• Ukraina
  • Białoruś
  • Rosja
  • Litwa
  • Region Bałtyku
  • Azja i Zakaukazie
  • Na Świecie
  • Historia i Wspomnienia
  • Kultura
  • Podróże po Kresach
  • Wyszukiwarka Kresowa
  • Kalendarium Kresów
    • Styczeń w Historii Kresów
    • Luty w Historii Kresów
    • Marzec w Historii Kresów
    • Kwiecień w Historii Kresów
    • Maj w Historii Kresów
    • Czerwiec w Historii Kresów
    • Lipiec w Historii Kresów
    • Sierpień w Historii Kresów
    • Wrzesień w Historii Kresów
    • Październik w Historii Kresów
    • Listopad w Historii Kresów
    • Grudzień w Historii Kresów
  • Polacy na Wschodzie
  • Biblioteka Kresowa
  • Kuchnia Kresowa
Kresy24.pl – Wschodnia Gazeta Codzienna
  • 18 maj 2026
  • Gazety i Czasopisma Kresowe
    • Archiwum Dziennika Kijowskiego
    • Archiwum Gazety Polskiej Bukowiny
    • Archiwum Głosu Polonii
    • Archiwum Głosu znad Niemna
    • Archiwum Kuriera Galicyjskiego
    • Archiwum Kwartalnika Echa Polesia
    • Archiwum Kwartalnika Krynica
    • Archiwum Magazynu Polskiego
    • Archiwum Monitora Wołyńskiego
    • Archiwum Mozaiki Berdyczowskiej
    • Archiwum pisma Nasze Drogi
    • Archiwum pisma Polacy Donbasu
    • Archiwum pisma Polonia Charkowa
    • Archiwum pisma Wołanie z Wołynia
    • Archiwum Polak na Łotwie
    • Archiwum Polaka Małego
    • Archiwum Polaka w Niemczech
    • Archiwum Słowa Polskiego
    • Archiwum Słowa Życia
    • Archiwum Tęczy Żytomierszczyzny
    • Archiwum Gazety Polak Mały
Kresy24.pl - Wschodnia Gazeta Codzienna
  • Ukraina
  • Białoruś
  • Rosja
  • Litwa
  • Region Bałtyku
  • Azja i Zakaukazie
  • Na Świecie
  • Historia i Wspomnienia
  • Kultura
  • Podróże po Kresach
  • Wyszukiwarka Kresowa
  • Kalendarium Kresów
    • Styczeń w Historii Kresów
    • Luty w Historii Kresów
    • Marzec w Historii Kresów
    • Kwiecień w Historii Kresów
    • Maj w Historii Kresów
    • Czerwiec w Historii Kresów
    • Lipiec w Historii Kresów
    • Sierpień w Historii Kresów
    • Wrzesień w Historii Kresów
    • Październik w Historii Kresów
    • Listopad w Historii Kresów
    • Grudzień w Historii Kresów
  • Polacy na Wschodzie
  • Biblioteka Kresowa
  • Kuchnia Kresowa
Home
Ukraina

“Hajlujący inaczej”? Policja umarza sprawę banderowskich ekscesów w Przemyślu

08 lip 2015

To kolejna kompromitacja przemyskiej policji, tym razem totalna. Umorzyła dochodzenie w sprawie propagowania totalitaryzmu przez siedmiu ukraińskich studentów, którzy fotografowali się w Przemyślu na tle flagi UPA i wykonywali gest przypominający “hajlowanie”.

Sprawę umorzono na podstawie opinii eksperta, który jest… znanym działaczem ukraińskim w Polsce i redaktorem wspomnień UPO-wców. Policja zignorowała natomiast opinie szeregu wybitnych badaczy z tytułami profesorskimi oraz IPN-u.

Przypomnijmy, że zdarzenie miało miejsce w październiku ub. roku i zbulwersowało opinię publiczną w całej Polsce. Grupa ukraińskich studentów, w tym posiadających Karty Polaka, zrobiła sobie na podziemnym parkingu w Przemyślu zdjęcie z flagą UPA, a następnie zamieściła je w sieci. Na zdjęciu studenci wykonują gest przypominający hitlerowskie pozdrowienie.

Wkrótce władze przemyskiej Państwowej Wyższej Szkoły Wschodnioeuropejskiej zostały zasypane tysiącami protestów. W wyniku tego wyraziły ubolewanie i zapowiedziały konsekwencje wobec ukraińskich studentów. Oni sami również publicznie przeprosili i zapewnili, że nie chcieli propagować faszyzmu ani rasizmu.

“Serdecznie przepraszamy naród Polski za przykrości przyczynione nami. My nie jesteśmy banderowcami, lecz czujemy się jednym narodem (braćmi), wszyscy mamy polskie korzenie i całą rodzinę w Polsce” – napisali.

Natomiast przemyska policja jak zwykle “stanęła na wysokości zadania” i zrobiła wszystko, żeby sprawę umorzyć. W uzasadnieniu napisała, że zdjęcia wykonane przez studentów miały upamiętniać osoby walczące na Majdanie, a flagę z kolorami czerwono-czarnymi utożsamia się z tymi wydarzeniami.

Zdaniem policji, również “wykonane gesty prawą ręką z charakterystycznym ugięciem ręki w łokciu na wysokości biodra na tle flagi organizacji UPA nie były żadnymi gestami faszystowskimi, a jedynie pozdrowieniem osób walczących na Majdanie”.

Aby jednak nadać swojej żenującej ocenie walor obiektywizmu przemyska policja postanowiła dodatkowo podeprzeć się opinią “biegłego”. Dziwnym trafem wybrano na niego znanego działacza ukraińskiej mniejszości w Polsce mgr Bogdana Huka, m.in. redaktora wielotomowych wspomnień UPO-wców.

Jego “ekspertyza”, za którą – według naszej wiedzy – pobrał od policji gratyfikację jest zdumiewająco krótka:

“Po zapoznaniu się ze zdjęciem (…) na którym uwidoczniona jest grupa osób, z których trzy osoby trzymają flagę czerwono-czarną z Tryzubem, a cztery osoby otrzymają prawą rękę opuszczoną dół, z dłonią z wyprostowanymi palcami na poziomie biodra oraz jedna osoba przykucnięta, która trzyma rękę w łokciu i opartą o udo nogi prawej z dłonią z wyprostowanymi palcami, uważam w oparciu o posiadaną wiedzę, że nie można dostrzec w określonym wcześniej geście publicznego propagowania ustroju totalitarnego lub nawoływania do nienawiści na tle różnic narodowościowych”.

Ciekawe na jakiej podstawie policja uznała, że to właśnie mgr Bogdan Huk – absolwent filologii ukraińskiej – jest najlepszym ekspertem od oceniania co jest hitlerowskim pozdrowieniem, a co nie jest?

Jednocześnie policja całkowicie zignorowała opnie takich autorytetów jak prof. dr hab. Bogusław Grot z Uniwersytetu Jagiellońskiego, prof. dr hab. Czesław Partacz, prof. dr Ryszard Szawłowski, mgr Ewa Siemaszko, a także opinię Instytutu Pamięci Narodowej w Rzeszowie, które też wcześniej zamówiła, a które jasno dowodzą związku symboliki na zdjęciu z faszyzmem.

Tak więc od dzisiaj flaga UPA nie jest flagą UPA tylko Majdanu, a hajlowanie nie jest hajlowaniem tylko “majdanowym pozdrowieniem”. Policji w Przemyślu gratulujemy. Rzuciliście zupełnie nowe światło na historię. Przypomnijmy, że w lutym br. ta sama przemyska policja umorzyła też sprawę Ukraińca, który jeździł po mieście z naklejoną na szybę czerwono-czarną flagą UPA.

Z kolei 2 kwietnia 2014 roku prokuratura w Warszawie bez podania przyczyny odmówiła wszczęcia postępowania wobec niejakiego Iwana Kaniszczuka, który pisał na Facebooku, że “popiera rzeź wołyńską” i że “tzw. Polskę trzeba rozdzielić między Rosją, Niemcami i Ukrainą bo to nie wasza ziemia. A potem uczynić rzeź polską, żeby agresor był zniszczony”.

Niedawno pisaliśmy też o tym, że ukraiński uczeń – nacjonalista został wyrzucony z technikum w Świdniku za obrażanie ofiar Majdanka. Zamieścił w sieci zdjęcie, na którym ręką z wytatuowanym tryzubem pokazuje “fucka” w kierunku pomnika ofiar tamtejszego obozu koncentracyjnego.

Kresy24.pl

< Idź pod prąd Zobacz inny >
Ważne? Ciekawe? Podaj dalej:

Nie przegap w tym temacie:

Default ThumbnailW Kijowie odsłonięto pomnik zamordowanego białoruskiego dziennikarza Default ThumbnailUjawniamy: Prokuratura i Policja w Przemyślu chronią faszystowskie symbole! Default Thumbnail“Cierpieniu – prawdę, zmarłym – modlitwę”. Miejsca polskiej pamięci w Rosji
  • Tagi
  • banderowcy
  • faszyzm
  • OUN-UPA
  • policja
  • prawo
  • prokuratura
  • Przemyśl
  • totalitaryzm
  • ukraińscy nacjonaliści

46 komentarzy

  1. Rob
    4 czerwca 2016 o 22:56 Odpowiedz

    I to jest polityczna poprawność w rozkwicie.

  2. zenon
    23 września 2015 o 18:04 Odpowiedz

    Oni mogą są VIPami z Ukrainy, uwaga tutaj nie wolno mówić, ani pisać “banderowiec” to ksenofobia. Nie dotyczy Polaków, na nich zawsze można pluć litrami i nie dostaniesz kary.

  3. Mr. ??
    2 września 2015 o 10:30 Odpowiedz

    Politycy chcą nam ściągnąć muslimów do Polski a policja nie daje se rady z Ukraińskimi banderowcami.

  4. Polak patryjota
    28 sierpnia 2015 o 03:54 Odpowiedz

    A dla Ukraińców dobra rada zacznijcie szlifować język ROSYJSKI

  5. Polak patryjota
    28 sierpnia 2015 o 03:47 Odpowiedz

    A poza tym zapraszam do oglądnięcia filmiku zamieszczonego u RaLph a
    Nic dodać nic ująć samo mówi za siebie komentarz jest zbędny .

    ZPRASZAM

  6. Polak patryjota
    28 sierpnia 2015 o 03:44 Odpowiedz

    Szlak mie trafi z tym Pavlem ukraińskim samozwańczym UPOwcem .

    Czego ty nie rozumiesz . Jak u was na Ukrainie ganiają nazisci i machają prawa ręka to jest OK ale w POLSCE to jest karane i żaden wpis od ukrainca tego nie zmieni .
    Każdy symbol mordu na POLAKACH będzie surowo karany i każdy kto ma inne zdanie niech przyjedzie i wyrazi swą opinie na zgrupowaniach prawicowych bo tylko tam sie mówi o historii ,która jest przekazywana z pokolenia na pokolenie . O upa dowiedziałem sie od dziadków ,którzy żyli i walczyli w czasie II WŚ wiec skąd sie to wzięło ,może zaraz jakiś ukraiński kocopal wymyśli , ze to bajka wymyślona do straszenia dzieci przed pójściem spać ….

    Brawa dla niedowiarkow i baranów którzy na historii bawili sie telefonami .

  7. RaLph
    26 sierpnia 2015 o 17:26 Odpowiedz

    http://joemonster.org/filmy/71108/Okrutne_sposoby_UPA_na_mordowanie_Polakow

  8. Globtrotter
    12 lipca 2015 o 17:29 Odpowiedz

    Widzę, ze tu na etacie macie trolla podpisującego się jako Paweł, ktory próbuje relatywizowania pryncypialnych kwestii dowodząc, że chodzi o głupstwa. no cóż, Pawle, czy jak tam cię zwą. Tryzub taki starożytny, być może, ale w końcu to tylko widły do wyrzucania gnoju. Jaka cywilizacja, taki atrybut. Ukraińcy tyle maja wspólnego z Rusią kijowską i Grodami Czerwińskimi, co współcześni Grecy z Arystotelesem i Peryklesem, a współcześni Macedończycy z Aleksandrem. W końcu ta bolesna prawda do was dotrze. Cała zwierzęcia nienawiść nacjonalistów ukraińskich do Polski i Polaków wynika z ogromnego kompleksu niższości. Nawet wasz największy bohater miedzy Jarosławem a Szewczenką najbardziej chciał być szanowanym polskim szlachcicem. 🙂 A to , że lecąc ukraińskimi liniami słyszę zwrot: pane i paniwe, mocno mnie bawi. Mordowali “polskich panów” a teraz sami tak do siebie się grzecznościowo zwracają. Słychać wprost chichot diabła, którego atrybutem nota bene, też jest tryzub, aka widły.

  9. olek
    10 lipca 2015 o 17:27 Odpowiedz

    wywalic na zbity pysk z Polski i zakazać wjazdu przez 20 lat za promowanie ludobójców z UPA i OUN

  10. Baca
    9 lipca 2015 o 20:07 Odpowiedz

    Ponie Jarema podobo mi sie co pon mysli łotym co sie dzieje na nasych ziemiach zagrabionych przez tą ruską zarazom copki z głow dlo takich patriotach hej

  11. Baca
    9 lipca 2015 o 19:52 Odpowiedz

    Ponie Pawle niewiem ile mocie roków ale jo przezylem całom wojne i 60 rokuw okupacji ruskiej tak że cosik zem widzioł byłem długie roki w hameryce to tez widziołem drugom strone swiata a pozatym pochodze z porządnego rodu górolskiego gdzie cała rodzina walcyła z niemcami hej

  12. luki
    9 lipca 2015 o 18:23 Odpowiedz

    ehhhhh, hergald ma racje

  13. Hergald
    9 lipca 2015 o 14:41 Odpowiedz

    Ktoś wyraźnie od jakiegoś czasu próbuje skłócać nas z Ukraińcami. Nie znacie odpowiedzi ? To zastanówcie się komu na rękę jest skłócenie Litwy, Łotwy, Estonii ,Polski i Ukrainy. W czyim chorym interesie jest podgrzewanie atmosfery w tych krajach i nie dopuszczenie do stworzenia stałej, dobrze działającej koalicji gospodarczo wojskowej.

    1. Barnaba
      24 sierpnia 2015 o 19:50 Odpowiedz

      Nie zauważyłeś jeszcze kto? Popatrz kto trzyma czerwono-czarną flagę. To są autentyczni ukraińscy nacjonaliści, których działanie jest obliczone na wzbudzanie niechęci Polaków do Ukraińców. I kto na tym straci a kto zyska? Odpowiedz sobie sam.

  14. Hergald
    9 lipca 2015 o 14:36 Odpowiedz

    Super wypowiedź 🙂 Zgadzam się z Tobą ,Pawle, w 100% i pozdrawiam. 🙂

  15. i o co afera?
    9 lipca 2015 o 13:50 Odpowiedz

    I o co się tak oburzyliście? To jeszcze młodzi chłopcy i pewnie nie zdawali sobie sprawy z tego, co dla nas oznacza czerwono-czarna flaga. Dla Ukraińców oznacza patriotyzm. Poza tym wyraźnie zaznaczyli, ze mają polskie korzenie, więc nie wiem, o co chodzi.

    1. Maciek
      9 lipca 2015 o 13:58 Odpowiedz

      Afera nie jest o tych niezbyt mądrych chłopców, oni są bez znaczenia. Afera jest o to, że zostało złamane polskie prawo, a policja w Przemyślu zrobiła wszystko, żeby ukręcić łeb sprawie, wciskając wszystkim jakiś debilny kit i działając z motywacji czysto politycznej zamiast stać na straży tegoż prawa.

      1. Paweł
        9 lipca 2015 o 14:12

        Przecież wiesz, że nie zostało złamane. Prawo nie ma nic do tego, że się isahakianistom wszystko z jednym kojarzy.

        Ja też mogę przedstawić zaświadczenie od technologa żywienia, że mi się coś z czymś kojarzy…

    2. Maciek
      9 lipca 2015 o 15:40 Odpowiedz

      Prawo zostało złamane – to mówią profesorowie, znani historycy oraz IPN. Prawo nie zostało złamane – to mówisz ty, Paweł, który we wszystkim co tu piszesz jesteś zwykłym agentem wpływu Ukrainy i już dawno przestałeś być wiarygodny. Od dawna próbujesz tu “inteligentnie” wciskać retorykę ukraińskich nacjonalistów, relatywizować historię i wydaje ci się, że jesteś taki cwany i że my – “ciemni kresowiacy – weźmiemy cię za Polaka bo poprawnie piszesz po polsku. Wiadomo, że czujesz się Ukraińcem, jesteś z rodziny przesiedleńców po Akcji “Wisła” i możesz mieć swoje poglądy. Ale nie manipuluj nami bo tego twojego kitu nikt nie kupuje.

      1. Paweł
        9 lipca 2015 o 16:12

        Profesorowie (przez to tylko, że są profesorami) nie stanowią w Polsce prawa. Magistrowie technologii żywienia też nie. I ja też nie, choćbym był nie wiadomo kim. Gdzie jest popyt na “ekspertyzę” tam jest i “ekspertyza”, ale prawo to nie “ekspertyzy”. Mogę na przykład napisać opinię prywatną, na temat związany z historią i będzie ona na wniosek obrońców w jakimś procesie włączona do akt i wzięta pod uwagę. Mogę to zrobić, choć nie mam żadnych dyplomów “z historii”. Ale ja nie orzekam, co jest przestępstwem, a co nie, choćbym był najgenialniejszym Pawełkiem na świecie. Profesorowie, doktorowie, magistrowie też nie. O prawie decyduje USTAWODAWCA, a o wykładni SĘDZIOWIE.

      2. cherrish
        9 lipca 2015 o 17:09

        Do tego nie trzeba żadnej ekspertyzy, faszyzm jest w Polsce zabroniony, ideologia i symbole. Koniec kropka. A czerwono czarna szmata nadaje się tylko do mycia latryn a nie do robienia zdjęć.

      3. Marcin
        9 lipca 2015 o 22:52

        Pavło – jedną z funkcji, dla których powołano w 1999 roku Instytut Pamięci Narodowej, który jest utrzymywany przez podatników było dostarczanie opinii organom stanowiącym prawo w Polsce w sprawach związanych z funkcjonowaniem systemu totalitarnego w Polsce, działalności aparatu terroru podczas okupacji niemieckiej i sowieckiej, a także zbrodni dokonanych na narodzie polskim. Jeżeli sąd uważa się za niekompetentny do podjęcia jednoznacznego osądu prosi o opinie biegłych. W każdym przypadku czy to sprawa o morderstwo, kradzież czy wzywanie do nienawiści sąd ma obowiązek powołać biegłych spośród grona najlepszych ekspertów. Jeżeli natomiast sąd ignoruje IPN, do którego powinien się zwrócić w tej sprawie, chociażby ze względu na fakt, że instytucja ta prowadziła śledztwo w sprawie ludobójstwa dokonanego przez UPA, co więcej ignoruje opinie wybitnych fachowców, a o opinie prosi magistra dziennikarstwa (pomijam już fakt, że pan Bohdan Huk jako nacjonalista jest biegłym stronniczym) podważa w oczywisty sposób wydany przez sąd wyrok. Bohdan Huk nie ma kompetencji do wydawania takich opinii. Kompetencje ma do tego przede wszystkim IPN oraz specjaliści zajmujący się ukraińskim nacjonalizmem.
        To tak jak o wydanie opinii o symbolach komunistycznych sąd prosił nie IPN, nie wybitnych specjalistów ale Jerzego Urbana.

      4. Paweł
        10 lipca 2015 o 10:27

        Marcin!
        Tu już nic się nie wymłóci. Może w przyszłości będzie jakieś orzeczenie SN, może pojawią się pierwsze wyroki w sądach. Zobaczymy.

        W innym miejscu (“Lachów wypędzono za Bug…”) narodził się wątek o śmierci polskich parlamentariuszy pod Kustyczami. Jeżeli możesz dorzucić jakieś konkrety (coś o FAKTACH!), to napisz tam coś. Pono jesteś ZAWODOWCEM, więc daj coś z siebie.

        Kłamstwa i złośliwości zostaw w rezerwie na wypadek, gdybyś został politykiem 🙂 Tu natomiast powinniśmy dążyć do tego, żeby samemu wiedzieć coraz więcej i żeby inni, jeżeli chcą, też się czegoś dowiedzieli.

      5. Marcin
        10 lipca 2015 o 13:07

        Pavlo, myślę, że ta decyzja sądu będzie zapewne zaskarżona. Nie chodzi tu o sam wyrok sądu, tylko o niezgodny z prawem sposób powoływania biegłych sądowych. W sposób jawny powołano osobę niekompetentną do wyrażania wiążącej opinii w tej sprawie. Żeby było jasne – nie chodzi o konkretną osobę. Równie skandaliczne byłoby powołanie np. Piotra Zychowicza, czy innego dziennikarza do opiniowania. Dziennikarze w Polsce tak polskiego, jak i ukraińskiego pochodzenia nie mają takich kompetencji – od tego jest IPN, który jest instytucją państwową i utrzymywaną z polskich podatków m.in. by być organem opiniującym dla organów stanowiących prawo.

    3. Barnaba
      24 sierpnia 2015 o 19:46 Odpowiedz

      Jak by byli Polakami to by nie fotografowali się z banderowską flagą.

  16. Baca
    9 lipca 2015 o 13:17 Odpowiedz

    takich grzdylow to trza pożadnie oklepac i pokozać im jak należy zchować sie w Polsce gdzie są tylko goscmi a pózniej spokowac manatki i kopa w dupe na ukraine tak sie to robi unas jak sie buce nie umią dostosować hej

    1. Paweł
      9 lipca 2015 o 13:55 Odpowiedz

      poŻądnie RZądamy, RZeby oklepać…
      Wypowiedział się isahakianista z Kociej Wólki 🙂

  17. putlerek
    9 lipca 2015 o 10:23 Odpowiedz

    Należy tępić faszyzm pod każdą postacią, tą banderowska również ponieważ zagraża ideałom wolności i solidarności. Właśnie wolność wykorzystują Ukraińcy. Nie szanują wolności więc wydaje im się, że wolność to samowola. Ukraińcy są u nas gośćmi i są bardzo dobrze traktowani, powinni wiedzieć, że aby tak było muszą szanować prawo i nasze uczucia, nasze POLAKÓW !!!

  18. Mietek Faszysta
    9 lipca 2015 o 06:13 Odpowiedz

    Jestem gorącym zwolennikiem wolności hajlowania
    skoro można bez karnie śpiewać międzynarodówkę…
    Poza tym od 50 lat nie ma czegoś takiego jak “Banderowcy”

    1. Hergald
      9 lipca 2015 o 14:33 Odpowiedz

      Masz w 100 procentach rację. Czepiają się historii Ukrainy, a nie potrafią ścigać na co dzień przejawów komunizmu, który podobnie jak faszyzm, czy banderyzm, niszczył Polskę.

    2. syøTroll
      10 lipca 2015 o 14:08 Odpowiedz

      Od 24-ch lat niema czegoś takiego jak ZSRR (CCCP) a mimo to spora część Polaków udaje że jest, i wciąż szuka “bolszewika”, żeby go pogonić.

  19. Wołyń1943
    8 lipca 2015 o 23:00 Odpowiedz

    Czy ktoś może podać mi choć jeden powód, dla którego uprawiamy aż takie ukraińskie włazidupstwo? Czy aby nie powinno być odwrotnie? Czy to przypadkiem nie Ukraińcy winni ważyć każde słowo i czyn oraz kierować się naszą wrażliwością za dokonane na narodzie polskim bestialstwa?

    1. cherrish
      9 lipca 2015 o 06:24 Odpowiedz

      Nikt nie poda, bo nie ma takich powodów. Ale może jeszcze nasz kraj będzie normalny. Na razie jak powiedział klasyk, ch…, dupa i kamieni kupa.

  20. Jarema
    8 lipca 2015 o 21:54 Odpowiedz

    W wolnej Polsce ukraińscy bandyci(ruscy toże) będą rozstrzeliwani za plucie na Rzeczpospolitą

    1. Hergald
      9 lipca 2015 o 14:30 Odpowiedz

      Robienie sobie na siłę wrogów z Ukraińców. Jest skrajną głupotą, albo działanie z polecenia Moskwy.

      1. syøTroll
        10 lipca 2015 o 14:04

        W przypadku relacji polsko-rosyjsko-ukraińskich nie powinniśmy kierować się wrogością tylko roztropnością

      2. Barnaba
        24 sierpnia 2015 o 19:42

        Przypominam że to nie byli Polacy a Ukraińcy a więc to oni się starają mieć w nas swoich wrogów a nie odwrotnie.

  21. jan karol śmigło petarda
    8 lipca 2015 o 21:19 Odpowiedz

    trudno komentować “jak należy” ze wzgl. ma terror tzw. POprawności POlitycznej, żeby nie dopatrzono się “nawoływania do przemocy” itp., ale to ma krótkie nogi, obstawiam wobec blokowania odczuć “normalnych” ludzi myślących po polsku krwawe “kryteria uliczne” i wzrost przemocy w przyszłości w następstwie obecnej fałszywej propagandy miłości do riezunów i upainy.

  22. Paweł
    8 lipca 2015 o 21:04 Odpowiedz

    Gest przypominający “hajlowanie”…
    Uważam, że producenci kalkulatorów powinni być ścigani za rozpowszechnianie pornografii, bo mi się trójka z d…ą kojarzy.

    1. cherrish
      9 lipca 2015 o 06:23 Odpowiedz

      Włącz tv i zobacz jaka nagonka na Korwina, za to samo. Hipokryzja i obłuda, im wolno jemu nie?

      1. Paweł
        9 lipca 2015 o 10:13

        Każdemu wolno! Najważniejsze, żeby (w przenośni) idąc po cudzą głowę nieść również własną. Po to ludzie w Polsce walczyli o wolność słowa, żeby każdemu było wolno.

      2. cherrish
        9 lipca 2015 o 16:57

        Nie, nikomu nie wolno.

    2. Jan53
      9 lipca 2015 o 08:11 Odpowiedz

      Czerwona sowiecka gwiazda tez wg.zwolennikow banderyzmu powinna być kojarzona z Wigilijna Gwiazdka a nie czerwonym terrorem.

    3. tagore
      9 lipca 2015 o 08:12 Odpowiedz

      Ta sprawa jest niezbyt śmieszna, a jej tuszowanie tylko zaszkodzi stosunkom polsko ukraińskim.

      1. Paweł
        9 lipca 2015 o 11:24

        Tu nie ma czego tuszować, bo nie ma przestępstwa.

        Sprawą rozsądku jest natomiast, żeby Ukraińcy, dla uniknięcia zadrażnień, używali w Polsce flagi niebiesko-żółtej, zamiast czerwono-czarnej. Mają prawo używać czerwono-czarnej, ale to nie służy sprawie, o którą walczą.

        Natomiast co do Tryzuba, jest on symbolem 150-200 lat starszym od naszego Orła i w żadnym razie nie jest kontrowersyjny.

  23. rewers
    8 lipca 2015 o 20:45 Odpowiedz

    i widac jak zakorzeniona jest banderoza w przemyslu

    czas na (usun. – wezwanie do przemocy)

Dodaj swój komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Uwaga! Komentarze naruszające prawo będą usuwane, a dane autorów - przekazywane organom ścigania.

Najnowsze wiadomości
Andrzej Poczobut uwolniony!

Andrzej Poczobut uwolniony!

Kresy24.pl zawieszają działalność. Mimo milionów czytelników. Oto powód

Kresy24.pl zawieszają działalność. Mimo milionów czytelników. Oto powód

Trump: Z niecierpliwością czekam na Łukaszenkę w USA

Trump: Z niecierpliwością czekam na Łukaszenkę w USA

Burza po słowach prezesa: Rheinmetall tłumaczy się Ukraińcom

Burza po słowach prezesa: Rheinmetall tłumaczy się Ukraińcom

MSZ RP: Nigdy nie zaakceptujemy Białorusi jako części ruskiego miru

MSZ RP: Nigdy nie zaakceptujemy Białorusi jako części ruskiego miru

Zdrada i terroryzm. Fico ma poważne kłopoty

Zdrada i terroryzm. Fico ma poważne kłopoty

W Rosji zabierają ludziom wypłaty! Potrzebne na wojnę

W Rosji zabierają ludziom wypłaty! Potrzebne na wojnę

Poparcie dla Putina ostro w dół! Najgorszy wynik od początku wojny

Poparcie dla Putina ostro w dół! Najgorszy wynik od początku wojny

W ruskim mirze bez zmian. Zamiast leku na raka, ulepszyli narzędzie zabijania. Już produkują

W ruskim mirze bez zmian. Zamiast leku na raka, ulepszyli narzędzie zabijania. Już produkują

Ukraina i Arabia Saudyjska zawarły porozumienie wojskowe

Ukraina i Arabia Saudyjska zawarły porozumienie wojskowe

© Kresy24.pl 2018. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.  Kontakt | Polityka prywatności
Produkcja: Fundacja Wolność i Demokracja