Prokuratura w Bielsku-Białej wszczęła pierwsze śledztwo w sprawie Polaka, który walczy w Donbasie po stronie prorosyjskich separatystów – informuje „Rzeczpospolita”. Mężczyzna został namierzony przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Co mu za to grozi?
Jak ustaliła „Rzeczpospolita”, chodzi prawdopodobnie o 29-letniego działacza organizacji Obóz Wielkiej Polski. „Nie będę siedział w domu przed kompem, kiedy Zachód atakuje bliski mi kraj” – pisał w internecie. Gazeta przypomina, że zgodnie z polskim prawem obywatelowi RP nie wolno służyć w obcej armii. Grozi za to od trzech do pięciu lat więzienia, z artykułu 141 paragraf 1 Kodeksu Karnego.
Tymczasem według informacji „Rzeczpospolitej”, ABW zawiadomi wkrótce prokuratury w Katowicach i Szczecinie o dwóch kolejnych Polakach z oddziałów prorosyjskich separatystów.
Niedawno brytyjski dziennikarz Graham Phillips współpracujący z kremlowską telewizją RT zamieścił materiał o Polaku, który chce walczyć z „ukraińskimi faszystami”. Chodziło o 46-letniego obywatela RP Dariusza Lemańskiego, który zaciągnął się na ochotnika do prorosyjskich separatystów w Donbasie. W materiale wideo Lemański pokazał swój paszport w trakcie dokonywania rejestracji do oddziału.
Czytaj także: Robił dla Rosji materiał o Polaku w „milicji Donbasu”. Dostał kulkę w pobliżu Doniecka
Kresy24.pl / Rzeczpospolita
46 komentarzy
waldi1
8 grudnia 2014 o 13:20I po co on tam pojechał ? precz z kacapami.
Zagłoba
8 grudnia 2014 o 13:21Gościu wygląda z oczu na zboka, jakiś nawiedzony
moherow berecik
8 grudnia 2014 o 13:24Mam pytanie.
Czemu prokuratura nie ściga Polaków walczących po stronie Ukrainy, przeciwko Noworosji ?
„Gazeta przypomina, że zgodnie z polskim prawem obywatelowi RP nie wolno służyć w obcej armii. Grozi za to od trzech do pięciu lat więzienia, z artykułu 141 paragraf 1 Kodeksu Karnego.”
Prawo powinno być równe i sprawiedliwe dla każdego przecież. Wystarczy wejść na facebooku na banderowskie strony i pooglądać tych „bochaterów” spod znaku tryzuba.
Zagłoba
8 grudnia 2014 o 14:54A gdzie masz dowody, że tacy Polacy w ogóle są ?
moherow berecik
8 grudnia 2014 o 15:15Poszukaj na facebooku łatwo znaleźć 🙂
ziutek
8 grudnia 2014 o 16:35wspomóż nas linkiem, uwierzymy…
moherow berecik
8 grudnia 2014 o 17:16„Wy”uwierzycie ? To ilu Was tam siedzi nad kompem 🙂 🙂
Szukaj Ziutek…minimum wysiłku i no sto znajdziesz 🙂
Patriota
8 grudnia 2014 o 17:53Popieram „moherowy berecik”! „Kij ma dwa końce”.
Moim zdaniem:Kresowianom marzą się „ukraińskie pieszczoty”. Ukraińcy z „mlekiem matki wyssali nienawiść do Lachiw!” Ja ukraińcom mogę dać „chałe i dwa całe”, i „tu się zgina dziub pingwina”.
Ewa
9 grudnia 2014 o 00:07Do ABW: Składam zawiadomienie w sprawie agenta wpływu o nicku „moherowy berecik”, działającego w ramach agresji hybrydowej obcego państwa w polską przestrzeń publiczną, propagującą nienawiść na tle narodowościowym i prawem zakazaną ideologię.
józef III
9 grudnia 2014 o 10:26cenzorski knebel
moherow berecik
9 grudnia 2014 o 10:56„działającego w ramach agresji hybrydowej obcego państwa w polską przestrzeń publiczną, propagującą nienawiść na tle narodowościowym i prawem zakazaną ideologię.”
Gdzie pani Ewa to wyczytała, doprawdy nie wiem. 🙂 🙂
Więc dobrze, niech każdy za swoje słowa odpowiada. To co pani napisała to poważny zarzut.
I wie pani co ? Czasem warto pomyśleć niż taką bzdurę napisać jak we wpisie powyżej.
Dziecinada 🙂 🙂
Roch
9 grudnia 2014 o 18:35Ohoho! „Janek” zmienił płeć i teraz jest „Ewą”? Ja rozumiem że w wydziale propagandy SBU macie teraz nawał roboty i stąd mogą się zdarzać pewne niedociągnięcia, ale taka wpadka! Dwa prawie takie same komentarze pod tym samym artykułem podpisane dwoma różnymi nickami i do tego róznymi „płciami”? Oj, nie będzie medalu od SBU. Redaktor Sakiewicz z Gazety Polskiej pracuje lepiej, ucz się od niego agencie Janek/Ewa.
Barnaba
19 stycznia 2016 o 14:50Bardzo słusznie! Jak go ABW przytuli to od razu wyśpiewa wszystko o linkach co prowadzą do tych odrażających pro banderowskich rebeliantów! Może w końcu się i za nich zabiorą…
ltp
9 grudnia 2014 o 13:55bo takich widocznie nie ma, palancie na bolszewickim żołdzie
Zagłoba
8 grudnia 2014 o 15:00Nie ma czegoś takiego jak Noworosja. W czasach ZSRR wszystkie te republiki należały do jednego imperium, ludzie przemieszczali się za pracą, za partnerami, byli przesiedlani przymusowo i stąd tylu Rosjan chociażby na Łotwie, w obwodzie kaliningradzkim, na Ukrainie, stąd tylu Tatarów w Rosji. Około 70% ludności Tatarstanu urodziło się na terenie Republiki, z tego 53,2% to Tatarzy, a 39,7% Rosjanie.
moherow berecik
8 grudnia 2014 o 15:24Idąc tokiem twojego rozumowania, nie ma czegoś takiego jak Państwo Izrael czy RPA 🙂
Rozwijając twoje rozumowanie, była Jugosławia podzieliła sie bezprawnie , bo przecież nie może być argumentem, że tam akurat separatystów wspierała „jedynie słuszna” demokracja „zachodu” , i żeby dokończyć temat to masz przykład Czechosłowacji 🙂
Więc z czystym sumieniem mogę pisać o Noworosji jako odrębnym państwie 🙂
Pozdrawiam
ko
9 grudnia 2014 o 01:20Niesamowite! Porównywać takie państwa federalne jak Jugosławia czy Czechosłowacja do tworu zwanego Noworosją… To Noworosja była w niedawnym czasie z kimś w jakiejś federacji?!
ltp
9 grudnia 2014 o 13:56spadaj ruska hieno
andrzej kłosek
8 grudnia 2014 o 15:22Ale separatyści to nie armia żadna tylko bandyci. Więc nie może sąd Polski ich sądzić tylko najwyżej Ukraiński. Ktoś bzdury piszę. Co ma Polski sąd do bandytyzmu na terenie Ukrainy. Oczywiście siedzieć to może jak dostanie wyrok na Ukrainie i w Polskim więzieniu, skoro ma obywatelstwo Polskie.
moherow berecik
8 grudnia 2014 o 16:26„Separatyści” ja wolę ich nazywać bojownikami o Noworosje są stroną konfliktu, czy tego chcesz czy nie.
Przyznał to sam Kijów negocjując z nimi i zawierając rozejmy.
Wojtek
8 grudnia 2014 o 17:13Berecik to ty masz zryty co ,myśle ze mocno.
moherow berecik
8 grudnia 2014 o 17:40Co ja myślę o tobie Wojtuś to ci się w głowie nie mieści..
„Berecik to ty masz zryty co ,myśle ze mocno.”
Złota myśl Wojciecha 🙂
A może ciut więcej wysiłku przeedszkolaku, więcej inwencji..?
Jakieś argumenty Wojtuś co ?? 🙂
moherow berecik
8 grudnia 2014 o 17:40Co ja myślę o tobie Wojtuś to ci się w głowie nie mieści..
To wyżej to…
Złota myśl Wojciecha 🙂
A może ciut więcej wysiłku przeedszkolaku, więcej inwencji..?
Jakieś argumenty Wojtuś co ?? 🙂
moherow berecik
8 grudnia 2014 o 17:57Pytam dwa razy bo nie wiem czy Wojtek dotarło 🙂
moherow berecik
8 grudnia 2014 o 19:47A gdzie Wojtuś się podział 🙁
Barnaba
19 stycznia 2016 o 14:55Mam nadzieję że za armię nie uważasz też bander-batalionów ochotniczych, co torturują ludzi w strefie Donbasu pod ich jurysdykcją…
trabson
8 grudnia 2014 o 17:50Szlachetny i nieprzekupny, błękitny wojowniku o prawdę dziejową i sprawiedliwość ludową:):):):) Upraszam aby „stad tych zwierząt”, których nazywasz bojownikami o nowosyf za mocno nie personalizować. Zabijają dla pieniędzy, które pompuje tam starosyf więc to zwykli bandyci zasługujący na dół z wapnem i 3m bieżące gleby klasy 5. Żywię głęboką wiarę, że już niedługo wszyscy spośród nich znajdą przytulne schronienie…3m pod ziemią klasy jw.tym samym w sposób niepomierny podnosząc jej żyzność.
Odwołam się jeszcze do przykładu naszego wykształconego w walcowni stali mówcy: Czechy i Słowacja, RPA i Izrael powstał w wyniku przemian politycznych, które świat akceptował nie w wyniku militarnej ekspansji jednego państwa przeciwko drugiemu. Nowosyf to nie żadne państwo, nie ma go, nigdy nie istniało a jeśli kiedykolwiek powstanie to tylko i wyłącznie jako przedsionek starego SYFU, który znamy doskonale. Czemu nie jednoczyć ziem pod czerwonym sztandarem? Czyżby źle się kojarzył? Konieczne jest stworzenie nowej maski dla starego, paskudnego ryja?
Na koniec nawiążę do artykułu. Ktoś kto pomaga kraść to…to oczywiście złodziej. Kto pomaga kraść i mordować w dodatku dla pieniędzy to…złodziej i morderca, innymi słowy bandyta. Wstyd mi, że jakiś idiota legitymujący się polskim paszportem dla nich walczy. Paszport powinien być takiemu bezmózgowi odebrany. Jak tak mu się podoba w syfie, niech sobie tam zostanie.Utrzymywać go jeszcze na koszt państwa w polskim więzieniu – Non sens.
moherow berecik
8 grudnia 2014 o 19:19Szlachetny i nieprzekupny, błękitny wojowniku o prawdę dziejową i sprawiedliwość pachciarską:):):):) Upraszam aby „stad tych zwierząt” z pod czarno – czerwonej flagi nie gloryfikować i myśleć trochę. Do dołów i trzech metrów ziemi się nie odniosę bo o czym tu pisać? Może tyle, że więcej tej ziemi nad herojami swastyki 🙂 Co do określenia SYF to radzę rozejrzeć sie wokół …w jakim świecie żyjemy… 🙂
„RPA i Izrael (pisałem jeszcze o Jugosławi) powstał w wyniku przemian politycznych, które świat akceptował nie w wyniku militarnej ekspansji jednego państwa przeciwko drugiemu”
Koniec cytatu skarbnico mądrości i do ksiązek 🙂
Jeżeli chodzi o „czerwony sztandar” to z dumą i radoscią podniosła go i niesie Jewropa nie Zawsze Zjednoczona..
A co do artykułu..Gdzieś ty skarbnico mądrości wyczytał, że Pan Lemański jest tam, za kasę ??
Ewa
9 grudnia 2014 o 00:00100/100! W pełni popieram Cię Kolego. Czemu takie indywidua nie pojadą do swojego bożyszcza Putina zażywać ruskiego miru do woli. Szczęść im Boże i szpic na drogę.
Barnaba
19 stycznia 2016 o 15:00Hehe, a Ukraina nie zgłosiła swoich granic do ONZ-u, więc formalnie jest częścią Rosji, więc po co Twój długi wywód? Dla nas bolesne jest jedynie to że Ukraina obecnie administruje w Małopolsce Wschodniej, którą otrzymała od wujaszka Stalina swojego dobrodzieja i ani myśli oddać…, ale takie są narody wschodu- jak im zabrać to źle- ale jak oni ukradną innym to dobrze. Mentalność Kalego.
trabson
8 grudnia 2014 o 20:12Skoro kolega obficie księguje mądrości i jest takim znawcą historii oraz piewcą czerwonego sztandaru to powiem tak: jeśli uważasz, że ów czerwony sztandar przyniósł światu cokolwiek poza ofiarami liczonymi w dziesiątki milionów, zacofaniem, siłowym narzucaniem „woli ludu” nędzą i tragedią narodów to proszę oświeć mnie. Jednak gdy będziesz to robił pomyśl o dziesiątkach milionów zamęczonych, zagłodzonych, przesiedlonych, pozbawionych dobytku całego życia i zmuszonych do życia w warunkach uwłaczających człowiekowi, izolowanych i pomordowanych na całym świecie o mały piewco czerwonej szmaty.
Nawiązując do „Czechy i Słowacja, RPA i Izrael powstał w wyniku przemian politycznych, które świat akceptował nie w wyniku militarnej ekspansji jednego państwa przeciwko drugiemu” miałem na myśli walkę narodu o jego prawo do samostanowienia a nie walkę sił zbrojnych federacji R na terenie obcego państwa w imieniu wymyślonych na rzecz potrzeb propagandy republik z księżycowego gaju. I nawet nie próbuj mówić, że jest inaczej bo stracę resztkę szacunku do ciebie jako człowieka myślącego.
Jeśli natomiast chodzi o pana Lemańskiego to posłuchaj drogi prześmiewco. Mamy 3 możliwości:
1. Pan L pojechał na wojnę w imię zasad podyktowanych miłością lub nienawiścią (bez różnicy do kogo lub czego) co jednak jest zupełnie nie istotne. Pojechał tam strzelać do ludzi, którzy bronią swoich domów i swojego prawa do życia „po swojemu”. Skoro zgadza się na strzelanie do ludzi to liczy się z ich zabijaniem. Idąc dalej tym tropem to morderca o możliwych zaburzeniach psychicznych. Nikt normalny bowiem nie jedzie do innego państwa zabijać ludzi w imię jakichkolwiek zasad. Odpowiedź: To morderca i zwyrol.
2. Pan L pojechał na wojnę dla pieniędzy. Ta opcja chyba w największym stopniu go usprawiedliwia. Może jego sytuacja materialno-bytowa go do tego zmusiła. Nie zmienia to jednak faktu, że jadąc tam i godząc się na strzelanie do ludzi godzi się na zabijanie co kwalifikuje go jako mordercę. Odpowiedź: to morderca.
3. Pan L pojechał na wojnę by dać upust swoim chorym fantazjom. Tam bez przeszkód będzie mógł mordować, gwałcić, rabować o ile jeszcze cokolwiek zostało do zrabowania. Tu już nie będę mówił o związku przyczynowo skutkowym zamiłowań pana L i ich następstwom w postaci bujnej listy możliwych ofiar.
Drogi przyjacielu, cokolwiek go do tego skłoniło dyskwalifikuje go jako człowieka w mniemaniu ludzi, którym bliskie są zasady humanizmu.
Co do „dół z wapnem i 3m bieżące gleby klasy 5” to mam nadzieję, że w głębi twego zaślepionego, światłem widzialnym o najdłuższej długości fali ( pewnie domyślasz się koloru ), umysłu dostrzegasz siermiężna lecz zawsze ironię. Nie do książek kolego lecz do modlitwy bo na psychoanalityka może być za późno. Czule pozdrawiam i z niewypowiedzianą ochotą odpiszę.
moherow berecik
8 grudnia 2014 o 21:15Co do twojego wstępu i czerwonej flagi …lepiej – gorzej ale zgoda.
„Jeżeli chodzi o „czerwony sztandar” to z dumą i radoscią podniosła go i niesie Jewropa nie Zawsze Zjednoczona..”
To cytat z mojej poprzedniej wypowiedzi, gdzieś ty skarbnico mądrości wszelakiej wyczytał tutaj, że jestem piewcą czerwonego sztandaru to doprawdy nie wiem 🙁
Zważywszy, że to jedna czwarta twojej wypowiedzi to..”zmarnowałeś atrament”
Jugosławia – Temat najłatwiejszy i najbarsziej dokumentujący twoją ignorancję czy świadomą manipulację. ” została podzielona w wyniku przemian politycznych, które świat akceptował nie w wyniku militarnej ekspansji jednego państwa przeciwko drugiemu”
Nie rozśmieszaj mnie …
Izrael – przed powstaniem tego państwa, te terytoria były bezludne ? O czym mowa skarbnico mądrości? Przy aplazie i szale radości demokracji „jedynie słusznych” oczyszczono te tereny z miejscowych (i nie była to akcja humanitarna) dość o tym bo,ktoś mnie o antysemityzm posądzi a tak absolutnie nie jest 🙂
Co do Pana Lemańskiego i twojej”rozprawki” o nim.
Pozwól, że odwrócę trochę sytuację… Co sądzisz o ochotnikach – najemnikach walczących po stronie ukr przeciwko Noworosji i często pozujących na tle swastyki? Mam tu na myśli ochotników włoskich, bodajże są też ze Szwecji i innych państw. .
Ps
Daruj spbie wycieczki osobiste bo po doborze słów typu syf, syfiasty,nowosyf,znowu syf, i kilka razy znowu syfiasty, i na koniec o psychoanalityku..
Daruj sobie te odzywki bo doprawdy wnioski nasuwają się same…
Pozdrawiam
moherow berecik
ko
9 grudnia 2014 o 01:11Czytam i czytam post trabsona i… żadnych wycieczek osobistych pod adresem berecika moherowego nie uświadczam… Panie moherowy niepotrzebnie się więc Pan spinasz gdyż użycie słów typu syf, syfiasty,nowosyf nie dotyczy pańskiej osoby tylko sztucznego tworu zwanego przez Pana Noworosją. No chyba, że moherowy berecik jest Rosjaninem i owe słowa może wtedy rzeczywiście odbierać jako wycieczki osobiste.
moherow berecik
8 grudnia 2014 o 21:36„miałem na myśli walkę narodu o jego prawo do samostanowienia a nie walkę sił zbrojnych federacji R na terenie obcego państwa w imieniu wymyślonych na rzecz potrzeb propagandy republik z księżycowego gaju.”
Propagandę tego typu odpuszczam i nie komentuję, dość mam jej na każdym kroku i na wszystkich kanałach TV
moherow berecik
8 grudnia 2014 o 22:21Trzy moje komentarze czekają na moderację…
Żałuję ale dzisiaj już nie porozmawiamy 🙂
A link podaję, żeby pokazać wojnę i jej prawdziwe oblicze.
Lepiej rozmawiać niż strzelać…
Na dobranoc, uwaga plus 18
https://www.youtube.com/watch?v=sTksLFXFdD4
Janek
8 grudnia 2014 o 23:57Do ABW: Składam zawiadomienie w sprawie agenta wpływu o nicku „moherowy berecik”, prowadzącego działalność w polskiej przestrzeni publicznej w ramach agresji hybrydowej obcego państwa.
józef III
9 grudnia 2014 o 10:29cenzorski knebel
moherow berecik
9 grudnia 2014 o 10:50Do Janka : Twój wpis sam w sobie jest poważnym zarzutem…
Pomyślę co z tym zrobić.
Zagłoba
9 grudnia 2014 o 02:33Rosjanie i Ukraińcy mają swój dużo bardziej popularny wśród nich portal społecznościowy vk.com to po pierwsze.
Po drugie coś takiego jak noworosja istniało 200 lat temu, a wówczas Polska była pod zaborami. Wnioskuję wobec tego, że osobnik pod pseudonimem moherow berecik oczekuje na Rosjan w Polsce i na rubla jako narodową walutę.
Przypomnę tylko o Gruzji i zajętych regionach gruzińskich, o Abchazji i Osetii, a także o Mołdawii, w której na terenach Nadniestrza mieszkają Rosjanie i stacjonuje rosyjskie wojsko, a także o Gaugazji. Dodam jeszcze o ofiarach putinowskiej władzy o pułkowniku Litwinience, otrutym i o zamordowanej dziennikarce rosyjskiej Politkowskiej. Litwienko rosyjski pułkownik, który oskarżał putina o spowodowanie śmierci własnych obywateli. W jaki sposób ? W prosty, zupełnie prosty. Wysadzenie bloków mieszkalnych sugerujący zamach Czeczenów i usprawiedliwienie kolejnej wojny w Czeczenii. 15 lat temu, gdy NATO bombardowało cele w Serbii i gdy wszyscy zachwycali się wejściem do NATO ja nie byłem z tego faktu zachwycony, byłem za Serbią. Nawet wówczas, gdy przypadkowo została zniszczona ambasada Chin, w której ktoś zginął. Wszyscy obawiali się, że Chiny zareagują, że wybuchnie III wojna światowa.
Kolejna sprawa, który naród jest bez winy. W mniejszy lub większy sposób praktycznie każdy kraj, naród wyrządzał krzywdę swoim sąsiadom lub sąsiadowi. Taka była historia, taka była przeszłość i chyba nie czas wracać do tego co było. Czy Czesi lub Litwini nie czują się skrzywdzenie przez Polaków. Może nie były to pogromy, ludobójstwa, ale też jakieś zadry historyczne tkwią. Teraz mamy 21 wiek. Niektórzy za wszystko obwiniają Amerykę, USA. Stany Zjednoczone kraj, który powstał w większej całości z emigrantów z Europy, z Irlandii, z Włoch, z Anglii, Polski. Kraj, w którym nie wszystko może się podobać Haloween, co chwilę jakieś strzelaniny w szkołach, uczniowie zabijają uczniów. Ale spójrzmy realnie to kraj głównie emigrantów, kraj, który można w jakiś sposób uznać za strażnika światowego pokoju. Czy gdyby nie pomoc USA w konwojach dla Stalina podczas II wojny światowej, czy ówczesne ZSRR dałoby radę hitlerowskim Niemcom ? Dzisiaj to putin i jego świta szojgu, ławrow nie mogą pogodzić się, że takie kraje jak Gruzja, Ukraina, Mołdawia nie chcą być już częścią kolejnego imperium ZSRR. Ale żeby nie wpadły w objęcia kultury zachodu, do NATO, do UE, władza putinowska robi wszystko, żeby do tego nie doszło. Stąd nagle pojawia się noworosja z obywatelami w większości z paszportami rosyjskimi. Czyli rozumiem, z tego wynika, że np. Donieck, w którym mieszkało około miliona ludzi, 600 tys. uciekło albo w głąb Ukrainy albo jeżeli czuli się Rosjanami do Rosji. A ich mieszkania i domy, te które jeszcze nie uległy zniszczeniu nagle zajęli skośnoocy noworosjanie z dalekiego wschodu, tak jak było na Krymie. Dziennikarka podchodzi w marcu do skośnookiego zielonego ludzika i pyta, a wy skąd. Stąd odpowiada pół mongoł, pół Chińczyk.
Cała ta wojna, która została zainspirowana przez kreml, przez początkowe manifestacje. Ktoś inny powie, a Majdan został zainspirowany przez USA. A ja rzeknę, na koniec, a kto podtruł poprzedniego kandydata na prezydenta Ukrainy. Stare sprawdzone metody. A czy w samej tylko Moskwie nie jest więcej nacjonalistów pokroju żyrinowskiego, niż w całej Ukrainie ?
trabson
9 grudnia 2014 o 10:19Do Janek: nie tylko moherowy berecik, jest też Texas USA, Zeus, Misiek1, rupert21 i wiele innych troli.
Do moherowy berecik: nie ośmieszaj siebie pisząc o propagandzie głoszonej rzekomo przeze mnie. Co do słowa „syf” – za każdym razem użyłem go w sposób celowy i przemyślany. Bo SYF = rosyjski chamski ryj w każdym wydaniu. 🙂 jeśli ci to przeszkadza to widocznie paszport piecze.
POPIERAM zawiadomienie na pana moherowego. Niech odpowiednie służby się zajmą nim i jego spaczonym umysłem.
Roch
9 grudnia 2014 o 18:20@trabson
Naprawdę wierzysz że w dość jeszcze normalnym kraju (mimo wszystko), jakim jest Polska, czyimkolwiek umysłem powinny „zajmować się odpowiednie służby”? I to na podstawie zgłoszenia do prokuratury czy ABW? Skąd cię kolego do nas przywiało? Z Korei Północnej? A może cię zahibernowano w ZSRR za czasów Breżniewa i teraz dopiero odtajałeś? Zarzucasz moherowemu berecikowi że jest trollem (w domyśle „ruskim”) a sam masz totalitarną mentalność. Tylko byś donosił, zlecał zajęcie się kimś „odpowiednim służbom” itd. Typowy homo sovieticus.
moherow berecik
9 grudnia 2014 o 18:27„POPIERAM zawiadomienie na pana moherowego. Niech odpowiednie służby się zajmą nim i jego spaczonym umysłem.”
Popatrz człowieku co piszesz i nie ośmieszaj się.
Zabrakło argumentó i zostały puste groźby 🙂
Wiesz jaka jest między nami różnica? Ze ja nie używm wulgaryzmów i pisze co myślę. Ty nawet jak masz potencjalną rację, gubisz ją za odzywkami typu syf, sywiasty, syfoląg i …pogubiłem sie w odmianach syfu przez ciebie użytych. Przez grubiaństwo gubisz prwdę. Nie wspomnę już o „ironii” w twoim wykonaniu typu”trzy metry ziemi piątej klasy nad głową” rozłożyło mnie to ale ze śmiechu…:)
Ż
moherow berecik
9 grudnia 2014 o 18:28Żegnam ozięble
shrank
9 grudnia 2014 o 10:39Odważny facet, Brawo. Precz z banderowcami !
USA
9 grudnia 2014 o 20:47Tutaj cenzura jak za Stalina jedynie piszą ogłupieni i zduraczeni żydowska propaganda polish retards.
trabson
9 grudnia 2014 o 22:391. odpowiadam na pytanie: o najemnikach sądzę to samo nie ważne gdzie i za kogo lub za co walczą.
2. Popieranie czegoś nie równa się groźbie więc nie mów, że ci grożę bo to nie prawda.
3. Co do wulgaryzmów, jak widzisz nie użyłem słów powszechnie uznanych za obraźliwe.
4. Co do różnicy między nami odniosę się do twojej wypowiedzi : „Wiesz jaka jest między nami różnica? Ze ja nie używm wulgaryzmów i pisze co myślę.” Otóż również nie użyłem słów powszechnie uznawanych za obraźliwe i również piszę co myślę, zatem w tej kwestii różnicy brak.
5. Mówisz o zagubieniu potencjalnej racji za moim ulubionym słowem:) tymczasem uważam, że potencjał w tej racji tkwiący z łatwością przebije się przez szum jaki robisz wokół formy.
6. Co do działalności obcych struktur mających na celu prowadzenie polityki dezinformacji to biorąc pod uwagę sytuację geo-pol, stosunki ze wschodem i pozycję na mapie musimy brać pod uwagę realne zagrożenie płynące z takiej działalności.
7. Jestem daleki od tęsknoty za czymkolwiek co można powiązać ze ułomnym systemem totalitaryzmu a już z pewnością za „tymi co kolegów nie mają” .
8. Zastanawia mnie dlaczego zatem w tak negatywny sposób wypowiadasz się o Ukraińcach, którzy się bronią przed rosyjską agresją a przecież prawo do samoobrony jest prawem naturalnym wyprzedzającym potrzebę samostanowienia.
9. Dla jasności, nie pałam do Ukraińców uczuciem, które można by określić jako ciepłe. Znam historię naszego narodu i wzajemnych relacji na przestrzeni wieków. Nie mniej jednak w tej wojnie popieram jak to nazwałeś „trójząb”.
10. Skoro polskie władze nie wszczynają postępowań przeciwko obywatelom PL walczącym po stronie UKR to widocznie takich obywateli nie ma, lub też dowody na potwierdzenie ich obecności w charakterze prawem zabronionym są niewystarczające.