• Ukraina
  • Białoruś
  • Rosja
  • Litwa
  • Region Bałtyku
  • Azja i Zakaukazie
  • Na Świecie
  • Historia i Wspomnienia
  • Kultura
  • Podróże po Kresach
  • Wyszukiwarka Kresowa
  • Kalendarium Kresów
    • Styczeń w Historii Kresów
    • Luty w Historii Kresów
    • Marzec w Historii Kresów
    • Kwiecień w Historii Kresów
    • Maj w Historii Kresów
    • Czerwiec w Historii Kresów
    • Lipiec w Historii Kresów
    • Sierpień w Historii Kresów
    • Wrzesień w Historii Kresów
    • Październik w Historii Kresów
    • Listopad w Historii Kresów
    • Grudzień w Historii Kresów
  • Polacy na Wschodzie
  • Biblioteka Kresowa
  • Kuchnia Kresowa
Kresy24.pl – Wschodnia Gazeta Codzienna
  • 21 maj 2026
  • Gazety i Czasopisma Kresowe
    • Archiwum Dziennika Kijowskiego
    • Archiwum Gazety Polskiej Bukowiny
    • Archiwum Głosu Polonii
    • Archiwum Głosu znad Niemna
    • Archiwum Kuriera Galicyjskiego
    • Archiwum Kwartalnika Echa Polesia
    • Archiwum Kwartalnika Krynica
    • Archiwum Magazynu Polskiego
    • Archiwum Monitora Wołyńskiego
    • Archiwum Mozaiki Berdyczowskiej
    • Archiwum pisma Nasze Drogi
    • Archiwum pisma Polacy Donbasu
    • Archiwum pisma Polonia Charkowa
    • Archiwum pisma Wołanie z Wołynia
    • Archiwum Polak na Łotwie
    • Archiwum Polaka Małego
    • Archiwum Polaka w Niemczech
    • Archiwum Słowa Polskiego
    • Archiwum Słowa Życia
    • Archiwum Tęczy Żytomierszczyzny
    • Archiwum Gazety Polak Mały
Kresy24.pl - Wschodnia Gazeta Codzienna
  • Ukraina
  • Białoruś
  • Rosja
  • Litwa
  • Region Bałtyku
  • Azja i Zakaukazie
  • Na Świecie
  • Historia i Wspomnienia
  • Kultura
  • Podróże po Kresach
  • Wyszukiwarka Kresowa
  • Kalendarium Kresów
    • Styczeń w Historii Kresów
    • Luty w Historii Kresów
    • Marzec w Historii Kresów
    • Kwiecień w Historii Kresów
    • Maj w Historii Kresów
    • Czerwiec w Historii Kresów
    • Lipiec w Historii Kresów
    • Sierpień w Historii Kresów
    • Wrzesień w Historii Kresów
    • Październik w Historii Kresów
    • Listopad w Historii Kresów
    • Grudzień w Historii Kresów
  • Polacy na Wschodzie
  • Biblioteka Kresowa
  • Kuchnia Kresowa
Home
SUPERNEWS

Komu zależy na polsko-ukraińskiej awanturze? (WIDEO)

13 lis 2016

Polscy nacjonaliści nie dają o sobie zapomnieć. Po zajściach w Przemyślu, tym razem postanowili podpalić stosunki polsko-ukraińskie, podpalając błękitno-żółtą flagę w Warszawie.

Bardzo dobrze, że 11 listopada spłonęły “proporce” środowisk LGBTQ, ponieważ Polacy mają prawo do obyczajowej normalności. Do tego, żeby Bruksela nie kazała nam legalizować “małżeństw” homoseksualnych.

Nie ma natomiast zgody na palenie narodowej flagi Ukrainy – państwa, które, osamotnione, toczy walkę z dzikim barbarzyństwem Azji. Jeśli ktoś nie jest w stanie wybaczyć Wołynia, niech spali sobie czerwono-czarną.

Redukcja Ukrainy do banderyzmu jest tak samo nieuczciwa, jak redukowanie II RP do endeckich bojówek, napadających na Żydów.

Jak to już wielokrotnie pisano, dla narodowców chłopcami do bicia zostali ostatnimi czasy Ukraińcy. Że pracę zabierają? Jeśli tak, to trzeba uznać, że Marks i Engels mieli rację. KOMUNA znaczy się.

A może to jest leczenie kompleksów? Na Niemców możemy sobie pohuczeć, ale nic im nie zrobimy. Ruskim nie podskoczymy, bo cierpimy wobec nich na syndrom sztokholmski. No to dowalimy “Kabanom”. Szczyt odwagi!

Zostawmy na moment rodzimych “pozytywistów”. Jak mawiał Kornel Ujejski: karać należy rękę, nie ślepy miecz. Inni szatani byli czynni na Marszu Niepodległości. Warto by się przekonać, jacy.

Ambasada Ukrainy ustami Wasilija Zawrycza, tymczasowego szefa misji dyplomatycznej w Warszawie, zapowiedziała, że złożyły oficjalną notę protestacyjną do polskiego MSZ.

Kresy24.pl

< Idź pod prąd Zobacz inny >
Ważne? Ciekawe? Podaj dalej:

Nie przegap w tym temacie:

Default ThumbnailKlimkin: “Tak dla reżimu wizowego z Rosją, ale…”. Hrycenko: “Trzeba to było zrobić trzy lata temu” Default ThumbnailKogo Polacy lubią bardziej, a kogo mniej (SONDAŻ) Default ThumbnailPo 77 latach spoczęli na cmentarzu w Mościskach
  • Tagi
  • ambasada Ukrainy
  • Ministerstwo Spraw Zagranicznych
  • Niemcy
  • Przemyśl
  • Rosjanie
  • Warszawa

74 komentarzy

  1. Eryk Miter
    16 listopada 2016 o 16:43 Odpowiedz

    Polecam koszulkę poświęconą ludobójstwu na Wołyniu http://www.semperpatria.pl/koszulki/39-koszulka-krzyz-wolynski-white.html

  2. Riko
    15 listopada 2016 o 10:23 Odpowiedz

    oni pomniki bandery skur….syna to my im flagę ! Co w tym dziwnego ?

  3. Lxx
    15 listopada 2016 o 09:41 Odpowiedz

    W każdym zbiorowisku znajdzie się jakiś wyrodek, za którego wstydzą się inni. Wyglądał na takiego wypił trochę bo dziwnie się zachowywał ale dziś tego nikt nie stwierdzi. Zapewne siedzi w domu i jest dumny jak paw ze swojej głupoty. Dziwi mnie inny fakt, dlaczego władza obecna opiera się na takich ludziach, dlaczego nie interweniowała policja, dlaczego pozwolono aby manifestanci mieli zakryte twarze. To są pytania do ministra MSWiA Pana Błaszczaka, który znajdzie kilka wymówek na ten temat. Uważam, ze jest to cienka niebezpieczna linia, którą łatwo przekroczyć a wówczas nikt tego nie zatrzyma. Oby to się nigdy nie stało. Dla mnie jako Polaka to wstyd, że taka rzecz ma miejsce w naszym Kraju.

  4. wnuk rezuna
    14 listopada 2016 o 17:07 Odpowiedz

    Osobiście uważam , ze zwłaszcza w obecnej sytuacji , Ukraina powinna unikać jakichkolwiek STANOWCZYCH ŻĄDAŃ “UKARANIA” jakichś POLAKÓW , czy innych STANOWCZYCH PROTESTÓW względem Polski …. tym bardziej jeśli widać, że to jakieś prowokacje inspirowane ze wschodu ???..wystarczy “ubolewanie” i “nadzieja na poprawę” , tego typu sformułowania ….
    Bo to naprawdę może w Polakach budzić niechęć , politowanie czy wręcz pogardę ….
    Jeśli Ukraińcy chcą mieć w Polakach przyjaciół , a przynajmniej dobrych sąsiadów , muszą się NAUCZYĆ POLAKÓW SZANOWAĆ !!!
    I tych żyjących dzisiaj , a jeszcze bardziej TYCH POMORDOWANYCH przez “ukraińską” dzicz na Kresach Wschodnich …
    Szacunek dla naszej historii , pamięci , naszej martyrologi …to warunek minimum ..
    Bez tego, Nikt w tym kraju palcem w bucie nie kiwnie, jak Was Trump sprzeda Putinowi …..

  5. Viola
    14 listopada 2016 o 16:57 Odpowiedz

    Warto by autor tekstu odniósł się do reakcji prawdziwych polskich nacjonalistów a nie tych “robionych” na gwałt przez różnych speców od inżynierii społecznej. http://autonom.pl/?p=16644

    1. MX
      15 listopada 2016 o 01:23 Odpowiedz

      @Viola

      Są różni polscy nacjonaliści – niektórzy nastawieni pro-rosyjsko, inni pro-ukraińsko, a jeszcze inni są nastawieni nieprzyjaźnie i do Rosji i do Ukrainy.

      Akurat tzw. “autonomiczni nacjonaliści” z autonom.pl to polscy nacjonaliści pro-ukraińscy, którzy przyjaźnią się z ukraińskimi neonazistami z Azowa.

  6. MX
    14 listopada 2016 o 15:02 Odpowiedz

    Spalono flagę państwa, które:

    1. Na poziomie PAŃSTWOWYM gloryfikuje OUN/UPA, organizacje które dokonały na Polakach ludobójstwa.

    2. Jest tak naprawdę okupantem polskiego miasta Lwowa, beneficjentem sowieckiej agresji na Polskę.

    Można potępiać spalenie flagi, ja sam mam względem tego mieszane odczucia, ale powiedzmy sobie szczerze – są powody do niechęci do Ukrainy.

    1. cherrish
      14 listopada 2016 o 22:30 Odpowiedz

      Można potępiać, ale warto dodać, że palenie flag innych krajów nie jest w Polsce karane, by doszło do przestępstwa, flaga musi być wystawiana publicznie przez przedstawicielstwo danego państwa albo na zarządzenia polskiego organu władzy.

  7. fanjan
    14 listopada 2016 o 14:56 Odpowiedz

    A jeżeli ktoś nas straszy Rosja to powiem jedno jeżeli by chcieli nas połknąć to mają tyl wojska i sprzętu w obwodzie Kaliningradzkim że mogli by zająć pól polski w 48godz ale też wiedzą że odpowiedz była by nie porwnywalnie większa bo rosjanie to ilosc a Polacy to odwaga i męstwo i patriotyzm a tego brakuje wielom narodom czego dowiedliśmy w ciągu naszej historii Polski

  8. fanjan
    14 listopada 2016 o 14:43 Odpowiedz

    Trzeba pamiętać kochani bracia i siostry że kij ma dwa końce nasi chłopcy którzy zaczynają poznawać historię naszej Rzeczpospolitej tą prawdziwą i mają patriotyzm wyssany z krwią matki nie mogą pogodzić się że ich dziadowie i ojcowie walczyli i umierali za naszą ojczyznę a teraz ktoś im mówi że Wołyn to klamstwo że kresy to Ukraina że bandera to bohater że szuchewicz bohater narodowy ukrainy że Lublin i Przemyśl ukraiński co można jeszcze pisać żeby nie skrzywdzić Ukraińców i ich obecnych wieszczy narodowych bo choćbyśmy niewiem co pisali jaką prawdę pokazali on zawsze powiedzą że lachy kłamią .Naród bez własnej historii i kultury nigdy nie będzie narodem prawdy ❗

  9. Tofik
    14 listopada 2016 o 14:36 Odpowiedz

    Na tej prowokacji zależy Putinowi. To proste.

  10. Japa
    14 listopada 2016 o 09:30 Odpowiedz

    Skoro Ukraina, jako państwo, pozwala na używanie flagi w czasie banderowskich partaitagów, czy wywieszania jej na wozach bojowych pacyfikujących Donbas, to spalenie tejże flagi ma swoje uzasadnienie. Ja konsekwentnie dzielę ten obszar na Ukrainę i UPAinę. Nie można być wrogo nastawiony do Ukraińców. Jednak należy dołożyć starań do likwidacji neobanderyzmu. Tak jak nie mozna popierać kaczyzmu, to to zawoalowana forma polskiego nacjonalizmu. Proponuję pislamistom żeby ogłosili jaka jest ich , oficjalna, flaga a pierwszy ją publicznie spalę.

    1. gegroza
      14 listopada 2016 o 17:49 Odpowiedz

      Należy spacyfikować Donbas bo to Staliniści

  11. Red
    14 listopada 2016 o 08:55 Odpowiedz

    Te skur.. palilły ludzi w Odessie i nikt się nie oburzał a teraz spalono flagę i straszne ajwaj

    1. jubus
      14 listopada 2016 o 10:07 Odpowiedz

      Ale kto kogo spalił? Skąd wiesz czy w Odessie to nie była rusko-komusza prowokacja?

  12. ernesto
    14 listopada 2016 o 01:38 Odpowiedz

    to był mój ostatni 11.11 w Warszawie…..nie po drodze mi z neo-komuchami z xportalu

  13. józef III
    13 listopada 2016 o 22:30 Odpowiedz

    tak jak z budką przed ros. ambasadą : prowokacja

  14. Mysz
    13 listopada 2016 o 21:48 Odpowiedz

    ale tu rusofobóf,pozyteczni idioci typu luk,oplacany pewnie przez tyme

  15. jubus
    13 listopada 2016 o 21:46 Odpowiedz

    GDYBY REDAKCJA CZYTAŁA NARODOWE PORTALE TO BY WIEDZIAŁA, ŻE TO RUSKA PROWOKACJA. Oto link:
    http://autonom.pl/?p=16644
    Prowokatorzy dostali po ryju i na tym się skończyło.
    Są NACJONALIŚCI I NARODOWA KLOAKA. Jak widać, redakcja (a przynajmniej autor tego artykułu) i komentujący reprezentują tą drugą opcję.

    1. Pafnucy
      15 listopada 2016 o 15:22 Odpowiedz

      Gdyby Redakcja czytała te portale to pewnie ludzie w niej pracujący tworzyli by takie intelektualne rarytasy jak twoje. Raz zadałem sobie gwałt przez oczy i wszedłem na te portale. Do tej pory leczę zaćmę.

  16. mich
    13 listopada 2016 o 20:12 Odpowiedz

    dajcie se spokój z tymi ukraincami równie dobrze moze to byc ukrainska prowokacja oni przyjmują rozkazy z berlina i z francji niech pis przestanie wspomagac te panstwo oni nas nienawidzą i to na kazdym kroku udowadniają

    1. jubus
      13 listopada 2016 o 21:47 Odpowiedz

      Proszę zajrzeć na stronę, którą podałem. To prokacapscy koledzy niejakiego Piskorskiego co walczą z “faszyzmem”.

  17. Podlaszuk
    13 listopada 2016 o 19:38 Odpowiedz

    Komu zależy wiadomo. W pierwszym rzędzie Rosji. Ale to niejedyni zainteresowani. W mniejszym stopniu Niemcy oraz totalna opozycja w Polsce (im destabilizacja jest potrzebna, by pokazać, że obecny rząd jest nacjonalistyczny). Chociaż nie można wykluczyć, że ci idioci sami wpadli na tak “genialny” pomysł. A wpadli na ten pomysł pewnie dlatego, że słuchają gorliwie słów pewnego księdza i okolic oraz ugrupowania byłego muzyka.
    Tak przy okazji. Podobno sprawcom spalenia flagi wytłumaczyli niestosowność działań prawdziwi polscy patrioci. I to ponoć w sposób niezbyt miły. To informacja z drugiej ręki. Ma ktoś może potwierdzenie? Jeśli tak było, to chylę czoła przed osobami które zareagowały na skandaliczne zachowanie.

    1. Luk
      13 listopada 2016 o 21:20 Odpowiedz

      Jeśli to prawda to bardzo dobrze, że odpowiednio tym kołkom “wytłumaczyli”. Wydaje mi się, że większość uczestników marszu to prawdziwi patrioci, nie ulegający wpływom moskiewskiego prania mózgów.

    2. wnuk rezuna
      13 listopada 2016 o 21:46 Odpowiedz

      A Ty znowu z tą Rosją …
      Wszystkiemu winna Rosja …jeśli ktoś w Polsce nie kocha Ukraińców , to znaczy że jest agentem Putina …Polacy straszeni Rosją , prędzej pokochają Ukrainciw …..daj Ci Boże zdrowie ….
      Putin to zbrodniarz i skrytobójca , ale nie dureń !!!!!
      Z Ukraińcami dzisiejszymi jest ..jakby przeciwnie ???
      Jeżeli Ci się wydaje że jakiś Polak jest w stanie , pobić drugiego Polaka za spalenie ukraińskiej flagi …to śnij sobie dalej ..te swoje, …durni mriyi
      Osobiście w spaleniu tej flagi nie widzę nic nadzwyczajnego , tym bardziej że zrobił to NIKT , który Nikogo nie reprezentował !!!…ani nie znamy jego motywacji , ani stanu zdrowia ….
      Publicznie oczywiście nie powinno się tego robić , bo nikt w Polsce nie neguje państwowośći ukraińskiej , tym bardziej ukraiński MSZ powinien pamiętać KTO PIERWSZY tę państwowość uznał !!!
      Niestety z Ukraińcem jest jak z ……, daj mu palec , uzna że należy mu się ręka ….smutne , ale prawdziwe
      Jeżeli ukraiński MSZ chciałby ukarania sprawców tego “spalenia” , to może zaczniemy od ukarania sprawców i organizatorów tzw. ZAKOPYWANIA POLSKI !!!!!!!! w latach 40-tych , a przynajmniej oczekujemy POTĘPIENIA sprawców HANBIENIA POLSKICH SYMBOLI NARODOWYCH !!!!
      Niech [usun.red.] zrobi rachunek we własnym sumieniu , zanim zacznie kogoś pouczać i wysuwać zdurniałe pretensje ….
      Uchwalenie odpowiedzialności karnej za krytykę ludobójczego faszystowskiego banderyzmu, postawiło Ukrainę daleko poza krajami 3-go świata .
      Niech ten Naród w końcu zrozumie , Ta młodzież z Majdanu !!!! , że prawdziwe problemy Ukrainy …są na Ukrainie
      Tym problemem jest zgniły oligarchiczny złodziejski system polityczny !!! .
      Po 25 latach “wolności” płace Ukraińców są 3 razy mniejsze niż w Polsce i ponad 2 razy mniejsze jak w Rosji .
      Podziękujcie za to swoim “elitom” kraju z którego tak ochoczo wyp… w podskokach i coraz prędzej …

    3. jubus
      13 listopada 2016 o 21:48 Odpowiedz

      Potwierdzam:
      http://autonom.pl/?p=16644

      1. jubus
        13 listopada 2016 o 21:49

        Ja na marsze 11 listopada nie chodzę, ale wiem, co w trawie piszczy. Już od jakiegoś czasu, chodziły słuchy o prowokacjach.

      2. Podlaszuk
        14 listopada 2016 o 08:18

        Dziękuję za informację i link.

    4. SyøTroll
      14 listopada 2016 o 14:11 Odpowiedz

      Jak na razie to obecne ukraińskie władze toczą wojnę o prawo mordowania własnych ukraińskich obywateli. kiedy im przyjdzie na to ochota. Moim zdaniem to się ma do obrony “europejskich wartości”, jak pięść do nosa. A już najdziwniejsze jest polskie poparcie dla tej hucpy. Widocznie nasze władze widzą ludobójstwo jedynie wtedy gdy ofiarami ukraińskich nacjonalistów są Polacy, no ewentualnie Żydzi. A jak ofiarami są ukraińscy Rosjanie i prorosyjscy Ukraińcy to rzezie na nich są jak najbardziej humanitarne.
      Spalenie ukraińskiej flagi jest niestosowne, ponieważ nie wszyscy obywatele Uk5rainy sa naszymi wrogami, jedynie ci spod czerwono-czarnej sprawców ludobójstwa wołyńskiego. Z drugiej strony przestępstwa nie popełniono, więc traktujmy to jako oderwany wyraz prywatnej niechęci, paru polskich nacjonalistów do władz “szcze ne wmerłej” lub lub jej obywateli mieszkających w Polsce.

      1. peter
        15 listopada 2016 o 00:41

        na razie to obecne ukraińskie władze toczą wojnę o prawo mordowania własnych ukraińskich obywateli. kiedy im przyjdzie na to ochota.

        SyoTroll Straszna niesprawiedliwosc panuje na tym swiecie :)))
        Kijow morduje swoich wspolobywateli a kraje Europy Ameryki Polnocnej Austalii wprowadzaja sankcje przeciwko Rosji:)))
        Co za niesprawiedliwosc Do tego jeszcze JIT sugeruje ze mh17 zestrzelil BUK przywieziony z Rosji to naprawde niegodziwosc Jak tak bezpardonowo mozna atakowac Rosje :)))
        Ps Syo Troll ty na pewno wiesz kto za tym wszystkim stoi

      2. SyøTroll
        15 listopada 2016 o 09:04

        @petro
        Od samego początku konfliktu europejsko-rosyjskiego o Ukrainę uważałem że Europa może ten konflikt wygrać jedynie w oparciu o przestrzeganie własnych standardów a nie stosowanie metod zazwyczaj przypisywanych Rosji. I to niestety się sprawdza.
        Polska blokuje sobie możliwość występowanie w obronie polskiej mniejszości w krajach ościennych, zwłaszcza na Ukrainie, ale także Białorusi. Nie sądzę żeby od początku o to chodziło.
        Jestem świadomy że świat jest niesprawiedliwy, ale zupełnie nie wiem co nasze polskie władze chciały osiągnąć okazując wrogość Rosji. Przecież w założeniu chodziło o to by udowodnić że to Rosja jest wroga Polsce, a nie Polska Rosji. Taki zonk.

    5. Pafnucy
      15 listopada 2016 o 14:57 Odpowiedz

      Młody, sympatyczny “u kraińcu”. Rosjanie już od dawna nie muszą nic robić żeby w Polsce sympatia dla banderowskiego nowotworu drastycznie spadła. Skutecznie “u krainę” w Polsce promuje prawy sektor, swoboda i inne nazistowskie g…wno. Polscy turyści wracając z “u krainy” też opowiadają w Polsce jak “demokratyczna” upaina “kwitnie” (banderowskim chwastem).

  18. gegroza
    13 listopada 2016 o 18:42 Odpowiedz

    Banderowską jak najbardziej – Ukraińską zdecydowanie nie . To antypolskie działanie idiotów

  19. Łzy Matki
    13 listopada 2016 o 18:41 Odpowiedz

    tendencyjny tekst – jestem przeciwnikiem palenia flagi jakiegokolwiek państwa – jednak opis “barbarzyńcy ze wschodu” odczytuję jako jawną manipulację przez środowiska ukraińskie, Barbarzyńcy a kim ci biedni ukraincy są dlaczego są osamotnieni dlaczego należą do najmniej w Polsce lubianej nacji? Pewnie nie bez powodu.

  20. Marcin
    13 listopada 2016 o 18:41 Odpowiedz

    “Redukcja Ukrainy do banderyzmu jest tak samo nieuczciwa, jak redukowanie II RP do endeckich bojówek, napadających na Żydów”.

    Sami Ukraińcy sprowadzają swój naród do banderowskiego mianownika. Kto wprowadził gloryfikację zbrodniarzy z UPA i SS do państwowego ustawodawstwa? Banderowcy? Bo mi się wydaję, że prezydent Petro Poroszenko, którego Redakcja przedstawiała jako wybitnego ukraińskiego męża stanu. Chyba, ze coś mi umknęło i jednak prezydent Poroszenko jest banderowcem? Bo jeśli tak, to moje uwagi są nie na miejscu.

    1. Pafnucy
      15 listopada 2016 o 14:43 Odpowiedz

      Przecież pomniki banderowcom stawiają Rosjanie. Uchwały i ustawy też przechodzą dzięki znajdującej się w bandertagu prorosyjskiej większości. Nazwy ulic, placów i skwerów na cześć nazistów ukraińskich to też prowokacja Rosji żeby skłócić dwa “bratnie narody”. Przecież w marszach na cześć bandery, upa i ss chodzą sami rosyjscy agenci i specnaz. Zwykłych obywateli ukraińskich na silę z domów wyciągają. “u kraińcy” tak mocno protestują przeciwko temu że ich krzyki we Lwowie słychać w Dorohusku. banderowskie książki w szkołach też Rosjanie podrzucili. W Donbasie Rosjanie to prawie strzelają do góry żeby rakiety spadały na Donbas. A wszystko po to żeby oskarżyć “patriotyczne” bataliony ajdar i azow że strzelają do cywili w Donbasie. Mienie kościołowi polskiemu “u kraińcy” też z chęcią by oddali ale Rosjanie się łańcuchami przykuli i przeciwko temu protestują. Rosja wbija nóż w serce polsko – ukraińskiej “przyjaźni”.

  21. aleks
    13 listopada 2016 o 17:43 Odpowiedz

    Palenie flagi Ukraiński uważam za durnotę, z której ciesza się Niemcy i Putin.
    Typowa prowokacja w stylu 20 wiecznego bolszewika!

    1. Luk
      13 listopada 2016 o 21:16 Odpowiedz

      Niestety na marszu nie brakuje też debili którzy oddają Polsce “niedźwiedzią przysługę”, ku uciesze Putina i moskiewskiej zgrai…
      Swoją drogą pewna część tych środowisk jest podatna na wpływy rosyjskiej propagandy i moskiewskich trolli.

    2. Pafnucy
      15 listopada 2016 o 14:25 Odpowiedz

      Prowokacja ? Prowokacja to jest tablica na cześć szuchewycza na polskiej szkole we Lwowie.

  22. AntyPutler
    13 listopada 2016 o 17:00 Odpowiedz

    Jak to komu ?
    Przecież wie to każdy, nawet słabo rozwinięty, Europejczyk –
    ….synom ruskim!

    1. Pafnucy
      15 listopada 2016 o 14:23 Odpowiedz

      Rosjanie mają silne wsparcie w banderowcach.

  23. twqer
    13 listopada 2016 o 16:30 Odpowiedz

    A ja tak się zastanawiam, czy nie jest to jaka prowokacja, co by więcej było mowy o “zagrożeniu” demokracji itp….

  24. Mysz
    13 listopada 2016 o 16:04 Odpowiedz

    powinni nosic opaski na reku po mojemu

  25. franek
    13 listopada 2016 o 16:00 Odpowiedz

    winni są sami ukraincy, przez to ze buduja pomniki banderowcom i wynosza ich na piedestal. Oni dobrze wiedzą kim byli banderowcy. Dobrze wiedzę, żę to hitlerowscy kolaboranci. To jest tylko mala reakcja, mozna powiedzie blachostka.

  26. mich
    13 listopada 2016 o 15:47 Odpowiedz

    to jest pokłosie bezczelny kłamstw i stawiania pomników banderze przez poroszenke

  27. wnuk rezuna
    13 listopada 2016 o 15:32 Odpowiedz

    Tekst durny i tendencyjny ….
    W kółko to samo …
    Jeśli ktoś nie lubi Ukraińców , czy raczej czcicieli Bandery , to jest moskiewskim agentem ..ble,ble,ble
    Demokracja to wolność wyrażania poglądów…jeżeli ktoś tych Ukraińców nie lubi , ma do tego PRAWO !!!!
    W Przemyślu “nacjonaliści polscy” usiłowali zerwać komuś koszulkę z wizerunkiem Bandery, bodajże uczestnikowi “procesji religijnej” , z CZARNO-CZERWONYMI flagami !!!!!!
    To raczej banderowcy urzadzają w Polsce prowokacje , doskonale znając stosunek Polaków do tych zbrodniarzy .
    Osobiście nie odczuwam potrzeby palenia jakichkolwiek flag , pomimo tego że banderowcy często wyrzynali znak tryzuba na ciałach swoich ofiar !!!!!!
    Jeżeli banderowcom , tfu…przepraszam Ukraińcom zależy na dobrych stosunkach z Polską , to niech KAŻDA z tych “religijnych procesji” nie zapomni zapalić świeczki na grobie Polaka zamordowanego przez upowców !!!!!
    Gwarantuję Wam Ukraińcy/Banderowcy , ze Wszyscy Polacy łącznie z “nacjonalistami” …POKOCHAJĄ WAS !!!!!!!
    Tylko dajcie im tę SZANSĘ !!!!!….
    Pokażcie im (Polakom) że jesteście LUDZMI !!!! ..nie bydłem ….

    tyle ….tylko tyle

    1. kresowiak
      13 listopada 2016 o 18:04 Odpowiedz

      Panie wnuku rezuna, nie wiem, czy za pan opowieść o pewnym chłopie, który na progu swego domu znalazł prawie zamarzniętego węża. Ulitował się chłopina nad gadem. Wziął go do domu i położył na piecu, żeby wąż doszedł do siebie. Gad się rozgrzał, na brał wigoru i od razu ukąsił chłopa. Chłop z wyrzutem do węża:- Dlaczego to zrobiłeś? Przecież cie uratowałem. Wąż na to:- Co się dziwisz? Taka już moja natura. Putin pomaga ludziom, którzy będą mu wdzięczni. „Polski” rząd karmi banderowskiego gada dla Amerykanów, którzy chcą go użyć do kąsania Rosji. Niestety gadzina Rosji nie ukąsi, bo Putin na to nie pozwoli, ale naiwnego karmiciela to na pewno. Banderowski wąż, zgodnie ze swoją naturą, nie zna wdzięczności. Kąsa tego, którego się nie boi. Nas się nie boją, bo wiedzą, że nasi „rządziciele” gotowi zgodzić na wszystko, byle zadowolić pana zza oceanu. Jest nadzieja, że po przejęciu władzy przez nową administrację w USA zmienią metody działania, bo na pewno nie cele naszego pana zza oceanu i zrezygnuje on z banderowskiej opcji. W innym wypadku banderowski gad nas zagryzie. Oni swym działaniu nie mają żadnych zahamowań, czego doświadczyliśmy już tyle razy w przeszłości. Taka już ich gadzia natura

      1. Mirson
        13 listopada 2016 o 19:31

        Dobrze napisane!

    2. peter
      14 listopada 2016 o 23:19 Odpowiedz

      W Przemyślu „nacjonaliści polscy” usiłowali zerwać komuś koszulkę z wizerunkiem Bandery, bodajże uczestnikowi „procesji religijnej” , z CZARNO-CZERWONYMI flagami !!!!!!

      To ten wizerunek bandery musial byc bardzo maly bo go na tym wideo nie widze;))))

      http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/przepychanki-na-marszu-w-przemyslu,657166.html

      1. Pafnucy
        15 listopada 2016 o 14:21

        https://www.youtube.com/results?search_query=banderowskie+%C5%9Bwi%C4%99to+w+przemy%C5%9Blu ;
        https://www.youtube.com/watch?v=GeEW77je09o ;
        https://www.youtube.com/watch?v=H2j31f06NEk ;
        https://www.youtube.com/watch?v=ZL2GOmHqlME
        Jest tej banderowskiej szopki jeszcze dużo.

    3. Pafnucy
      15 listopada 2016 o 14:17 Odpowiedz

      100/100. Amen.

  28. jerzyk
    13 listopada 2016 o 15:18 Odpowiedz

    Trzeba wyrazić ubolewanie z powodu palenia flagi żółto-niebieskiej. Nikt normalny w Polsce nie kwestionuje istnienia Ukrainy jako państwa. Z drugiej strony nie jest nam Polakom obojętne jakimi ideałami karmi się młode pokolenie Ukraińców. Chcemy Ukrainy w UE, ale nie bandytów. Stawianie pomników Banderze, to sikanie pod wiatr. Będzie śmierdziało… ale to ich sprawa.

  29. pyra
    13 listopada 2016 o 15:05 Odpowiedz

    Jeżeli Ukraina utożsamia się z UPA (stawianie pomników, nazywanie ulic itp.) to nie widzę nic złego w paleniu flagi Ukrainy. Skoro się utożsamiają to tak jakby palić flagę banderowców. Należy dać im odczuć że ich postawa nam się nie podoba i budzi reakcję – a najbardziej na całej hecy stratni są właśnie oni.

    1. AntyPutler
      13 listopada 2016 o 17:02 Odpowiedz

      To prawda, stratni są normalni Ukraińcy i banderowskie szumowiny, ale zawsze na kłótni naszych narodów korzysta kacap.

      1. Ula
        13 listopada 2016 o 19:01

        Nie nalezy zapominac, kto zaczal te klotnie stawiajac pomniki bandytom, uznajac ich za bohaterow

      2. Barnaba
        13 listopada 2016 o 20:05

        Skoro na Ukrainie dziś faszystowskie postacie historyczne są gloryfikowane przez oficjalne władze to oni sami już zatarli granicę miedzy flagą czerwono-czarną a niebiesko-żółtą. Dziś flaga niebiesko-żółta zaczyna byś postrzegana jako faszystowska. Oczywiście Putin się z tego śmieje w głos, ale oni sami sobie zgotowali ten los.

      3. pyra
        13 listopada 2016 o 22:12

        masz rację – ale byłem i w Rosji i na Ukrainie – i wśród normalnych ludzi lepiej było mi w Rosji. Owszem – za Zaleszczykami żyją normalni ludzie!!! I dla takich warto utrzymywać jakąkolwiek politykę z Ukrainą. Problem jest z tymi przed – bo chyba pokazywanie do kogoś z Polski “Sieg hail” nie jest normalne??? (pokazywano mi latem przed majdanem).

    2. voy
      13 listopada 2016 o 21:55 Odpowiedz

      tyle że nie wszyscy się utożsamiają..dlatego niech pala flagę czarno-czerwoną a nie narodową

  30. bkb2
    13 listopada 2016 o 14:43 Odpowiedz

    To jest pokłosie … Isakowicza Zaleskiego…. Wtóruje mu ugrupowanie Kukiza z jego liderem na czele. Prawda jest taka że mamy do czynienia w osobie tego ugrupowania z pożytecznymi idiotami którzy dali się wkręcić zwykłym kibolom i wytatuowanym menel () m w rozgrywki sponsorowane przez “przyjaciela” Polaków z Kremla…. Rosja ma jeszcze tylko 1,5-2 lat na wymachiwanie szabelką ze względu na wysychanie swoich źródeł finansowania po spadku cen ropy i gazu z których ma 90% całego dochodu z eksportu…. Kacapy w oczywisty i jawny sposób chcą storpedować projekt Unii Europejskiej tylko dzięki której dzisiaj możemy dzisiaj mówić o dążeniach Ukrainy do EU a być może nawet Białorusi w przyszłości. Od 2015 roku już jawnie Rosja walczy z wpływami Polski wraz z Brukselą która za wszelką cenę nie chce dopuścić do powstania w Polsce i Europie Środkowej Hab -u transportowego z Chin na Nowym Jedwabnym Szlaku…. Choć to na razie tylko projekt polityczny to jest bardzo niebezpieczny w przyszłości dla Rosji bo wobec Chin może sprowadzić ten ogromy kraj od Kaliningradu do cieśniny Beringa do roli sługusa Chin z 10 krotnie mniejszą ilością ludzi niż Państwo Środka…..

    1. Pafnucy
      15 listopada 2016 o 13:56 Odpowiedz

      Odłóż lepiej wyborczą i wyłącz tvn. Kolejny analityk ze schematami myślowymi michnikowszczyzny: “upaina walczy o Europę”, “walczy o demokrację”, “z imperializmem rosyjskim”. Wszyscy nie uznający debilno – giedroyciowskiej koncepcji polityki wschodniej: “agenci Kremla”, “sponsorowani z Moskwy”, “ruskie trolle” i inne brednie. Już ci ta “sojusznicza” upaina pokazał swój projekt przebiegu szlaku. Z dzikich pół przez Białoruś do Kłajpedy na Litwie z pominięciem Polski. Wszystkie szlaki czy rurociągi planują albo na Litwę albo na Słowację i Czechy. Traktują Polskę jak rywala i konkurenta”. upaina walczy bo im Rosja w garze miesza i jest jedynym czynnikiem hamującym budowanie banderowskiego neopaństwa. Uapińskie truchło jest w fazie agonii a bezczelnie wysuwa roszczenia do terytoriów sąsiadów. W Kijowie powołali jakąś śmieszną organizacje ds “terenów ukraińskich znajdujących się poz granicami obecnej upainy”. W interesie Polski jest żeby nie wyszli z konfliktu zwycięsko. W interesie Polski jest “u kraina” wielkości Litwy. Upaina będzie zawsze wroga Polsce. Banderowska szczególnie. Banderyzm to zjawisko które miało miejsce w Polsce i z natury rzeczy jest przede wszystkim antypolskie. Rosja jeszcze tak pociągnie dwa lata i będzie musiał wybrać. Wycofać się z upainy czy na nią wjechać? Zgadnij co wybierze ? A od księdza to się odstosunkuj bo prowadzi wojnę z tą banderowską zarazą która opanowała już polski sejm i senat. Walczy o pamięć o ludobójstwie na Kresach bo ta cała po-pisowska hołota już dawno sprzedałaby to za pseudo – pojednianie.

      1. Michał Mieczysław
        16 listopada 2016 o 13:33

        @Panufcy,

        typowe kacapskie brednie na poziomie koncesjonowanych zdrajców parapolskich – Moczarowców, Zjednoczenia Patriotycznego „Grunwald”, endeków Bolesława Piaseckiego, wymyślone na Łubiance, ciągnące się za biedną Polską już dekady,

  31. amtrak
    13 listopada 2016 o 14:43 Odpowiedz

    … mlodzi wiedza ze za Bugiem jest Polska ktora zostala zabrana Polsce ,,,i tego nie wolno zapomniec ,,,, Polacy nie uznaja obecnych granic bo niby dlaczego ,,,,Kresy do Polski ….Trump , Orban , Kaczynski , yeah

    1. księciunio
      13 listopada 2016 o 19:52 Odpowiedz

      Ja uznaję obecne granice z Ukrainą. Polacy dla ciebie to kto pewnie ty sam.

      1. cherrish
        13 listopada 2016 o 22:40

        Ty uznajesz? Masz uprawnienia do uznawania granic państwowych? Ja je przyjmuję do wiadomości, bo mój kraj je uznał, ale na tyle na ile znam historię, a trochę znam, to nie ma wiecznych granic, nigdy takich nie było.

  32. Jarema
    13 listopada 2016 o 14:40 Odpowiedz

    Nie popieram palenia flagi państwowej. Dwie sprawy wymagają uwagi. 1. Panowie nacjonaliści(?) krzyczeli precz z (zbrodniarzem) Banderą! Nie krzyczeli precz z Ukrainą. Te konotacje – akt dezaprobaty wobec Bandery, a nie wobec Ukrainy skrzętnie się przemilcza w mediach polskich i ukraińskich. Pojawia się pytanie, na ile Bandera dziś jest/nie jest symbolem Ukrainy dzięki działaniom tego państwa? Bo jeżeli odpowiedz jest pozytywna, a pomniki Bandery na Ukrainie o tym świadczą, to mamy banderowską Ukrainę, a to już rzutuje na inną ocenę tego państwa i gesty Polaków dezaprobaty nie mogą zaskakiwać. 2. Reakcja Ukrainy jest niedopuszczalna. Rzecz jasna można wyrazić ustnie dezaprobatę, ale nota dyplomatyczna do Polski, bo jakaś prywatna osoba zniszczyła flagę, jest wyrazem arogancji i chęci narzucania kierunku wzajemnych relacji przez Ukrainę. Łącząc wątek, że palący flagę wołali “precz z Banderą”, to policja karząc ich za spalenie flagi skazałaby ich także za wykrzykiwanie “precz z Banderą”. To byłby niebezpieczny i niedopuszczalny precedens.

    1. księciunio
      13 listopada 2016 o 19:50 Odpowiedz

      Mądry i rzeczowy komentarz jestem za poprawnymi stosunkami z Ukrainą a wybryki niektórych chłystków z ONR-u również w większości Polaków się nie podobają.

    2. Michał Mieczysław
      16 listopada 2016 o 13:27 Odpowiedz

      Bredzisz i wybielasz – nic nie jest usprawiedliwione, ta hańba jest faktem.

  33. Jan53
    13 listopada 2016 o 14:13 Odpowiedz

    Nie popieram zidyiocenia i palenia flag ukraińskich,ale tez nie jestem za traktowaniem ich jako “strategicznego partnera”.Podobnie jak litvusuv.
    Rzad RP z ogłupienia w/w temacie niech wyrwie glos wyborców którzy maja w d…… ich pomysły na “braterstwo” z sąsiadami ze wschodu którzy nigdy nimi nie byli.

    1. Jarema
      13 listopada 2016 o 14:54 Odpowiedz

      W tym rzecz. Polska powinna utrzymywać relacje z Ukrainą kierując się swoim interesem. Dziś jest nim to, że Ukraina zmaga się z Rosją, która od lat nam zagraża. Jest to dla nas korzystne. Osłabia Rosję i (banderowską) Ukrainę. To odwrócenie sytuacji z 1648 r., który to konflikt osłabił IRP. Dziś “Chmielnicki” walczy z “Carem” i dobrze. Polska nie powinna antagonizować swoją polityką Ukrainy, bo konflikt z Ukrainą jest zbędnym obciążeniem dla naszych interesów. Rzecz jasna traktowanie Ukrainy jako “strategicznego partnera” może mieć wyraz werbalny, a nie realny. Ukraina postępuje podobnie wobec Polski. Realnie to (nierealne) wejście Ukrainy do EU do przekierowanie wszystkich środków pomocowych na Ukrainę i trudna do udźwignięcia konkurencja ukraińskiego rolnictwa. Co do Litwy, to się zgadza. Sprawa jest prosta. Trzeba przycisnąć śrubę; nie może być tak że Litwa ostentacyjnie nas lekceważy, a my udajemy, że nic się nie stało.

      Nie o braterstwo chodzi z banderowską Ukrainą, ale instrumentalne traktowanie tego kraju przez Polskę. Obecnie jest on Polsce potrzebny, bo trzyma Rosję z dala od Polski i Europy. To dla nas bardzo korzystne. Nie należy prowadzić polityki wobec Ukrainy, która by powodowała punkty zapalne z Ukrainą. Niech Ukraina marząc o Europie walczy z Rosją. Nie należy jednak również traktować dobrodusznie Ukrainy jako “strategicznego partnera”.

      1. Jan53
        13 listopada 2016 o 16:30

        No wlasnie – utrzymywanie relacji na zasadzie pilnowania własnych interesow a nie wlazenie na sile w d……..i traktowanie banderyzmu przez Poroszenke jako ” bohaterskiego patriotyzmu” przy aplauzie ichniejszego rządu.O to mi chodzilo.
        A co do “Chmielnickiego”(Ukrainy) zdradzil nie raz – zdradzi kolejny Panie Jarema – podobnie jak litvusi.To sa obie kolaboranckie nacje i nic ich nie zmieni.

      2. lola
        14 listopada 2016 o 14:28

        Polska powinna zwrócić to, co Najjaśniejszej należało i nadal należy.

    2. Michał Mieczysław
      16 listopada 2016 o 13:24 Odpowiedz

      Jestem przeciwny traktowaniu akcji moskiewskiej 5tej kolumny parapolskiej, jako litewskich Polaków.

  34. apud
    13 listopada 2016 o 14:03 Odpowiedz

    przeciez to wszystko prowokuja media, ktorych udzialowcami w wiekszosci sa niemcy

    1. AntyPutler
      13 listopada 2016 o 17:03 Odpowiedz

      Oj naiwniaku, trollaku ! Jeszcze z Niemcami chcecie nas skłócać, Kacapy ?

Dodaj swój komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Uwaga! Komentarze naruszające prawo będą usuwane, a dane autorów - przekazywane organom ścigania.

Najnowsze wiadomości
Andrzej Poczobut uwolniony!

Andrzej Poczobut uwolniony!

Kresy24.pl zawieszają działalność. Mimo milionów czytelników. Oto powód

Kresy24.pl zawieszają działalność. Mimo milionów czytelników. Oto powód

Trump: Z niecierpliwością czekam na Łukaszenkę w USA

Trump: Z niecierpliwością czekam na Łukaszenkę w USA

Burza po słowach prezesa: Rheinmetall tłumaczy się Ukraińcom

Burza po słowach prezesa: Rheinmetall tłumaczy się Ukraińcom

MSZ RP: Nigdy nie zaakceptujemy Białorusi jako części ruskiego miru

MSZ RP: Nigdy nie zaakceptujemy Białorusi jako części ruskiego miru

Zdrada i terroryzm. Fico ma poważne kłopoty

Zdrada i terroryzm. Fico ma poważne kłopoty

W Rosji zabierają ludziom wypłaty! Potrzebne na wojnę

W Rosji zabierają ludziom wypłaty! Potrzebne na wojnę

Poparcie dla Putina ostro w dół! Najgorszy wynik od początku wojny

Poparcie dla Putina ostro w dół! Najgorszy wynik od początku wojny

W ruskim mirze bez zmian. Zamiast leku na raka, ulepszyli narzędzie zabijania. Już produkują

W ruskim mirze bez zmian. Zamiast leku na raka, ulepszyli narzędzie zabijania. Już produkują

Ukraina i Arabia Saudyjska zawarły porozumienie wojskowe

Ukraina i Arabia Saudyjska zawarły porozumienie wojskowe

Zmień ustawienia cookies
© Kresy24.pl 2018. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.  Kontakt | Polityka prywatności
Produkcja: Fundacja Wolność i Demokracja