Litewska spółka Švaros broliai, zarządzająca siecią myjni samochodowych, w poniedziałek zamieściła na Instagramie skandalizującą reklamę. Prowokacyjna grafika przedstawia sklepienie Ostrej Bramy w Wilnie jako myjnię samochodową. W ten sposób spółka zachęca do korzystania ze swojej nowej usługi – myjni tunelowych.
„Mówi się, że jeżeli długo nie odwiedzi się myjni samochodowej, zaczyna ona straszyć. Jeżeli zobaczyłeś myjnię tunelową Švaros broliai w nietypowym miejscu, czas zajrzeć do nas w gościnę” – głosi opis zdjęcia na Instagramie.
W poniedziałek wieczorem nie udało się skontaktować z przedstawicielami spółki Švaros broliai. Po uzyskaniu komentarza firmy, tekst uzupełnimy.
We wtorek rano spółka usunęła post ze swojego konta na Instagramie.
zw.lt
Dodaj komentarz
Uwaga! Nie będą publikowane komentarze zawierające treści obraźliwe, niecenzuralne, nawołujące do przemocy czy podżegające do nienawiści!