Kampania marketingowa Wilna pod tytułem „Vilnius – the G-spot of Europe“ została uhonorowana we wtorek wieczorem w Londynie podczas prestiżowej międzynarodowej gali turystyki „International Travel & Tourism Awards“.
Nagroda jest nazywana „turystycznym Oscarem” a w kategorii najlepszej kampanii promocyjnej miast Wilno wyprzedziło między innymi Las Vegas, Liverpool i Dallas. Jak podaje portal Znad Wilii „Reklama internetowa o treści: „Vilnius is the G spot of Europe. Nobody knows where it is, but when you find it, it’s amazing“ (Wilno jest punktem G Europy. Nikt nie wie, gdzie się znajduje, ale kiedy go znajdziesz, jest to wspaniałe” była wyświetlana na ulicznych telebimach oraz w sieciach społecznościowych w Londynie i Berlinie. Kampania miała na celu zaintrygowanie i przyciągnięcie tak zwanego pokolenia millenialsów – osób w wieku 18-35 lat.”.
zw.lt Oprac Mk
foto wikiniusgspot
Dodaj komentarz
Uwaga! Nie będą publikowane komentarze zawierające treści obraźliwe, niecenzuralne, nawołujące do przemocy czy podżegające do nienawiści!