni program w ogóle nie znalazł się na liście 50 najpopularniejszych projektów telewizyjnych tygodnia w grupie odbiorców „wszystkich 4+”. Najlepszy wynik zanotował w tygodniu od 2 do 8 września: 53. miejsce z oceną 1,7%, zauważył kanał w Telegramie „Możemy wyjaśnić”.
Wśród młodych ludzi i osób poniżej 55. roku życia prawie nie ma zainteresowania talk show Sołowjowa. Od początku nowego sezonu „Wieczór” ani razu nie znalazł się w pierwszej setce grupy docelowej „18–54 lata”. Nie najlepiej sytuacja wygląda w przypadku kanału Soloviev Live TV, który w rankingach plasuje się na ostatnim miejscu.
Spadła także oglądalność programu „Wiadomości tygodnia” z Dmitrijem Kisielowem na pierwszym kanale publicznej telewizji.
Od początku miesiąca czołowemu propagandyście nie udało się utrzymać nawet w pierwszej trójce, choć przez cały październik ubiegłego roku niezmiennie plasował się na pierwszym miejscu.
W tygodniu od 14 do 20 października „Wiadomości Tygodnia” spadły na 5. miejsce. Pozycje traci również program propagandowy „Moskwa. Kreml. Putin” z Pawłem Zarubinem na kanale „Rosja 1”. W październiku wypadł z pierwszej 10-tki, choć do niedawna święcił triumfy.
Portal Moscow Times zauważa, że od tępej propagandy Rosjanie wolą programy rozrywkowe. To zjawisko nowe – zauważają dziennikarze.
Ogólnie rzecz biorąc, Kanał 1 wykazuje największą degradację pod względem oglądalności. Wśród widzów w wieku od 18 do 54 lat Ren TV zajmuje generalnie pierwsze miejsce, a Kanał 1 dopiero siódme.
ba za t.me/mozhemobyasnit
1 komentarz
Krzysztof
30 października 2024 o 11:14no to ruSSkich propagandystów na pierwszą linię tak zwanej misją specjalną ( wojną)