• Ukraina
  • Białoruś
  • Rosja
  • Litwa
  • Region Bałtyku
  • Azja i Zakaukazie
  • Na Świecie
  • Historia i Wspomnienia
  • Kultura
  • Podróże po Kresach
  • Wyszukiwarka Kresowa
  • Kalendarium Kresów
    • Styczeń w Historii Kresów
    • Luty w Historii Kresów
    • Marzec w Historii Kresów
    • Kwiecień w Historii Kresów
    • Maj w Historii Kresów
    • Czerwiec w Historii Kresów
    • Lipiec w Historii Kresów
    • Sierpień w Historii Kresów
    • Wrzesień w Historii Kresów
    • Październik w Historii Kresów
    • Listopad w Historii Kresów
    • Grudzień w Historii Kresów
  • Polacy na Wschodzie
  • Biblioteka Kresowa
  • Kuchnia Kresowa
Kresy24.pl – Wschodnia Gazeta Codzienna
  • 29 maj 2026
  • Gazety i Czasopisma Kresowe
    • Archiwum Dziennika Kijowskiego
    • Archiwum Gazety Polskiej Bukowiny
    • Archiwum Głosu Polonii
    • Archiwum Głosu znad Niemna
    • Archiwum Kuriera Galicyjskiego
    • Archiwum Kwartalnika Echa Polesia
    • Archiwum Kwartalnika Krynica
    • Archiwum Magazynu Polskiego
    • Archiwum Monitora Wołyńskiego
    • Archiwum Mozaiki Berdyczowskiej
    • Archiwum pisma Nasze Drogi
    • Archiwum pisma Polacy Donbasu
    • Archiwum pisma Polonia Charkowa
    • Archiwum pisma Wołanie z Wołynia
    • Archiwum Polak na Łotwie
    • Archiwum Polaka Małego
    • Archiwum Polaka w Niemczech
    • Archiwum Słowa Polskiego
    • Archiwum Słowa Życia
    • Archiwum Tęczy Żytomierszczyzny
Kresy24.pl - Wschodnia Gazeta Codzienna
  • Ukraina
  • Białoruś
  • Rosja
  • Litwa
  • Region Bałtyku
  • Azja i Zakaukazie
  • Na Świecie
  • Historia i Wspomnienia
  • Kultura
  • Podróże po Kresach
  • Wyszukiwarka Kresowa
  • Kalendarium Kresów
    • Styczeń w Historii Kresów
    • Luty w Historii Kresów
    • Marzec w Historii Kresów
    • Kwiecień w Historii Kresów
    • Maj w Historii Kresów
    • Czerwiec w Historii Kresów
    • Lipiec w Historii Kresów
    • Sierpień w Historii Kresów
    • Wrzesień w Historii Kresów
    • Październik w Historii Kresów
    • Listopad w Historii Kresów
    • Grudzień w Historii Kresów
  • Polacy na Wschodzie
  • Biblioteka Kresowa
  • Kuchnia Kresowa
Home
Ukraina

Oto wrogowie „bohaterów” UPA: hitlerowskie Niemcy, sowiecka Rosja i… Polska Walcząca

14 paź 2015

Z okazji przypadającej dziś 73. rocznicy utworzenia Ukraińskiej Powstańczej Armii, ukraiński IPN oraz organizacja Medialne Centrum Kryzysowe przygotowały infografikę ilustrującą „ukraiński ruch wowyzwoleńczy w latach 1940-1960”. Obok sowieckiego i niemieckiego agresora autorzy infografiki umieścili znak symbolizujący trzeciego „wroga wolnej Ukrainy”  – Polskę Walczącą.

Przypominamy, że znak w kształcie kotwicy, której człon w kształcie litery „P” symbolizuje Polskę, a ramiona,  litera „W”, walkę lub „kotwicę” – symbol nadziei Polaków na odzyskanie niepodległości, jest objęty Ustawą o ochronie Znaku Polski Walczącej. Została przyjęta przez Sejm w czerwcu 2014 roku.

Zgodnie z art. 1 ustawy znak, będący symbolem walki polskiego narodu z niemieckim agresorem i okupantem podczas II wojny światowej, stanowi dobro ogólnonarodowe i podlega ochronie należnej historycznej spuściźnie Rzeczypospolitej Polskiej, a jego publiczne znieważanie jest karane.

Kresy24.pl

< Idź pod prąd Zobacz inny >
Ważne? Ciekawe? Podaj dalej:

Nie przegap w tym temacie:

Dodatkowe 100 mln euro dla Ukrainy. Zapadła decyzjaDodatkowe 100 mln euro dla Ukrainy. Zapadła decyzja Default ThumbnailMSZ Rosji znowu nadaje: Pakt Ribbentrop-Mołotow uratował tysiące istnień ludzkich i odwlókł wojnę o 2 lata Default Thumbnail“Miliony ofiar – tym się żywi kremlowska hiena” (WIDEO)
  • Tagi
  • Hitler
  • II wojna światowa
  • IPN
  • Niemcy
  • OUN-UPA
  • Sejm
  • skandal
  • symbole
  • wojna

44 komentarzy

  1. artnow
    18 października 2015 o 16:13 Odpowiedz

    ukraińskie szmaty i tyle

  2. AK ełk
    16 października 2015 o 22:06 Odpowiedz

    Drodzy Ukraińcy! To po prostu WIELKIE ŚWIŃSTWO. Nie róbcie tego więcej. Na tym skorzysta tylko Moskwa i Putin.

  3. tagore
    16 października 2015 o 12:25 Odpowiedz

    Zamieszczenie symbolu kotwicy i polskiej flagi ma uzasadnienie
    w kreowanej przez Wiatrowycza i jemu podobnych wizji wojny
    Polsko Ukraińskiej na Wołyniu i Małopolsce wschodniej.

  4. Pafnucy
    16 października 2015 o 01:08 Odpowiedz

    http://www.kresy.pl/wydarzenia,spoleczenstwo?zobacz/kandydat-kukiza-do-sejmu-albo-ukraincy-przestana-czcic-upa-albo-nie-beda-godni-by-dolaczyc-do-grona-cywilizowanych-narodow#

  5. Pafnucy
    16 października 2015 o 01:03 Odpowiedz

    Banderowska UPAina gorsza od Rosji Putina.

  6. Ant0ni
    15 października 2015 o 16:41 Odpowiedz

    Trzeba, najpierw, Putinu otworzyć archiwa NKWD tych czasów, przecież dużo żołnierzy NKWD w mundurach banderowców mordowali Polaków, taka polityka Stalina była wszędzie, żeby sprowadzić łbami miejscową ludność. Tak samo musi prawosławna cerkiew pokajać się – są fakty, że prawosławni duchowni wołali zabijać. Również trzeba dla Ukraińców drukować dużo prawdomównej literatury. I nareszcie, dla rozwoju braterskich stosunków przeprowadzać śledztwo i zakryć to pytanie dwustronną ukruińsko-polską komisją. Ukraińcy wybierają sobie takich “bohaterów” dla podnoszenia swojej świadomości i identyczności ponieważ za ostatnie 100 lat oni mają tylko UPA i banderowców.

    1. endriu do Antoni
      15 października 2015 o 22:33 Odpowiedz

      Nie masz racji. Jaka komisja? Ukraińcy muszą się wyprzeć UPA i koniec. Inaczej nie będzie zgody i żadnej współpracy. Niedługo nie bedzie Ukrainy, będzie tylko Donbas i Noworosja. Odpowiadam od razu do kogoś innego: Rosja nigdy nie będzie naszym sprzymierzeńcem. Rosja to najgorsi wrogowie Polaków, razem z Niemcami.

      1. lew
        16 października 2015 o 08:25

        Rosja , wrogiem “Polaków”, ale z pejsami,to chyba miałeś na myśli.

      2. Ant0ni
        16 października 2015 o 08:31

        Jeszcze raz powtórzę się, u Ukraińców za ostatnie 100 lat nie było bohaterów, oto i wybierają sobie Tylko UPA i banderowców. Za lata radzieckiego pobytu Ukrainy w ZSRR, podręczniki języka ukraińskiego cztery razy przedrukowywały się z nowymi regułami, a historię wykładały tę, którą wymyślili komuniści, oto i otrzymujemy lud z zniekształconą mową, którą ukraińscy patrioci za 23 lat niepodległości chociaż trochę odnowiły i podjęły je prestiż, a bohaterów-żownierzy znaleźć nie mogą. Musimy pomóc im…..

  7. ślązok
    15 października 2015 o 13:51 Odpowiedz

    “Naszymi obecnymi wrogami są Ukraina i Niemcy” KORWIN

    1. jubus
      15 października 2015 o 15:16 Odpowiedz

      Korwin to zdrajca, służący interesom kapitalistyscznych wyzyskiwaczy. Wielokrotnie mówił, że jest przeciwko narodowcom i państwu narodowemu. W dodatku, optował kiedyś, przeciwko odbieraniu wysokich emerytur dla SBków.
      Wniosek, największym wrogiem Polski są ZDRAJCY i WROGOWIE WEWNĘTRZNI, a nie zewnętrzni.

      1. jubus
        15 października 2015 o 15:18

        Zresztą wiernie służył PRLowskiemu reżimowi, nawet tego nie ukrywając.
        Niech spada więc na drzewo, podobnie jak te wszystkie kukizowce i inne onrowce czy mwowce, nie mające z przedwojennnymi organizacjami narodowymi, NIC wspólnego, poza nazwą.

  8. józef III
    15 października 2015 o 09:53 Odpowiedz

    … to samo jest na Białorusi (i w Polsce !) wśród naukowców ze środowisk tzw. niezależnych. Jerzy Grzybowski (na Białorusi jako Jury Hrybouski) wydał książkę po polsku i w Polsce – gloryfikującą białoruski ruch kolaboracyjny okresu II wojny światowej ; pod równie jak na Ukrainie znamiennym tytułem : “Pogoń między Orłem Białym, Swastyką i Czerwoną Gwiazdą.Białoruski ruch niepodległościowy w latach 1939 -do 1956”, wyd. Warszawa BelStudio, … i dostał za to … habilitację (polską)

    1. jubus
      15 października 2015 o 15:21 Odpowiedz

      Bardzo dobrze, że pan o tym wspomniał. Mówi się tylko o Ukrainie, ale zapomina o Białorusi. Wielokrotnie widziałem mapy na których Białoruś obejmowała Białystok i południowe Podlasie, aż do Siedlec. W dodatku, między białoruski nacjonalistami, a ukraińskimi istnieje nić przyjaźni, wymierzona w Rosję i w Polskę. Dlatego trzeba zachować umiar, gdy mówimy o “zagrożeniu na Wschodzie”. Ja nigdy nie dzieliłem 3 krajów słowiańskich, dla mnie, Białoruś, Ukraina czy Rosja to jeden temat, nie da się ich nijak rozgrywać. Najgorsze co nas może czekać, to sojusz tych 3 państw przeciwko Polsce, a to, choć to daleka przyszłość jest całkiem niewykluczone.
      Polska musi więc działać cynicznie i z pożytkiem dla Polski, szczególnie Wschodniej i Polaków ze Wschodu.

  9. jubus
    15 października 2015 o 09:34 Odpowiedz

    Rzygać się już chce od tego emocjonalnego bełkotu. Wcale nie dziwne, że Ukraińcy tak się zachowują, skoro ich mentalność jest dokładnie taka sama jak rosyjska czy polska. Ot, po prostu słowiańskie bydło, rozemocjonowane, nie potrafiące podchodzić cynicznie i na chłodno do pewnych spraw.
    Gdybym był Ukraińcem robiłbym dokładnie to samo, ale że jestem zimnym, polskim nacjonalistą, nie widze absolutnie żadnego problemu. To są problemy czysto marginalne, stosunki między narodami, szczególnie sąsiednimi, zawsze są trudne i cięzkie, ale przyszłość narodu polskiego jest ważniejsza niż przeszłość.
    Szkoda, ze tego wiekszość osób tzw. “środowisk kresowych” i “narodowych” nie rozumie.
    Z historii należy wyciągać wnioski na przyszłość, niestety, nikt w Polsce międzywojennej tego nie zrobił, stąd dostaliśmy to, co nam przedwojenni politycy, zgotowali. Banda baranów i zdrajców.

    1. Vandal
      15 października 2015 o 17:11 Odpowiedz

      O jakim slowianskim bydle piszesz?………bo niebardzo rozumie.
      podaj mi przyklady wspolnej zbiorowej mentalnosci Polakow , banderowcow (ukraincow) i ruskich (rosjan)!
      Poniewaz wrzuciles wszystkich slowian do jednego bydlecgo wora, to obron swoja teze!
      Pomijam juz, ze ukraincy odwoluja sie z jednej strony jako spadkobiercy
      ludu Rusow (Rurykowiczow), z drugiej zas do sepowych kozakow…………Slowianie???
      Piszesz o emocjach, a przeciez cynizm to tez forma emocji………silna jak widac, skoro chce Ci sie rzygac :),……..wez cos przeciw wymiotnego i zacznij uzywac dwuch polkul muzgu, nie tylko tej odpowiedzialnej za emocje.
      Uzywanie tylko jednej czesci muzgu czy to tej odpowiedzialnej za myslenie pragmatyczne czy tej drugiej emocjonalnej prowadzi do zniewolenia, to w ten sposob steruje sie ludzmi i narodami.

  10. pomz
    15 października 2015 o 08:34 Odpowiedz

    No a co sie dziwicie? Niemcy tez maja naszym partyzantom pomniki stawiac? Czemu sie Niemców nie czepiacie ze naszych lesnych tez uwazaja za wrogów? No przeciez taka jest prawda, UPA zwalczalo naszych leśnych, nasi lesni zwalczali UPA. Chociaz razem tez pare akcji wspolnie przeprowadzili przeciwko komuchom , chyba w 1945 roku. Ludzie, myślcie trzezwo. Przeciez to zdrowy rozsadek. Przeciez nie chcemy zeby ktos nam narzucil swoj poglad na historie, to samo dziala w druga strone. NASI BOHATEROWIE NIGDY NIE BEDA ICH BOHATERAMI!!!

    1. P75
      15 października 2015 o 15:19 Odpowiedz

      Niemcy nie gloryfikują swoich zbrodniarzy wojennych, nie stawiają im pomników, nie nazywają ulice swoich miast w ich “cześć”. Niemcy, w odrużnieniu od upaińców odrobili lekcję z chistorii, przynajmniej na szczeblu państwowym. I przynajmniej na szczeblu państwowym nie fałszują chistorii. A gdybyś nie wiedział, to UPA została uznana przez trybunał wojenny w Norymberdze za organizację zbrodniczą. Tak że upaińcom do Niemców och jak daleko.

      1. jubus
        15 października 2015 o 16:59

        Jak to nie. A Stauffenberg, antysemita, polakożerca, antysłowiański rasista.
        Proszę skończyć w końcu tą szwabską propagandę i wracać do swojego Reichu.

      2. jubus
        15 października 2015 o 17:01

        Widać, kto tu sączy jad przeciwko Ukrainie, ale i Rosji. Szwabska agentura w działaniu. Jak tam pogoda w Berlinie czy Monachium, Helmut?

  11. Łzy Matki
    15 października 2015 o 00:32 Odpowiedz

    Podziękowanie – za stawiennictwo w UE.
    No cóż pisanie że to naród – że to historia jest brednią – zbiorowość połączona nienawiścią do wszystkich w tym do siebie na wzajem. To nie państwo banda zwyrodnialców. Nigdy niczego nie stworzyli umieli jedynie skrytobójczo mordować cywili, deptać ich prawa, palić, gwałcić – często za naprawdę niewielkie korzyści…
    Nie znam narodu równie niegodnego tej nazwy.

  12. moherow berecik
    14 października 2015 o 23:22 Odpowiedz

    do bez podwójnych standardów
    Nie spinaj się tak i zluzuj banderowcu

  13. cherrish
    14 października 2015 o 21:35 Odpowiedz

    No proszę, a ukraińskie chłopaczki studiujące w Polsce, cichutko siedzą. Chyba lubię takie informacje, cichnie wściekły jazgot ukraińskich miłośników bandery.

  14. wulgarny
    14 października 2015 o 20:57 Odpowiedz

    Hitler, Stalin i Bandera trzej przyjaciele z boiska.

  15. bez podwójnych standardów
    14 października 2015 o 19:15 Odpowiedz

    No i po co się podniecacie? Przecież to żadna nowość, że Ukraińcy uważają, że byliśmy okupantami, a nasi żołnierze ich mordowali. To tak samo, jak my uważamy UPA za zbrodniarzy, a Ukraińcy za żołnierzy. Odpuśćcie lepiej, bo jeszcze hemoroidów dostaniecie.

    1. Prus
      14 października 2015 o 20:30 Odpowiedz

      W takim razie to Ukraińcy są w tej chwili okupantami Lwowa, Charkowa, Odessy i powinniśmy ich zacząć mordować na masową skalę? To ty masz podwójne standardy. UPA nie walczyła z państwem polskim, tylko terroryzowała oraz mordowała ludność cywilną. Byli zbrodniarzami wojennymi, taki samymi jak SS.

      Za sugerowanie, że Polacy byli okupantami, powinieneś mieć dożywotni zakaz wjazdu do Polski.

    2. SyøTroll
      15 października 2015 o 07:27 Odpowiedz

      Ok. nie będziemy tego tak traktowali, jeśli przestaną traktować swoje mniejszości, jak gdyby były wrogimi armiami najeżdżającymi “ich” kraj. W przeciwnym wypadku wróg, który jest również wrogiem innego naszego wroga, nie będzie naszym przyjacielem.

    3. jubus
      15 października 2015 o 09:38 Odpowiedz

      W pełni popieram. Polacy, to podobnie jak Ukraińcy, Rosjanie, ale też i Czesi, banda słowiańskich hipokrytów. Lepiej dla Polaka nadstawiać tyłka UE, Ameryce czy Watykanowi, niż normalnie, w normalnych stosunkach żyć z sąsadami. Mnie nie interesuje co robią Ukraińcy, Białorusini czy Rosjanie u siebie, niech się nawzajem mordują, aby tylko nie mordowali więcej Polaków. A póki co, takie podpuszczanie narodów na siebie, skończy się jeszcze gorzej niż to działo na Wołyniu czy w Galicji.
      Czy tylko jedna strona jest winna? Nie sądzę.

  16. robi
    14 października 2015 o 18:47 Odpowiedz

    NIe chce mi się tego nawet komętować po prostu żenada. Właśmy im bez mydła dalej w tułek.

  17. Barnaba
    14 października 2015 o 17:13 Odpowiedz

    Nie dramatyzujcie. ja myślę że im bardziej Ukraina będzie hołubić tych dzikusów tym szybciej upadnie i może wreszcie narodzi się coś nowego-normalnego. Przecież nie dadzą rady zbudować przyszłości dla kraju w oparciu o kult grabieży i mordu. Już idą na dno- zaciągają kredyt za kredytem i kolejne pokolenia skazują na margines w walce o spłaty. Jeśli ktoś nie zauważył to informuję że Ukraina ma już w tej chwili gospodarkę 4 razy mniejszą niż nasza a przed Majdanem była 3 razy mniejsza. Jeśli dodać do tego że 60% PKB jest wypracowywana na wschodzie czyli na terenach o niepewnej przynależności państwowej to pozostaje gospodarka wielkości Somali. Ukraińskie uczelnie są dopiero odnotowywane przez międzynarodowe rankingi powyżej 600-tnego miejsca, a będzie jeszcze gorzej bo awans profesorski będzie osiągalny tylko dla banderowców bez względu na dorobek naukowy. Już tam pojawiają się profesorowie, którzy głoszą że naród ukraiński zaczął się kształtować pod koniec epoki lodowcowej i takie nonsensy będą się mnożyć. Na świecie jeszcze faszystowski kraj nigdy nic nie zwojował a zawsze marnie skończył więc i oni zmierzają w otchłań.

    1. jubus
      15 października 2015 o 09:40 Odpowiedz

      To podobnie jak Polska, kraj który istnieje już tylko na mapie. I kto do tego doprowadził? Banderowcy? Kacapy? Nie, banda polaczków, otumanionych przez własny prymitywizm mentalny, oszołomstwo religijne, wiarę w “cywilizowany Zachód”, nie potrafiących myśleć w kategoriach interesu kolektywu narodowego.

      1. miki
        15 października 2015 o 15:30

        Od “oszołomstwa religijnego” wara. Gdyby nie ono to mieszkałbyś dziś w Turcji i traktowany byś był jak Kurd, ewentualnie w Rosji i traktowany byś był jak człowiek z Kaukazu. To twoje “oszołomstwo religijne” w najtrudniejszych czasach takich jak lata 1683, 1920 pozwalało nam przetrwać i być tymi kim dziś jesteśmy! A co do przesadnej wiary w “cywilizowany Zachód” to zdgoda 🙂

      2. jubus
        15 października 2015 o 16:58

        Nie powiedziałbym. Gdyby nie było religijnego oszołomstwa to nie byłoby konieczności walk z Turkami w XVII wieku, a i na pewno nie byłoby bolszewizmu w Rosji. W ogóle czegoś takiego jak Rosja by nie było, bo stanowiło by część Wielkiej Rzeczyspolitej Słowiańskiej. Pamiętajmy,co było przyczyną wojen Rzeczypospolitej począwszy od drugiej połowy XVI wieku. Oszołomstwo religijne, zwane także “kontrreformacją”. Na ile to się nam zdało, każdy kto zna historię tego okresu wie – od wojen ze Szwecją, z którą początkowo byliśmy w Unii, zaczynając.

  18. Vandal
    14 października 2015 o 16:23 Odpowiedz

    Bardzo dobrze!………….moze wrescie Polska sie obudzi, z tego miedzymorskiego letargu o sojuszu z UPAdlina!!!

  19. Jan
    14 października 2015 o 15:26 Odpowiedz

    Ot i cale banderowskie dziadostwo.To sa wyniki robienia z ukropow “przyjaciol Polski”.Podobnie ma się rzecz z litvusami a wlasciwie z bananowa republika o nazwie Zmudz
    A idioci dalej wlaza w upowskie d……..i chcą polsko-banderowskiej-litvuskiej brygady.Smiech na sali.

    1. Pafnucy
      16 października 2015 o 00:53 Odpowiedz

      Wiem, że “lubisz” lietuvę tak samo jak ja więc zamieszczam dość ciekawy link: http://www.kresy.pl/wydarzenia,spoleczenstwo?zobacz/kandydat-kukiza-do-sejmu-mozliwe-uzycie-sily-wobec-tzw-litwy-za-jej-antypolska-polityke-video

  20. maciek
    14 października 2015 o 15:24 Odpowiedz

    Mam nadzieję, że prezydent Duda raczy opieprzyć za to ukraińców i przyjąć wobec nich bardziej zdecydowaną postawę. Na PO to nawet nie ma co liczyć.

    1. maciek
      14 października 2015 o 15:31 Odpowiedz

      Ich postawa jest niedopuszczalna tym bardziej, że Polska była jedynym krajem, który wolną, niezależną Ukrainę wspierał. Wogóle wstydzili by się publikować coś takiego pod nazwą “ruchu wyzwoleńczego”. Małopolskę Wschodnią otrzymali od sowietów, a nie “wyzwolili” mordując tysiące cywilów. Cóż, widać nasze wsparcie jest im obojętne, należy więc zmienić kierunek naszej polityki. Zaraz po wyborach.

    2. SyøTroll
      15 października 2015 o 07:19 Odpowiedz

      Czy to nie pryncypał, pana prezydenta Dudy wciągnął nasz kraj w tę cała ukraińską hucpę ? No; to jakbym na zarówno PO-ków jak PiS-aków nie liczył.

  21. Luki
    14 października 2015 o 15:19 Odpowiedz

    Gdzie jest rząd podobno polski?

  22. Wołyń1943
    14 października 2015 o 15:06 Odpowiedz

    Oto prawdziwy wizerunek “braterstwa” ukraińsko-polskiego! A gdzie w tym kulcie OUN-UPA troska o wrażliwość “bratniej” Polski i Polaków? Choćbyś nie wiem ile pieniędzy im pożyczył (czytaj: dał!), udzielał poparcia na arenie międzynarodowej, przyjmował studentów na wykształcenie, i tak dla Ukraińca będziesz wrogiem, któremu przy najbliższej sposobności trzeba wbić nóż w plecy w imię miłości do samostijnej. Najwyższa pora odpłacić Ukraińcom pięknym za nadobne! Chcecie dalej kultywować upowskich ludobójców, proszę bardzo, ale pieniędzy i poparcia szukajcie gdzie indziej !!!

    1. miki
      15 października 2015 o 15:16 Odpowiedz

      Rozumiem twe rozgoryczenie ale to LUDZKIE CECHY są ,a nie ukraińskie:) Weź na przykład daj biednemu co cię prosi o jałmużnę nie 1 zł a dajmy na to 200zł – możesz być pewnym na 100% że niebawem zobaczysz go po więcej 200 złotówek bo będzie przekonany że ty masz, że dla ciebie to nic. A jak będziesz mu dawał 200zł co tydzień i potem któregoś dnia nie dasz to będziesz dla niego gorszym łajdakiem od gościa co go kiedys psami poszczuł hahahhhaaaaaaaaaaaa. Jeśli ktoś więc liczy rozsądek, zrozumienie dla poświęcenia czy odwzajemnienia miłości z tamtej strony to może co najwyżej bardzo sie rozczarować. Ukraińcy pokochają nas Polaków prawdziwie jak…….wojska rosyjskie będą przed Kijowem, rosyjskie samoloty będą bombardowały bez litości jak obecnie robią to w Syrii, Europa Zach bedzie ich miała głeboko w d.pie jak to ma w zwyczaju. Wtedy mało tego że będą nas kochać, oni będą się nagle czuli Polakami!!!

  23. SyøTroll
    14 października 2015 o 15:05 Odpowiedz

    No cóż, widocznie ukraińscy nacjonaliści już się czują na tyle bezpiecznie, że pozwalają sobie na okazywanie otwartej wrogości wobec wolności Polski. Zapewne również posiadają środki (dokumenty kompromitujące polskie władze, Polonia na Ukrainie), by zapewnić sobie polską przychylność mimo okazywania tej wrogości.
    No, ale moim czarnowidztwem nie trzeba się przejmować, skoro nie lubię obecnych władz Ukrainy, to z definicji muszę być trollem Putina. Prawda, “Prawdziwi Polacy” ?

  24. Prus
    14 października 2015 o 15:01 Odpowiedz

    To już przekracza ludzkie pojęcie. Po dzisiejszym zachowaniu władz ukraińskich oraz tamtego IPN, ukraiński ambasador powinien zostać wyrzucony z Polski, albo trafić przynajmniej na dywanik i dostać ostrą reprymendę.

Dodaj swój komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Uwaga! Komentarze naruszające prawo będą usuwane, a dane autorów - przekazywane organom ścigania.

Najnowsze wiadomości
Andrzej Poczobut uwolniony!

Andrzej Poczobut uwolniony!

Kresy24.pl zawieszają działalność. Mimo milionów czytelników. Oto powód

Kresy24.pl zawieszają działalność. Mimo milionów czytelników. Oto powód

Trump: Z niecierpliwością czekam na Łukaszenkę w USA

Trump: Z niecierpliwością czekam na Łukaszenkę w USA

Burza po słowach prezesa: Rheinmetall tłumaczy się Ukraińcom

Burza po słowach prezesa: Rheinmetall tłumaczy się Ukraińcom

MSZ RP: Nigdy nie zaakceptujemy Białorusi jako części ruskiego miru

MSZ RP: Nigdy nie zaakceptujemy Białorusi jako części ruskiego miru

Zdrada i terroryzm. Fico ma poważne kłopoty

Zdrada i terroryzm. Fico ma poważne kłopoty

W Rosji zabierają ludziom wypłaty! Potrzebne na wojnę

W Rosji zabierają ludziom wypłaty! Potrzebne na wojnę

Poparcie dla Putina ostro w dół! Najgorszy wynik od początku wojny

Poparcie dla Putina ostro w dół! Najgorszy wynik od początku wojny

W ruskim mirze bez zmian. Zamiast leku na raka, ulepszyli narzędzie zabijania. Już produkują

W ruskim mirze bez zmian. Zamiast leku na raka, ulepszyli narzędzie zabijania. Już produkują

Ukraina i Arabia Saudyjska zawarły porozumienie wojskowe

Ukraina i Arabia Saudyjska zawarły porozumienie wojskowe

Zmień ustawienia cookies
© Kresy24.pl 2018. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.  Kontakt | Polityka prywatności
Produkcja: Fundacja Wolność i Demokracja