Według Postimees sukces edukacyjny Estonii odzwierciedlony w najnowszych wynikach testu PISA zostanie wykorzystany w marketingu międzynarodowym.
Podczas gdy wizerunek e-państwa jest tym co od dawna chce zaprezentować światu Estonia, ostatnie rankingi PISA Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) pokazują, że estońskie dzieci w wieku szkolnym docierają na szczyt tabeli rankingowej w kilku kategoriach.
„Pomysł marketingu edukacyjnego faktycznie zrodził się z rozmowy z premierem w 2018 roku. Powstało pytanie, dlaczego nie mamy jeszcze historii sukcesu edukacyjnego powiązanej z historią cyfrową”, powiedział Birgit Lao z organizacji Innove, zajmującej się promocją edukacji.
Lao powiedział, że osiągnięto porozumienie co do tego, jakie produkty i usługi związane z edukacją mogłyby być wspierane w eksporcie, pod hasłem „Education Nation” i obejmowały zarówno edukacyjne startupy technologiczne mające na celu wspieranie rozwoju uczniów, jak i firmy produkujące meble szkolne.
Err.ee Oprac Mk
foto wikipedia
Dodaj komentarz
Uwaga! Nie będą publikowane komentarze zawierające treści obraźliwe, niecenzuralne, nawołujące do przemocy czy podżegające do nienawiści!