W samym środku sezonu, 16 lipca serwis booking.com zakończył swoją współpracę z krymskimi hotelami.
W oficjalnej informacji przedstawiciel firmy wyjaśnia, że decyzja ta jest związana z sankcjami nałożonymi na Rosję.
Oprócz rezerwacji klienci serwisu nie mogą wystawiać obiektom na półwyspie ocen, gwiazdek i komentować poziomu usług na forum.
Na pozostałym terytorium Rosji zakres usług najpopularniejszego serwisu rezerwacji hoteli nie zmienił się.
Poza tym z jego usług na terenie Krymu mogą korzystać osoby udające się tam do pracy.
Oficjalne czynniki rosyjskie i w tym przypadku zastosowały taktykę bagatelizowania sankcji. Związek Turystyki oświadczył, że zakończenie pracy serwisu na Krymie nie wpłynie na biznes turystyczny. „Sprawa dotyczy indywidualnych turystów. Poza tym pracę przerwał tylko jeden z serwisów i podróżni zawsze mogą skorzystać z alternatywnego”.
Adam Bukowski
Dodaj komentarz
Uwaga! Nie będą publikowane komentarze zawierające treści obraźliwe, niecenzuralne, nawołujące do przemocy czy podżegające do nienawiści!