W sieci pojawiło się nagranie rosyjskiego dialogu z wyszukiwarką Google.
Co jest stolicą DNR? – pyta internauta. Google chwilę „myśli”. Co do odpowiedzi nie ma jednak większych wątpliwości…
https://www.youtube.com/watch?v=uPpzz6ZjjsY
Kresy24.pl
19 kwi 2016 Ukraina 14 comments
W sieci pojawiło się nagranie rosyjskiego dialogu z wyszukiwarką Google.
Co jest stolicą DNR? – pyta internauta. Google chwilę „myśli”. Co do odpowiedzi nie ma jednak większych wątpliwości…
https://www.youtube.com/watch?v=uPpzz6ZjjsY
Kresy24.pl
Brak powiązanych wiadomości
Drogi Użytkowniku,
w związku z obowiązywaniem Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszej strony. Zamykając ten komunikat (kliknięcie w przycisk "Przejdź do serwisu") oświadczasz, że zapoznałeś się z treścią Polityki Prywatności i zgadzasz się na wskazane w wymienionym dokumencie działania.
14 komentarzy
Michał Mieczysław
19 kwietnia 2016 o 11:03Moskal myśli, że ta jego dezinformacja wejdzie do świadomości globalnej, a ludzie nie połapali się, że to napaść Moskowi na Ukrainę.
Na Wikipedii jest pełno tekstów, gdzie pojawia się ten 'Novovirus’…
Iwan oprzytomniej, wasza reputacja jest na poziomie państw afrykańskich.
SyøTroll
19 kwietnia 2016 o 12:27Wbij sobie do tego pustego łba, że ukraińskich obywateli, którzy poparli inspirowanych przez FR „300-stu striełkowców” nazwano separatystami i terrorystami by napuścić majdaniarzy vel „ukraińskich patriotów” na kogoś innego niż kijowian. Ale nastąpiło nie zgranie w czasie, i usuwanie majdaniarzy z budynków użyteczności publicznej w Kijowie niestety opóźniło się w czasie z powodu bezhołowia. Kiedy ich usunięto, na Wschodzie była już wojna domowa.
Bez poparcia społecznego „striełkowcy” mieliby szanse porównywalne z szansami śniegowego bałwana w Piekle.
Michał Mieczysław
19 kwietnia 2016 o 14:15Gdybym chciał słuchać takich bredni to włączyłbym R1/R24 czy inny Sputnik.
Myśleliście, że będzie jak na Krymie, więc wysłaliście swoich zbirów, ale okazało się, że nikt na wschodzie Ukrainy nie chcę żyć jak moskal – bezmyślny niewolnik pod butem jakiegoś pajaca z Kreml’a. 🙂
Jesteście na poziomie Hitlerowców.
SyøTroll
19 kwietnia 2016 o 15:26@Michał Mieczysław
Nie wiem czy chcesz żyć pod butem jakiegoś pana. Jeśli już to zapewne nie moskalskiego.
Dziwisz się, że sympatyzujący z FR Ukraińcy, ze wschodnich obwodów nie chcą żyć pod butem ich bardziej zachodnich „rodaków”, po nasłaniu na nich ATO, skoro kijowski rząd przekonał większość obywateli Ukrainy, że „prorosyjskość=separatyzm=zdrada”, a „proeuropejskość=antyrosyjskość=patriotyzm”. Ja mogę ich zrozumieć.
Michał Mieczysław
19 kwietnia 2016 o 17:37Co to jest ta „prorosyjskość”? Dla mnie to oznacza generalnie sympatię dla Rosjan. To nie znaczy, że popieram politykę rządu Putina, ponieważ to jest już „proputinowskość”.
Zasłanianie się rządu swoim krajem jak tarczą, uwłaszczanie się na nim, kreowanie poczucia braku alternatywy jest standardowym działaniem reżimów autorytarnych.
Prorosyjskość jest jak najbardziej OK, natomiast wspieranie polityki Putina nie.
Reszta waszej wypowiedzi oraz implikowane insynuacje to podobna dezinformacja.
Tomcat6
19 kwietnia 2016 o 12:08Nie popieram żadną ze stron ale nowo powstałe państwo zawsze ma taka reputacje.. Przykre jest tez to ze ukraina ma zbliżona a po ostatnim nawet gorsza.. Patrz ustawa sewczenko.. Brak wypłaty emerytur na terenach dnr chociaz dla zwyklych mieszkańców…
Darek
19 kwietnia 2016 o 18:33Zwykli mieszkańcy Donbasu wypracowali prawo do emerytury w donbaskich zakładach pracy. A zatem ci co obecnie pacują w tych zakładach powinni im płacić. Tak działa prawidlowo skonstruowany system emerytalny oparty na „solidarności międzypokoleniowej”. Nowe pokolenie przejmuje infrastrukturę wybudowaną przez starsze i właśnie za to im płaci.
ARES
19 kwietnia 2016 o 15:35(komentarz usunięty z powodu podania przez autora fałszywego adresu mailowego)
he he
19 kwietnia 2016 o 19:09Przecież twórcą Google i programistą który napisał oprogramowanie Google jest Rosjanin.
Łzy Matki
19 kwietnia 2016 o 23:43Michał – zachowujesz się jak aktywista ZUP.
Podczas powstania listopadowego, styczniowego głos wolności był nazywany buntownicy, pachołki polskiej szlachty czy też otumanieni przez Kościół wichrzyciele. Hitlerowcy AK nazywali bandytami.
Wy powstańców nazywacie terrorystami.
Jeśli rząd ukrainy byłby by uczciwy to we wszystkich regionach zapytałby mieszkańców czy chcecie tworzyć nowe państwo pod nazwą ukraina? czy chcecie być skonfederowani z nim, czy wybieracie swoją drogę? Czy też chcą dołączyć się do innego państwa.
Przecież to nowy twór – którego granice są wymyślone przez obce wojny i pijanych czerwonych carów – a nie jako twór państwowy, kulturowy czy jakikolwiek inny.
Niestety jedynym wyborem jest walka i śmierć – na „demokratycznie” tworzone państwo. Każdy komu się nie podoba …to mu się spodoba…
W wielu regionach poparcie dla rządu jest bardzo niskie – ludzie są wściekli że ich ponownie oszukano, brak leków, choroby, a nawet głód zaglądają do wielu domów na ukrainie. Za to wszędzie pełno zbirów z czy „oddziałów” którzy mogą robić wszystko.
Liczne bestialskie mordy polityczne w samy Kijowie pokazują zwyrodnienia tej nowej państwowości.
Polska idzie na prawo i co raz mniej będzie bezkrytycznie popierać ukrainę. Krzywdy nam wyrządzone bestialskie mordy, grabież ziemi i majątków wróci do stołu negocjacyjnego. Ukraina ich nie spełni – i „przyjaźń” się skończy.
Kto wtedy będzie – Michale – waszym orędownikiem w UE? Niemcy? Francja? Włochy?…myślę że nikt.
Łzy Matki
19 kwietnia 2016 o 23:51Jeszcze jedno
nie rozumiem Twojego ograniczania praw jednostki:
Prorosyjskość jest jak najbardziej OK, natomiast wspieranie polityki Putina nie.”
A jeśli są ludzie którzy popierają politykę Putina to co z nimi chcecie zrobić? Przecież są wolni i mogą mieć własne zdanie – mało tego mogą jako partia polityczna iść do wyborów z hasłem jedności z Moskwą.
No właśnie – mogą czy nie mogą? Przecież powszechnie uznane za zakazane symbole i ideologia hitlerowska leje się cały czas z waszej telewizji. Czyli można chwalić, zwyrodnialców na poziomie Himmlera a nie można chwalić Putina?
Czy chcielibyście aby takie państwo było w UE – ja nie.
Michał Mieczysław
20 kwietnia 2016 o 10:58Jedynymi mediami promującą nowoczesną formę hitleryzmu są media kreml’owskie.
Polityka Putin’a to agresywny totalitarny faszyzm, każdy go popierający jest faszystą i tak winnien być traktowany.
Powstańcy występujący przeciwko caratowi, AKowcy, czy dzisiaj AZOWcy walczą o niepodległość swojego kraju od totaliternego, niedemokratycznego reżimu i są dla mnie jednoznacznie pozytywni, jest w tym naturalna ciągłość. Naturalnie, że są prezentowani przez te reżimy jako „najgorsi”.
Za cierpienie ekonomiczne Ukrainy oraz Moskowii odpowiada tylko i wyłącznie kreml i jego decyzję (m.in. bezprawna wojna toczona przeciwko Ukrainie w celu zaboru jej terytorium i mienia, która stałą się przesłanką dla nałożenia na agresywną faszystowską niecywilizowaną Moskowię sanckji gospodarczych).
Większość twojej wypowiedzi opiera się na śmiesznych bredniach kreml’owskiej propangandy dla człowieka sowieckiego.
Pafnucy
25 kwietnia 2016 o 21:04Zmień leki banderowcu. Ta nazistowska hołota z ATO niczym się nie różni od tej dziczy upowskiej z 1942-1947. Zwykli bandyci, mordercy, oprychy. Dla nich powinno się zrobić drugą Norymbergę a nie ich wspierać. Powiewające czerwono -czarne szmaty nazistwoskich kolaborantów, niemieckie flagi ze swastykami czy upadlińskie flagi z wilczym hakiem to niby co to jest ??? Patriotyzm upaiński i mit narodowowyzwoleńczy ?? I ty masz czelność niedouczony ukraińcu mówić o rosyjskim faszyźmie ??? O braku cywilizacji ??? Ukraińcy to wytwór chorej kajzerowskiej wyobraźni a tzw ukraina to Zaporoże i trochę Dzikich Pól z przyrostami które rozbudował Stalin z ziemi ukradzionej sąsiadom. AZOWców zrównujesz z AK ??? Kpisz czy o drogę pytasz ??? Nie pierszy raz słyszę od ukraińskiego historycznego analfabety że dla chachłów UPA to jak dla Polski AK. Wbij sobie do tej chazarskiej łepetyny że AK nie wbijała dzieci na sztachety od płotu, nie wyprówała płodów kobietom w ciąży, nie przybijała niemowląt do drzwi od stodoły, nie przybijała dzieciom rąk do stołu, nie wyprówała ludziom wnętrzności … AK to była armia państwa Polskiego a nie zbrojne ramienazistwskiej partii OUN. Te ludzkie śmieci i odpadki są nazywani „bohaterami”. Jaki „naród” tacy bohaterowie
Pafnucy
25 kwietnia 2016 o 12:59http://niepoprawni.pl/blog/quasar/mniejszosci-trzymaja-polske-za-gardlo-jak-sycylijska-mafia