Organizacja funkcjonująca pod nazwą „Braterstwo Polsko-Rosyjskie” urządziła wczoraj kolejną pikietę. Przechodniom rozdawano ulotki.
Zorganizowana przy łopoczących flagach Polski i Rosji polityczny happening miał miejsce na Krakowskim Przedmieściu w przestrzeni między Ministerstwem Kultury, a Pałacem Prezydenckim.
Formalnie chodziło o promowanie idei „mediów narodowych”, które, jak można było zrozumieć, miałyby stanowić przeciwwagę dla zatrutych rusofobią pozostałych środków masowego przekazu.
„Braterstwo Polsko-Rosyjskie” współdziała m.in. z proputinowską Partią Zmiana, szeregiem instytucji zajmujących się – przynajmniej oficjalnie – promowaniem kultury rosyjskiej w naszym kraju, a także z mediami przedstawiającymi rosyjski punkt widzenia, np. Sputnikiem Polska.
W ulotkach, które rozdawano wczoraj w Warszawie przeczytać można m.in.:
W Polsce trwa antyrosyjska akcja nagłaśniana przez polityków oraz napędzana przez media. Wrogie, nasączone rusofobią komentarze napływają w kierunku Rosji również ze strony państw bloku zachodniego.
Autorzy nie wahają się uciec do słabo maskowanych gróźb skierowanych w stronę osób uparcie optujących za sojuszem transatlantyckim:
Ta wroga polityka inspirowana głównie przez USA może być katastrofalna w skutkach, przez co mogą cierpieć niewinni ludzie. W Polsce politycy opozycji, ale także obozu rządzącego pozwalają sobie na wygłaszanie haseł przesączonych nienawiścią.
Pojęcie „rusofobii” staje się w środowiskach prokremlowskich – a takich wbrew pozorom nie brakuje – cepem, którym okłada się ludzi mających czelność przeciwstawić się rosyjsko-sowieckiemu imperializmowi, w logice którego nie ma miejsca na niepodległą Polskę. Nigdy dość przypominania tej prostej prawdy!
I jeszcze jedno: „dziwnym trafem” wczorajszy happening miał miejsce akurat wtedy, kiedy do Pałacu Prezydenckiego na rozmowę z ministrem Krzysztofem Szczerskim zajechali członkowie Ukraińsko-Polskiej Grupy Przyjaźni.
Kresy24.pl
68 komentarzy
przemek
17 lutego 2017 o 11:13Niema zadneg braterstwa Polski z rosja to propaganda jablonowskiego i poreby. prawdziwimi bracmi Polakow sa tylko Ukraincy.
Polak Patriota
17 lutego 2017 o 12:10Oczywiście że niema. Jest tylko nachalna i agresywna propaganda i agentura Rosyjska.
Rusofobem nie jest ten kto nie lubi Rosjan, rusofobem są ci których nie lubią Rosjanie. A Rosjanie nienawidzą wszystkich w tym szczególnie tych co mają czelność przeciwstawić się rosyjsko-sowieckiemu imperializmowi jak to zauważono w artykule.
Barnaba
19 lutego 2017 o 13:03Za to Ukraińcy nas kochają i swoją miłość do Polski i Polaków wyrażają okupacją części Kresów i wynaradawianiem miejscowych Polaków stojąc na straży testamentu Stalina. Ukraińcy i Rosjanie to dla nas to samo. Kto faworyzuje jednych kosztem drugich ten trol. Stalin miał wolę aneksji Kresów i rozdzielenia tych ziem założonym przez siebie republikom. Dziś najbardziej gorliwymi strażnikami jego woli są właśnie Ukraińcy. Państwo Baćki i państwo Szaulisów to by było małe piwo gdyby się u nas władza zmieniła. Natomiast o zoologicznej nienawiści do Polaków u Ukraińców świadczy ich panteon bohaterów- tam każdy kto mordował lub grabił Polaków jest od razu z marszu bohaterem. Również za bohatera uważają Chmielnickiego, który pełzając u stóp Cara błagał żeby tylko kształtujący się naród ukraiński do bratniej Rosji trafił. Im zawsze ruski but bardziej pasował niż polska demokracja. Tak już mają.
Szachrajew
17 lutego 2017 o 14:42Prowokator.
Też rozdawałeś ulotki o „braterstwie polsko-rosyjskim”?
Rusofob
17 lutego 2017 o 15:01jak najbardziej się z tym zgadzam, Ukraińcy są jedynymi braćmi dla Polaków!!!
Kaska
18 lutego 2017 o 22:43ZAPAMIETAJCIE SOBIE LUDZIE ; ZE ANI ROSJANIN ANI UKRAINIEC ANI ZADEN INNY SASIAD NIE BYL I NIE BEDZIE NASZYM BRATEM.
Mozemy jedynie starac sie o to by byc dobrymi sasiadami ale bracmy nie bedziemy nigdy. Nie ta mentalnosc i za szybko siegaja po bron kierujac ja do Nas.
Darek
19 lutego 2017 o 20:01@Kaska – przesadzasz. W czasie Powstania Styczniowego Białorusini walczyli na równi z Polakami i Bałtami o naszą wspólną wolność. Z wczesniejszych czasów wystarczy wspomnieć, że Kościuszko to typowo białoruskie nazwisko. W czasie II-giej wojny nie było większych incydentów między nami pomimo istnienia różnych nacjonalistycznych służb współpracujących z Niemcami. Wśród Bałtów nie mieliśmy żadnych zatargów z Łotyszami pomimo spornego kawałka granicy za czasów II RP. Najpowazniejszy zatarg ze Słowakami dot. ich kolaboracji z Niemcmi – jak głupi napadli na nas 1-go września (a nawet wczesniej bo rozkazy przesuwajace datę ataku w porę do nich nie dotarły). Z Czechami owszem, mieliśmy nieustanne konflikty od Piastów zaczynając lecz w ubiegłym stuleciu konflikt był dosyć mocno ograniczony. Pozostają Rosja i Niemcy, historia doskonale znana. I Ukraina która może pójść droga Petlury lub najlepszych lat I-szej RP albo wejść w banderowskie koleiny co oznaczałoby ich koniec.
Podsumowując, większośc dawnego Wielkiego Księstwa Litewskiego możemy traktowac po przyjacielsku, część ze sporą dozą ostrożności. Niemcom i Rosjanom patrzeć na ręce, a z Czechami i Słowakami (oraz Węgrami) budować Wyszehrad.
goral
18 lutego 2017 o 06:50Tak to te fajfusy jablonowski i poremba ta propagande promoja .Ale marzdy wie ze rsja to nasz wrog.
Luk
20 lutego 2017 o 00:40Prawdziwe nazwisko Jabłonowskiego to Olszański. Olszański vel Jabłonowski to zawodowy aktor, odgrywający teraz rolę rosyjskiego propagandzisty w przedwojennym mundurze wojskowym.
Ten gostek jest powiązany z organizacjami będącymi nieraz niemal jawną rosyjską agenturą.
Tutaj można sobie poczytać więcej na temat Jabłonowskiego vel Olszańskiego:
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=426745154162356&id=218251225011751
daro
20 lutego 2017 o 17:15Zmień zioło to jest dla ciebie za mocne, a z drugiej strony których Ukraińców masz na myśli ty co mordowali na Wołyniu, czy tych z SSgalitzen mordukacych pilskich cywili w Warszawie podczas powstania
Michał
7 lipca 2019 o 09:07SS Galizien nie było w Warszawie – nieuku
jubus
17 lutego 2017 o 11:19Znaczy się, Polacy powinni wystąpić z UE i NATO oraz złożyć akces do Unii Eurazjatyckiej, a najlepiej do Związku Białourusi i Rosji.
Coś mi to przypomina – propagandę prounijną, przed referendum w 2004 roku. Jako gorliwy eurosceptyk, musiałem wówczas odpierać ataki, mówiące „jak nie Unia to ZBiR”. A dzisiaj widzę, że prounijna swołocz chodzi o po tej samej stronie barykady co piewcy „braterstwa z Rosją”.
Jednym słowem, jeb….Rosję, j…UE.
SyøTroll
17 lutego 2017 o 15:43W 2004-tym wyglądało, że zyski z członkostwa przeważą nad kosztami, naród niestety się pomylił. Na członkostwo w NATO, bynajmniej nie broniącego NASZEGO bezpieczeństwa, przeciw FR, w ogóle nie mieliśmy wpływu. Dodałbym, je… NATO.
jubus
17 lutego 2017 o 17:47Ale jestem przeciwko UE i NATO, więc nie wiem w czym problem. Mi, w 2004 nic nie „wyglądało”, od początku uważałem ten projekt za zideologizowany i popaprany. Narody europejskie winny ze sobą współpracować, na zasadzie wolnej ręki, we wszystkich możliwie dziedzinach, od gospodarki po kulturę. A póki co, mamy projekt tworzenia „narodu sowieckiego, znaczy się…europejskiego”. Ja nie widzę większej różnicy, między dzisiejszą Francją, Szwecją,Niemcami, a Rosją, podobne zbydlenie ludzi, którzy wierzą we wszystko, co im władza i media, odgórnie przekazuje.
pol
18 lutego 2017 o 16:27Je.. rasyje hu… putlerowi w szyje , jak świat światem kacap polakowi zawsze był katem .
Luk
20 lutego 2017 o 00:43@jubus
Problem w tym, że Rosja jawnie atakuje swoich sąsiadów (Gruzję, Ukrainę) i zamierza zaatakować kolejnych (Białoruś).
NATO jest paktem, który skutecznie odstrasza Rosję i zabezpiecza nas przed kacapską inwazją. Tylko idiota lub rosyjski agent może głosić wyjście z NATO…
SyøTroll
22 lutego 2017 o 09:44@Luk
NATO w równym stopniu odstrasza co prowokuje Rosję.
Zaś co do „jawnych ataków na sąsiadów”, to nie sadzę by otwarta pacyfikacja jednej ze stron konfliktów preferowana przez „proeuropejskich” była lepszą metodą rozwiązywania konfliktów.
Rosja woli unikać otwartych konfliktów, USA kierujące NATO wolą je tworzyć.
Jeśli wspiera pan amerykańską koncepcję zdobywania wpływów poprzez eksport wojen, zamiast zdobywania wpływów metodami pokojowymi, to rozumiem dlaczego krytyków NATO uważa pan za idiotów.
Adr
17 lutego 2017 o 11:53Ale co się dziwicie, zachowujecie się tak samo tylko odwróceni o 180 stopni.
Politycznie braćmi jest tylko jeden Polak z drugim.
Nawet nie Węgier mimo ze w historii zawsze zachowujemy się wobec siebie honorowo to nasze drogi się rozjeżdżały i rozjeżdżają w niektórych sprawach. Na froncie zachodnim współpracując na wschodnim nie do końca – na szczęście i Orban i Kaczor rozumieją geopolityczne przesłanki i nie mają do siebie o to żalu.
Ani Rosjanie ani Ukraińcy nie są naszymi braćmi,
to nasze lub nie nasze sukinsyny których chcemy wykorzystać a oni chcą wykorzystać nas.
Polacy mogli by ta odwieczną prawdę zrozumieć
zamiast bawić się w fanboystwo na poziomie gimbusów.
Rożnicą tylko w obiekcie infantylnych westchnień dla jednych Rosjanie dla innych Ukraińcy dla jeszcze innych Amerykanie.
SyøTroll
17 lutego 2017 o 15:48Brawo, ktoś z przeciwników tzw. „ruskich trolli” tez to wreszcie wyartykułował.
jubus
17 lutego 2017 o 17:51Bo kolego powyżej niczego „odkrywczego” nie odkrył. Dawno temu mówiłem, że ludzie w Europie, a nawet na świecie, odkryją, że Nacjonalizm, zwany przez jego przeciwnikiem „faszyzmem”, to jedyna droga dla człowieka. W ogóle, nie tylko w Polsce. Tak nas Natura, Bóg czy też Ewolucja stworzyła, że ludzkie plemię jest podzielone na plemiona mniejsze: rasy, grupy etniczno-kulturowe, narody, grupy regionalne, itd, itp. Tak jest świat zbudowany i nic na to się nie poradzi. Problem leży w tym, że człowiek z natury, woli „wiedzieć lepiej” niż Natura.
jubus
17 lutego 2017 o 17:54Polacy od mniej więcej 500 lat mają problem z pańszczyzną. I kompleks pańszczyźnianego chłopa, który „zawsze musi robić, co pan nakazuje” jest przyczyną tego, że ten naród nie może raz za zawsze, wstać i powiedzieć „koniec upodlenia”. Ja od zawsze mówię – albo Polacy będą zachowywać się jak Nacjonaliści (pokroju Dmowskiego i Stachniuka, Mosdorfa, a nie popłuczyn dzisiejszych)albo zginą we własnej kloace.
Polski Naród ma być ZJEDNOCZONY I JEDNORODONY, JAK JEDNA PIĘŚĆ, JEDEN KAMIEŃ, JEDNO CIAŁO.
Adr
18 lutego 2017 o 12:11Ale ty nie jesteś ,,ruskim trollem” tylko
pro-rosyjską lewacką mendą z KP
http://kresy24.pl/oswiadczenie-zarzadu-fundacji-wolnosc-i-demokracja-inicjatora-biegu-tropem-wilczym/
Adr
18 lutego 2017 o 12:22@JUBUS
,,Polski Naród ma być ZJEDNOCZONY I JEDNORODONY, JAK JEDNA PIĘŚĆ, JEDEN KAMIEŃ, JEDNO CIAŁO.”
zasadniczo tak , ale problemem prawicy(PiS uważam za podmiotową, patriotyczną, kościółkwą lewice)
jest wytykanie sobie ,,odchyleń” .
Dla mnie wzorem choć wojennym a jestem zwolennikiem demokracji parlamentarnej jest Franco który zjednoczył szerokie spektrum hiszpańskich ugrupowań
karlistów,monarchistów,faszystów,falangistów.
Skupiając się na rzeczach wspólnych a nie na różnicach-z takim podjęciem że dzisiejsi są żałosnymi popłuczynami daleko się nie zajedzie.
Taka postawa niczym się nie różni od tej uprawianej przez prawicowy plankton dla każdej z partyjek inne to popłuczyny.
Raczej trzeba akceptować pewne frakcje i odmienności a mimo to być jak jedna pięść.
PolakAntyTroll
17 lutego 2017 o 17:07A rozsądek i historia uczą bacznie obserwować, wyciągać wnioski i robić wszystko dla dobra Polski i narodu.
Ani Rusek, ani Ukrainiec n ie jest naszym bratem. tylko naiwni i niedorozwinięci mogą myśleć inaczej. Inna sprawa, że wolna od kacapów Ukraina jest w naszym interesie geopolitycznym, interesie bezpieczeństwa. Pomimo wszystko lepiej jest mieć z nimi granicę niż z Mordorem.
Adr
18 lutego 2017 o 12:08Zgadzam się
golgotan
17 lutego 2017 o 12:07Wyłapać, odesłać do rosji i niech się tam bratają.
PolakAntyTroll
17 lutego 2017 o 17:09W 100% jestem za !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Polak Patriota
17 lutego 2017 o 12:08Rusofobem nie jest ten kto nie lubi Rosjan, rusofobem są ci których nie lubią Rosjanie. A Rosjanie nienawidzą wszystkich w tym szczególnie tych co mają czelność przeciwstawić się rosyjsko-sowieckiemu imperializmowi jak to zauważono w artykule.
SyøTroll
17 lutego 2017 o 15:51Rusofobem jest ten, kto uważa że nienawiść do Rosji i Rosjan, jest tożsama z polskim patriotyzmem. Nie, nie jest, poza tym, nienawiść zaślepia.
jubus
17 lutego 2017 o 17:57Przytoczę słowa Dmowskiego „Niektórzy bardziej nienawidzą Rosję, niż kochają Polskę”. Te słowa równie dobrze, można przytoczyć do Ukrainy, Niemiec, Żydów, Amerykanów czy innych państw czy narodów.
Ludzie, zacznijcie czytać podstawę polskiej myśli politycznej, jeśli w ogóle chcecie dyskutować o polityce.
Od lewa do prawa, cała polska myśl polityczna jest warta przestudiowania. 100 czy 80 lat temu, pisano dokładnie to samo, co dzisiaj, czasy, faktycznie niewiele się zmieniły.
pol
18 lutego 2017 o 16:32Każden Polak patryjota kopie w du… kacapskiego młota
SyøTroll
22 lutego 2017 o 09:57@jubus
Minęło 80-100 lat i nic się nie zmieniło, wciąż chcemy być głupi, zarówno przed jak i po „sukcesie”.
Nie przepadam za nacjonalizmem (bo, w sprzyjających warunkach, łatwo się szowinizm przeradza), ale jak ktoś mądrze pisze to warto czytać.
Tedy
17 lutego 2017 o 12:54to coś takiego jak wyłapać wszystkich co wspierają ukraine w tym wydaniu,wyłapać i odesłac na ukraine,tiaaa.
Jarema
17 lutego 2017 o 13:16To pokazuje, że niestety Rosja czuje się silniejsza, skoro stać ją na takich chłopaczków! To rzecz jasna jest negatywny sygnał i Polska powinna wzmacniać stopniowo, ale po cichu swoje siły zbrojne. Ci panowie z białej rosyjskie agentury nie powinni mieć nadużywać prawa do wolności wypowiedzi, a przecież to robią! Sankcje administracyjne są wskazane – powinni złożyć wyjaśnienia za zakłócanie porządku. A jak to mawiał Dmowski? Polacy się nie zrusyfikują, więc ci chłopcy mogą zdzierać gardła.
zacos
17 lutego 2017 o 13:48Nigdy ruski nie będzie bratem Polakowi, na wieki wieków amen.
Szachrajew
17 lutego 2017 o 14:52Są także porządni pośród nich.., np:
Mihail Efremov
www.you tube.com/watch?v=kygvC_qlBwg
Dmitriy Gluhovskiy
www.youtube.com/watch?v=VZWquDjUTkY
Niestety większość to zombie.
SyøTroll
17 lutego 2017 o 16:05Zombie są wszyscy, którzy wierzą w przekaz głównego ścieku, którejkolwiek propagandy. Zdanie powinieneś sobie wyrabiać w oparciu o przynajmniej dwie. Samodzielnie. Chyba, że wolisz być zazombiony, bo tak wygodniej, i myśleć nie trzeba.
PolakAntyTroll
17 lutego 2017 o 17:02Ale tych , których tu opisują jest o wiele, wiele więcej.
http://reporters.pl/3257/wielcy-rosjanie-o-swojej-ojczyznie-z-przerazeniem-mysle-kogo-urodzi-to-pijane-krwawe-bydlo-foto/
goń bolszewika!
17 lutego 2017 o 14:46jak znam życie to były neokomuchy ze zmiany i falangi…..wstyd że taka (pro) ruska falanga chodzi w MN…..
SyøTroll
17 lutego 2017 o 15:38No cóż zgadzam się, z hasłami tej pikiety, „braterstwa” polsko-rosyjskiego. Powszechna jest w Polsce propaganda antyrosyjska, pokazująca jak powszechna jest nienawiść mediów i polityków do Rosji i Rosjan, zaś wszystkie zdroworozsądkowe podejścia się zwalcza jako „prorosyjskie” które dla polskich rusofobów tożsame są z „antypolskimi”.
jubus
19 lutego 2017 o 11:29Bo Polacy są w większości liberałami. A to właśnie liberałowie, plują na Rosję, przeciwstawiając jej autokratyzm i zaściankowość, „liberalnemu postepowi” oraz „demokracji”. To, że Rosja jest zacofana, a autokratyzm jest równie idiotyczny jak demokracja, nie muszę mówić.
Ale to ciągłe plucie na Rosję, pomieszanie z lizaniem tyłka Brukseli, Waszyngtonwi, Tel Awiwowi czy Berlinowi jest po prostu śmieszne.
Polska nie ma przyjaciół, Rosja i Niemcy są jedynie wrogami historycznymi i geopolitycznymi. Pseudo-sojusznik Polski w postaci Węgier, liże tyłek zarówno Niemcom, jak i Rosji. Polska musi prowadzić własną, w pełni suwerenną politykę, bez oglądania się na innych, w tym tą hucpę zwaną Grupą Wyszehradzką. Słowacja oraz Rumunia to jedyni „przyjaciele” Polski, na których można polegać. Nie było między naszymi narodami nigdy wrogości, a interesy naszych państw są zaskakująco zbieżne. W przypadku Słowacji, jest to zagrożenie ze strony, Niemiec, ale także Czech (które są antypolskim państwem)oraz Węgier, które za bardzo rozpychają się w Europie Środkowej. Obydwa państwa, Słowacja i Rumunia, były zresztą częścią Polski, Słowacja za Chrobrego(krótko niestety), Rumunia, choć nie cała, za Jagiellonów, jako lenno.
Dodałbym jeszcze Białoruś, ale póki rządzi tam Łukaszenka, to trudno traktować ich poważnie.
Barnaba
20 lutego 2017 o 11:01Z Węgrami przesadziłeś. Są pragmatyczni- z Rosją próbują robić interesy i może im się to udać bo Putinowi zależy żeby pokazać innym na przykładzie Węgier że z Rosją są dobre interesy. A nas naprawdę lubią i od czasu do czasu nawet nam pomagają. Gdyby nie Węgrzy to w czasie bitwy warszawskiej z bolszewikami nie mieli byśmy czym strzelać do tych dupków.
gegroza
19 lutego 2017 o 21:34braterstwo jak najbardziej ale nie na warunkach imperialnych a takie od kilkuset lat proponuje Rosja.
JURIJ RUSKI BANDYTA
17 lutego 2017 o 16:39JEST TAKIE BARDZO DOBRE I MĄDRE POWIEDZENIE: „Z ROSJI NIE BIERZ NAWET DOSTOJEWSKIEGO”, PRZEKŁADAJĄC NA CZASY WSPÓŁCZESNE: „Z ROSJI NIE BIERZ NAWET CHÓRU ALEKSANDROWA” – PRZYJAŹŃ Z ROSJĄ TYLKO I WYŁĄCZNIE NA POLSKICH WARUNKACH, „PRZYJAŹŃ” NA ROSYJSKICH WARUNKACH TO ZABORY, NIEWYPOWIEDZIANA WOJNA 1930, NIEWYPOWIEDZIANA WOJNA 17.09.1939, KATYŃ I OKUPACJA DO 1989 BEZPOŚREDNIA, DO 2015 POŚREDNIA – ROSJA NIECH NAJPIERW WYLECZY SIĘ Z SZOWINIZMU, ZAWIŚCI, NIENAWIŚCI, BANDYTYZMU, KŁAMSTWA NA WSZYSTKICH POZIOMACH WŁADZY PAŃSTWOWEJ, ETC… })
яцек
18 lutego 2017 o 15:57Twoja wiedza na temat Rosji i historii jak widzę jest równa 0. Kiedyś takich ludzi nazywano nieukami i ignorantami.
PolakAntyTroll
17 lutego 2017 o 17:01Braterstwo polsko rosyjskie ???
To czysta kpina !!! Nigdy czegoś takiego nie było i ni będzie do puki większość społeczeństwa ruskiego jest na obecnym poziomie, czyli wybiera na rządzących bandytów, psychopatów, morderców, a demokracja tak naprawdę to dupokracja, ściema.
Moi dziadkowie mawiali, że jak świat światem, nigdy nie był Rusek dla Polska bratem.
Ostatnie ich „bratanie” z nami (tylko od 1936 do 1956r) pochłonęło życie przeszło 1,5 miliona(!) Polaków.
Nigdy więcej Ruskich w Polsce ! Swój mir ,kulturę i inne pierdy niech niosą gdzie chcą, ALE NIE DO POLSKI !!!
A spragnionym Rosji proponuję wyjazd do nich na stałe, bez prawa powrotu do Polski.
Dość skundlania społeczeństwa polskiego !
pol
18 lutego 2017 o 16:35W pelni popieram walizka i ko… na droge niech se pomieszka na Magadanie pare lat , ale i tak zakaz powrotu do Polski.
Mysz
17 lutego 2017 o 17:50tak jak część Rosyjskich kozaków walczyło u boku Polaków,z bolszewikami,tak część Ukraińców walczyło u boku Polaków przeciw bolszewikom.Radze wyluzować.Tak nie wszyscy Ukraincy to banderowcy,tak nie wszyscy Rosjanie popierają Putina.
pol
18 lutego 2017 o 16:37W związku z tym że ty go popierasz to popieraj se go na Magadanie ! i won z wolnego kraju ! .
putlerek
17 lutego 2017 o 17:59Rosja? Rosjanie? – Moskale albo Moskowici bo Moskwa i Księstwo Moskiewskie ludów kałmuckojakuckomongolskich. Jak świat światem nigdy Moskal żadnemu narodowi nie był bratem ani Polakom, Rumunom, Węgrom i innym nieistniejącym ludom np.Łemkom o których słuch zaginął. „Kto powiedział, że Moskale są to bracia nas, Lechitów…”?
Igor
17 lutego 2017 o 19:16Dlaczego policja nie aresztowała tych przygłupów za zdradę !!!
henry
17 lutego 2017 o 21:06Polska powina wyjsc z EU i NATO a zalozyc unie z Ukraina Bialorusia i litwa to jest dlanas przyszlosc, Rzeczpospolita trojga narodow,nowa Jagielonia.
putlerek
17 lutego 2017 o 21:09Rosja? Rosjanie? – Moskale albo Moskowici bo Moskwa i Księstwo Moskiewskie ludów kałmuckojakuckomongolskich. Jak świat światem nigdy Moskal żadnemu narodowi nie był bratem ani Polakom, Rumunom, Węgrom i innym nieistniejącym ludom np.Łemkom o których słuch zaginął. „Kto powiedział, że Moskale są to bracia nas, Lechitów…”?
Eugeniusz J
17 lutego 2017 o 21:55dlatego trzeba zaoostrzyc wpuszczanie ludzi ze wschodu zadnych szczesliwie zakochanych prostytutek z CCCP zadnych nawroconych polakow po 80 latach od zakonczenia wojny zadnych studentow co chca sie u nas edukaowac bo maja wezwanie na donbas czy cudownych radzieckich naukowcow no i zadnych ubiezencow. karty polaka powinny byc wydawana w jakiejs takiej malej ilosci i tylko zaufanym osobom.czy my jezdzimy na wschod? czy prosimy rosjan o jakies wizy czy karty rosjana ?wiekszosc ludzi nawet nie spoglada w tamta strone. sowieci zostancie w sowietach nie chcemy was w polsce i tego sowieckiego swiata ktory ze soba niesiecie czyli ciaglych wojen okupacji i …wie jeszcze czego
amtrak1971
18 lutego 2017 o 01:11,,,, ruskie to barbarzyncy , moja prababaka nienawidzila kacapow , moja babka nienawidzila , kacapow , maja matka nienawidzila kacapow i ja nienawidze kacapow , kazdy prawdziwy Polak ma obowiazek nienawidzic ruskiego , to juz tak jest od wiekow i tak zostanie , a ktos mysli czy mowi inaczej to kacap ,chadziaj , bolszewik , nalezy n to zlo niszczyc , ruski czlowiek to zlo chodzace ,,Wielka Polska od Baltyku do morza Czarnego ,,,Boze chron Polske
api
18 lutego 2017 o 13:29Nie było w zeszłym tysiącleciu większej ilości zbrodni, które nie sposób inaczej nazwać jak ludobójstwami jakie dokonał naród rosyjski pod nazwą związek radziecki. Zamordował lub wysiedlił ok 1/3 narodu. Katyń to niewinna zbrodnia o rozmachu powiatu w porównaniu do wszystkiego od 1917 – 1991 a potem pewnie też. Prawdziwy Polak stawia sobie za zadanie nie dopuścić to najmniejszych kontaktów z takim zbrodniczym krajem. Musimy również uwolnić narody zniewolone przez ZSRR – Rosję. NIECH ŻYJE LECHISTAN !!!
ucho
18 lutego 2017 o 16:44Garstka prorosyjskich polskojęzycznych chuliganów powinna mieć administracyjny zakaz organizowania jakichkolwiek akcji promujących na terytorium Rzeczpospolitej bandycką rosję putina. Naród Polski nie życzy sobie żadnych kontaktów z rosją i jej sprzymierzeńcami, gdziekolwiek by byli. Kacapów będących na terytorium RP należy przepędzać won i nie próbować porozumiewania się z nimi w ich bełkotliwej azjatyckiej mowie. Kacapstwo, to wróg nie tylko Polski i Europy, ale też całej ludzkiej Cywilizacji.
jola
18 lutego 2017 o 21:03Czytając te komentarze coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że dla tego kraju i narodu nie ma już nadziei…
jubus
19 lutego 2017 o 11:30W czym problem?
Darek
19 lutego 2017 o 20:16„dla tego kraju”
„Tenkraj” upadł wraz z poprzednią ekipą (ci od ciamajdanu, tak dla przypomnienia jakbyś wczoraj się urodziła). Polska od lat jest sekowana przez współczesną Rosję (wrak samolotu jest NASZĄ własnością, a nie suwenirem jak mawiają rosyjscy politycy). W Rosji nie widać nawet pozorów poprawnej współpracy z Polską więc akcje tych UB-eckich potomków ze „zmiany” i podobnych bolszewickich ugupowań to zwykła propaganda a’la „wyzwolenie” w 1944/45r. Poszukajcie cytatów ich działaczy w stylu „dyscyplina olimpijska strzelanie w tył głowy” i podobnych, a zrozumiecie jakiego pokroju szumowiny chca nas pojednać z carem Putinem!
polak
19 lutego 2017 o 14:52„Który spośród dwóch narodów musi zginąć – gdyż wydaje się, że jeden zginąć musi: Rosja czy Polska?” -car MikołajI do wielkiego księcia Konstantego 1831
„Nie ufać marzeńcom, co mówią nieszczerze,
że Polak Lechita jest brat z Moskwicinem-
Odrzucać ten sojuszi dotrwać w tej wierze”
Konstanty Gaszyński 1831
pol
19 lutego 2017 o 19:53Tak jest niema przebacz dla kacapów ,i zadnej nadzieji dla kacapów nie bedzie u wolnych ludzi .
gegroza
19 lutego 2017 o 21:30Gdyby Ci ludzie mieli dobre zamiary i kierowali się polską racją to mógłbym ich nawet częściowo zrozumieć. Ale niestety to rusofile i agenci jak Wanda Wasilewska.
knn
20 lutego 2017 o 11:29rosja- wróg polski nr 1
mapa
20 lutego 2017 o 12:38Pytanie do wszystkich „patriotów” uczulonych na Rosję i Rosjan: dlaczego uważacie, że postulat nie ulegania propagandzie jest zły? Dlaczego uważacie, że propaganda prorosyjska jest lepsza od propagowania, a w każdym razie wybielania odradzającego się na Ukrainie banderyzmu?
Pomorzanin
20 lutego 2017 o 17:38Rosja to nasz brat mało razy nas wyzwalali od faszyzmu ich żołnierze przez dekady własną piersią nas bronili. Polacy w Rosji czy to carskiej czy radzieckiej mieli jak w raju , zapewnione wczasy na Syberii za darmo i wiele innych rozrywek. Dlatego bardzo dobrze że w Polsce są tacy ludzie którzy by chcieli żeby bratnia Rosja jeszcze raz nas wyzwoliła od faszystowsko imperialistycznej ameryki, chciałbym im za to podziękować i zaprosić np. do lasu tylko że by przynieśli własne sznury bo mi może braknąć k***.
TW Julita
20 lutego 2017 o 21:26Jak powiedział pewien góral
będzie Polska aż po Ural
za Uralem będą Chiny
was nie będzie, s[…]syny
M
21 lutego 2017 o 11:40Co to za kraj miedzy Ukrainą i Chinami? Bo nie kojarze…