Niemcy – zdrajcy Europy. Szokujący sondaż: wspólnie z Francuzami i Włochami chcą nas wydać na rzeź Rosji

11 czerwca 2015

Merkel_piwo

W sytuacji ataku Rosji na Polskę lub kraje bałtyckie nie przyjdą nam z pomocą, podobnie jak Francuzi i Włosi – wynika z sondażu amerykańskiego instytutu Pew Research Center.

Aż 58 proc. Niemców opowiedziało się przeciwko użyciu niemieckich wojsk, jeśli któryś sojusznik w ramach zostanie zaatakowany przez Rosję. Wysłanie niemieckich wojsk popiera tylko 38 proc. ankietowanych. Podobnie pasywnie zachowałaby się większość Włochów i Francuzów – wynika z sondażu.






W tej sytuacji Polska może teraz liczyć już tylko na sojuszników zza oceanu – wysłanie wojsk do Polski w przypadku zaatakowania naszego kraju przez Rosję popiera 56 proc. Amerykanów i 53 proc. Kanadyjczyków.

„Taka postawa Niemców to hańba i wstyd. To podważanie podstawowych zobowiązań sojuszniczych w ramach NATO. To także ogłuszający policzek dla mieszkańców Europy Wschodniej i dowód braku pamięci historycznej Niemców” – ocenia komentator Deutsche Welle Michael Knigge.






Jego zdaniem, postawa większości Niemców to także policzek wymierzony Amerykanom, a to przecież właśnie oni uratowali kiedyś Berlin Zachodni przed sowiecką blokadą. W ramach „niemieckiej wdzięczności” Berlin żąda teraz uniezależnienia się od USA i od dawna flirtuje z Rosją.

„Natomiast Bałtom, Polakom i Amerykanom Niemcy wysyłają dzisiaj jednoznaczny sygnał: jeśli wybuchnie wojna, to być może udzielimy wam wsparcia moralnego, ale na wojsko nie liczcie” – pisze autor.

Knigge przypomina w związku z tym artykuł 5 Traktatu Północnoatlantyckiego, który stanowi, że każdy atak zbrojny przeciwko jednemu lub kilku państwom NATO traktowany będzie jako atak przeciwko całej organizacji.

Niestety, po 66 latach od podpisania tego Traktatu, kiedy sytuacja na Ukrainie pokazała, że w przyszłości, być może, trzeba będzie wypełnić swoje zobowiązania sojusznicze, większość Niemców faktycznie ogłosiła, że jest nieważny – konkluduje publicysta.

Kresy24.pl

Podziel się tym z innymi. Udostępnij na:

Komentarze nawołujące do przemocy, zawierające zniesławienia, wulgaryzmy, groźby karalne lub spam będą usuwane. Również wpisy osób podających nieprawdziwy email.

80 odpowiedzi Niemcy – zdrajcy Europy. Szokujący sondaż: wspólnie z Francuzami i Włochami chcą nas wydać na rzeź Rosji

  1. Książe Odpowiedz

    11 czerwca 2015 w 16:31

    Francuzi, przecież to normalne tchórze i nic więcej, Włochy żyją aby żyć i boją się wszystkiego dlatego siedzą w NATO, żeby bronić ich dupę. Niemcy nic dziwnego to głupi naród oni nawet nie wiedzą, że to oni rozpoczęli wojny światowe, prawdziwych Niemców już prawie nie ma, został sam Turecko-rumuński i afrykański (usun. – obraźliwe), dlaczego taki sondaż? 38% to pewnie dlatego, że na zachodzie Niemiec mieszka od cholery polaków dlatego aż 38%, zresztą po co Rosji Polska? Jeżeli podbiją państwa bałtyckie to wejdą w szwabnie i reszte tego tchórzliwego zachodu jak w masło jeżeli przebiją się przez tarcze jaką jest polska od zarania dziejów

    • sandvinik Odpowiedz

      11 czerwca 2015 w 19:11

      jaką tarcze? ilu polaków jest na zachodzie? ilu bieduje? ile sie zgłosi do WKU na wezwanie obecnej władzy? za podatki i kredyty pójdą walczyć? oj chyba drugiego roku 1920 czy 1939 nie ma co wyglądać.
      gdyby bylo jak w szwajcarii-kończysz służbe-bierz broń i ammo do domu to co innego, no ale wtedy trzeba by rozmawiać i słuchać narodu…
      trudna sprawa

      • Miro

        13 czerwca 2015 w 02:44

        Zdziwiłbyś się ilu by się stawiło. Polska to piękny kraj tylko złą władze wybieramy. Rządzący za rożnego rodzaju oszustwa i korupcje powinni dostawać wysokie wyroki. Tak bardzo by się nie pchali do władzy cwaniaki i oszuści.

      • ZdrowaWoda

        3 maja 2016 w 12:46

        Jaasne… kacap przyjdzie rabować, zabijać i gwałcić ich rodziny, a „oni nie stawią się do WKU w obronie kredytów”. Śmieszne co piszesz. Polska nie jest rajem na ziemi, ale już nie raz przekonaliśmy się, że lepiej mieć państwo niż go nie mieć. Może nie każdy to rozumie, ale w trakcie inwazji szybko by zrozumiał.

    • bbb Odpowiedz

      13 lutego 2016 w 21:45

      Toż przecież nic nowego,że w razie czego nikt nam nie pomoże.

    • wws Odpowiedz

      18 lutego 2016 w 02:00

      W mojej ocenie prawda jest taka, że gdyby Rosja chciała zaatakować Polskę to z pewnością nikt nam nie pomoże. Polacy są zwodzeni jakimiś wydumanymi sojuszami, tak jak w 1939 roku, kiedy większość społeczeństwa uważała, że Anglicy i Francuzi będą nas bronić. Te zwodnicze sojusze są zawierane tylko w czasach pokoju, aby wykorzystywać takie kraje jak Polska do swoich celów propagandowych i gospodarczych. Amerykanie zwłaszcza, a także cała „wspólnota” europejska typu Niemcy Francuzi, Anglicy pokażą nam środkowy palec, jeśli nie będą widzieć żadnych korzyści dla siebie i tu nie ma się co łudzić. Historia pokazała nam, że możemy liczyć tylko na siebie. Niestety nasze wojsko i nasza gospodarka są w takim stanie, że gdyby Rosja lub inny większy od nas kraj chciał nas zaatakować to nie mamy żadnych szans. Tylko partyzantka nas ratuje ze względu na waleczność naszego Narodu, ale na jak długo?Polsce od wieków brakuje mądrych pro polskich przywódców i chyba tylko determinacja i wiara sprawiły, że wciąż istniejemy jako Naród. Nie liczmy na to, że tym razem będzie inaczej, chyba, że jakimś cudem wybierzemy wreszcie mądrego przywódcę który będzie działał na naszą korzyść a nie szkodę, co przy takich brakach (polskich a nie obcych) elit politycznych jest mało prawdopodobne. Poszukajcie w necie kto rządzi naszym krajem, przynajmniej w tej najnowszej, ale już historii i zastanówcie się dlaczego mimo niewolniczej pracy i drakońskich podatków ciągle leżymy na łopatkach. Pozdrawiam Wszystkich myślących po polsku.

      • LUKI

        28 kwietnia 2016 w 21:55

        AMEN.

      • Polak

        20 maja 2016 w 22:29

        A ja uważam że nam pomogą, bo tylko naiwni mogą sądzić że na Polsce by się skończyło. Jak nie pomogą to Rosja będzie od Pacyfiku do Atlantyku a USA stracą wszystkich koalicjantów, nie wiem czy by im się to spodobało.

    • Pm Odpowiedz

      12 maja 2016 w 13:54

      Prawdę mówiąc wcale bym się nie ździwił gdyby tak było. Jednak od początku… Ukraina nie należy do nato i nikt nie musi wspierać pomocy im. Ci do rzezi to bez przesady. Zbędni są ludzie którzy fikają, przeciętny zjadacz chleba tak żył wcześniej bez problemu tak i będzie żył. Tak prawdę mówiąc bardziej prawdopodobna była pomoc dawnego układu warszawskiego niż obecna nato.

    • Mitnaged Odpowiedz

      20 kwietnia 2017 w 06:46

      Ty to historie znasz chyba z memów. Francuzi generalnie zawsze byli dość waleczni i na tym polu mają zdaje się większe osiągnięcia niż Polacy (np. bitwa pod Verdun, jedna z najkrwawszych w historii). Różnica jest taka, że oni nie lubią ginąć bezsensownie. Stąd ta łatka która przylgnęła po kapitulacji podczas II WŚ, tylko nie warto zapominać, że wtedy III Rzesza ominęła przez Ardeny całą linie Maginota czyniąc wojsko francuskie dość podatnym, bo okrążonym. Niemniej nie był to ostatni akt uczestnictwa francuzów w IIWŚ

      Historia też pokazuje, że jednak łatwiej było im się wbić
      w Polskę niż w ten cały zachód gdzie wiele dalej jak Berlin nie doszli.

      Rzecz kolejna to taka sprawa z tą IWŚ i jej wywołaniem. To, że odpowiedzialnością za jej wybuch obarczono w traktacie wersalskim Niemcy to nie oznacza jeszcze, że faktycznie tak było.

      • Jan53

        20 kwietnia 2017 w 20:06

        No wlasnie – memy.Bitwa pod Verden :Były tam tez inne nacje swiata i to w duzej ilości.Waleczny jak Francuz – pokazala to II WS.
        Spieprzyl Beck – polityczny narcyz.Hitler chciał tylko neutralności II RP.Nie chciał aby Polska brala udział w wojnie przeciw Francji.Zabiezpieczalaby tylko tyly przed Rosja.
        Sojusze?Tyle warte co papier na nich spisane.
        Brak nam min.MON z prawdziwego zdarzenia bo fanatyk Tragedi Smolenskiej powinien zostać ministrem od pomnikow – i to jego miejsce.
        Jak Kaczor nie popędzi kilku nieudacznikow to będzie przeklinany do końca swiata.

  2. maciek Odpowiedz

    11 czerwca 2015 w 17:03

    Przynajmniej na amerykanach można polegać. Pokazuje to też, że cała zachodnia Europa trzęsie portkami na myśl konfrontacji z Rosją. Powtórka z 39. Poważnie, powinniśmy zacząć wcielać w życie koncepcje międzymorza Piłsudskiego i olać tych „wielkich” sojuszników z zachodu. Nie ma sensu rozwijać z nimi współpracy, skoro i tak wiemy, że nam nie pomogą w razie potrzeby.

    • real Odpowiedz

      13 czerwca 2015 w 17:19

      Stawiło by się dużo ale w pierwszej fazie było by dużo ofiar , bo w pierwszej kolejności odsrzelili by łzeelyty

  3. Luki Odpowiedz

    11 czerwca 2015 w 17:31

    OD DAWNA POWTARZAM… UMIESZ LICZYĆ? LICZ NA SIEBIE! PUTLER SPRAWDZI TEN 5 .artykuł NA LITWIE ŁOTWIE LUB ESTONII I BEDZIE JUŻ WIEDZIAŁ WSZYSTKO… A NIEMCY TO ZDRAJCY.. OD DAWNA UWAŹAM ZE POLSKE SPRZEDALIBY ZA 1 EURO…

  4. ewelina Odpowiedz

    11 czerwca 2015 w 19:09

    wpiszcie w google. n-tv putin umfrage, ankieta pokazala 89 procent poparcia dla putina ankieta byla internetowa i tak jest z wiekszoscia tych ankiet sterowana z moskwy

    • Johnny Odpowiedz

      20 kwietnia 2017 w 06:56

      Amerykanskie pollsters zrobili w Rosji sondaz z pytaniem o to jak Rosjanie widza Purina. Niestety, odpowiedz nie byla dla nas dobra,bo 83% badanych Rosjan calkowicie popieraja Putina. Dziwi mine,ze Policy nice one wiedza o Rosjanach i Rosji I tylko opowiadaja jakies glupoty co I’m mass media powiedza. Rosjanie pojda za Putinem w ogien.

      • shifoboss2

        21 kwietnia 2017 w 06:42

        Oligarchowie,bo wyjścia nie mają.

  5. normals Odpowiedz

    12 czerwca 2015 w 00:13

    Ludzie to tylko sondaz jest a nie oficjalne stanowisko rzadow Niemiec czy Francji.Sondaz oddaje tylko nastroje spoleczenstwa a nie jest znakiem ,ze Niemcy czy Francja nie wypelnia obowiazku obronnego NATO.Zrobcie podobny sondaz w Polsce ,to tez wiekszosc powie ze nie bedzie ginac za Niemca czy Francuza.

    • Michał.K Odpowiedz

      12 czerwca 2015 w 18:04

      Sondaż oddający nastroje społeczeństwa, zgadzam się. ale żaden rząd zachodu nie będzie stawał przeciw stanowisku społeczeństwa, to da im świetną wymówke żeby nic nie robić. A w D******cji zachodniej najważniejsze są nastroje społeczeństwa 😛

      • ziutek

        21 kwietnia 2017 w 06:47

        tak, wszyscy kochają uchodźców i dlatego rządy są zmuszane do ich przyjmowania, LOL 🙂

    • bosman Odpowiedz

      15 lutego 2016 w 09:58

      aleś ty naiwny :/

  6. selena Odpowiedz

    12 czerwca 2015 w 07:47

    Cholerne podle gnojki – zawsze to samo .Albo na nas napadają wbijając nóz w plecy albo sie plecami odwrocą. A my jak te glupki o Monte Cassino walczymy, w 1920 watahe zatrzymujemy czy walczymy o Anglie atakując z samolotow niemieckie bombowce. A teraz jeszcze starym ssmanom podcierają dupska nasze kobiety bo ich PeOwska bieda wygania zeby szukaly chleba u szwaba na sluzbie. Niech to szlag.

    • tom Odpowiedz

      12 czerwca 2015 w 21:21

      Cała prawda…niestety

      • As far as i'm concerned

        13 lutego 2016 w 19:19

        Jest prawda i jest g*wno prawda. To akurat jest g*wno prawda. Polacy pod monte cassino, nad niemnem, czy nad anglią nie bronili żadnej cholernej europy tylko walczyli o Polskę i za Polskę wszelkimi dostępnymi środkami. Nikt nie myślał o zdradzieckiej europie, liczyła się dla nich tylko Polska. Jedyne, kto podciera dupę szwabom na zachodzie to obiboki, którym się uczyć nie chciało. Kazdy, kto ma odrobinę ambicji w sobie znajdzie godną pracę za godną płacę, ale nie u nas – tylko za granicą

  7. Misyu Odpowiedz

    12 czerwca 2015 w 08:47

    …a Polacy głosują na oszołomów, populistów, „kandydatów anty-systemowych” itd. itp. Polacy dają się łamać głupią propagandą i auto-clickiem Putin’owskich trolli, taśmami „prawdy” ruskiej mafii węglowej. Idziemy pod zabór Kremlowski – czas się z tym pogodzić i nie narzekać, nie zwalać tego na innych – sami do tego doprowadzamy.

    • Andrzej Tomasz Sobolewski Odpowiedz

      13 czerwca 2015 w 13:24

      Każde głosowanie sterowane medialnie przez „MENDIA” będzie UŁOMNE!
      Masz wybór między Gangreną, Dżumą, Czarną Ospą czy HIV!
      Czyli NIE MASZ ŻADNEGO WYBORU!
      Nie licz na to, że PASOŻYTY ODPUSZCZĄ DOBROWOLNIE!
      Prędzej wywołają wojnę aby uniknąć odpowiedzialności!

  8. nemezis Odpowiedz

    12 czerwca 2015 w 15:16

    ludzie przestancie glupoty gadac sondaz jest robiony wsrod spoleczenstwa i co sie dziwicie, ze nie chca wojny? Nie wszyscy tacy skorzy do mieszania sie w cudze i probowanie robienia porzadkow na cudzym podworku jak my. Pakt obliguje ich do pomocy i jak bedzie trzeba to ja dostaniemy. A ze ludzie na ulicy sa rozgoryczeni a czemu nie? Tysiace Polakow zyje z socjalu a inne tysiace dostaja doplaty bo pracuja tylko czesciowo.I prawie 100 % mieszkajacych w Niemczech w Taki czy ionny sposob okazuje im lekcewazenie i pogarde badz szuka jak ich wykiwac, znaja nas wlasnie z tego i stoimy w hierarhi tylko nieco ponizej Turkow, ktorych jeszcze bardziej nie lubia . Sama bylabym wkurzona gdyby z moich podatkow utrzymywano taka ilosc azylantow i obibokow i nie chcialabym zeby moj syn czy maz nadstawial jeszcze za nich glowy. Wiec nie oceniajmy calego kraju przez Gruppe na podstawie ktorej sporzadzono anakiete bo to tylko grupa sondazowa.

  9. TRTRTRTR Odpowiedz

    12 czerwca 2015 w 17:43

    Sorry. Ale chyba niemyslicie ze Putin to idiota? Myslicie ze Putin boi sie USA ? Otoz, raczej watpie. Zreszta na co Putinowi biedna Polska ? Putin to niezagrozenie oszolomy. Zagrozenie lezy w UE i USA.
    Kto jest na czele UE ? Kto wywolal w wojne w Iraku ? Kto ma najwiecej baz wojskowych na swiecie ?
    A wy wierzycie ze Rosja bedzie niepotrzebnie sobie pod gorke robic.
    W dzisiejszych czasam jest wojna gospodarczo – dyplomatyczna.
    Zrozumcie w koncu. Ze kraj mozna zniszyc na wiele innych sposobow niz go „spalic”.
    Po co zabijac kogos kto zostanie Twoim „niewolnikiem” ? Hmm ?

    Let’s start think about It.

    • R Odpowiedz

      12 czerwca 2015 w 20:38

      Jedyny komentator ktory rozumie obecna sytuacje. Respekt!!!

    • Vandal Odpowiedz

      13 czerwca 2015 w 00:19

      I dlatego Putin widzac, ze Rosja tonie zlapal sie Chin, jak tonacy brzytwy,
      a tak na marginesie, popracuj nad swoim angielskim, ruski trollu!

      • sandvinik

        13 czerwca 2015 w 11:03

        Vandal-gościu pisze prawde-a ty każdego kto nie zieje nienawiścią do wschodniej części świata nazywasz cały czas „ruskim trolem” i to w prawie każdym komentarzu-nie mowie że masz ich lubić-nienawiść to sprawa gustu-ale brak szacunku do innych to już jest zwykłe (dowolny wulgaryzm).

  10. brus Odpowiedz

    12 czerwca 2015 w 17:56

    Jeżeli chcą łamać traktat to trzeba ich wyrzucić z NATO. Zapewne gdyby chodziło 0 nich to mieliby wielki żal gdyby nikt im nie pomógł.

  11. Polak Odpowiedz

    12 czerwca 2015 w 20:33

    Niemcy i Włosi to faszyści prędzej możemy się spodziewać że zaatakują nas razem z Rosją niż że nam pomogą a żabojady to w gruncie rzeczy też zdrajcy i kolaboranci już raz nas zostawili kacapom i szkopom na pożarcie, to trochę tak jak ktoś nie oddał by nam pieniędzy a my pożyczyli byśmy mu drugi raz i mieli byśmy nadzieje że odda trzeba było by być głupim.

  12. Pirelli Odpowiedz

    12 czerwca 2015 w 20:36

    Czy w tej gazecie pracują same gamonie ?
    Co to za histeryczny, infantylny tytuł artykułu ?!

    Nie degradujcie tej gazety takimi smarkaczami jak autor w/w artykułu

  13. tokar2222 Odpowiedz

    12 czerwca 2015 w 20:51

    hahaha. Jesli ktos wyobrazal sobie ze moze byc inaczej to gratuluje optymizmu 😀 Juz kiedys byla podobna historia 😀 A niemcy nie sa niczyimi sojusznikami, oni mysla ze sa wladcami Europy. Szczerze to jakby na to wszystko spojrzec szerzej to wiele sie nie zmienilo na przestrzeni czasu… HISTORIA KOLEM SIE TOCZY

  14. Jerzy 2 Odpowiedz

    12 czerwca 2015 w 21:16

    Anarchia w Polsce jest niezbędna Izraelowi do zaatakowania Rosji przez
    NATO. co daje mu okazję do swobodnego uderzenia na Iran, oraz ze względu na akcję logistyczną polegającą na przerzuceniu z Izraela do Polski i Ukrainy paru milionów żydów. Żydzi muszą opuścić terytorium Izraela, bo będzie on uderzony bronią nuklearną.

  15. Bohdan O. Szuprowicz Odpowiedz

    13 czerwca 2015 w 06:12

    Nie ma co czekac tylko zdobyc bron atomowa. Wtedy wszyscy sie beda z wami liczyc

  16. Vandal Odpowiedz

    13 czerwca 2015 w 16:47

    @sandvinik,
    Oszolom brzmi lepiej:))))??????, bo to slowo jest wymierzone tylko w Polakow!,

    • sandvinik Odpowiedz

      13 czerwca 2015 w 19:32

      może być oszołom-bardziej jednoznaczne-sam nie lubie kilku nacji, ale jak czytałem twoje posty to nie byłem pewny czy nie zarzucasz ludziom że piszą to co piszą za ruble w portfelu.

      inna kwestia że na tym konflikcie, tak samo jak w syrii, iraku, kilku miejscach afryki zawsze zależy dwu stronom.
      w libii ani ruskim ani chinom nie zależało to „rewolucja” trwała 3 miesiące.
      bez regularnych dostaw amunicji i sprzętu ani ukraina ani separatyści nie byliby w stanie walczyć ponad rok. wiec jak dla mnie to za te wojne odpowiada i putin i obama 50-50, ze wskazaniem na obame bo to chyba nie ruscy zaczeli.

      swoja droga zobacz komenty pod newsami z ukrainy na wp-tam to dopiero można się posmiać/popłakać-do wyboru (same teksty raczej ćwierćwartościowe-ale wp to mainstream news więc opinie są typu „zwykły kowalski”)

      • Vandal

        14 czerwca 2015 w 00:16

        @Sandvinik,
        Tak naprawde to Ja nie wiem za czje pieniadze ludzie pisza, wydaje mi sie, ze wiekszosc pisze za darmo, tylko Ich wiedza historyczna, i gopolytyczna jest tak mala,i wypaczona,
        ze wychodza z tego jaja:), bo jak mozna pisac, ze Putin nam nie zagraza,skoro jest on reprezentantem polityki Moskwy, ktora od kilkuset lat jest polityka wroga Polsce,
        jest to polityka imperialna i jest oczywistym ze zagraza Polsce. natomiast sposoby korymi chce to osiagnac sa rozne,(polityczne, ekomomiczne,militarne,propagandowe),i prawda jest, ze wcale nie musi militarnie najechac Polske, zeby osiagnac odwieczny cel Moskwy- zniszczenia Polski, (w Polsce o tym od dawna wiedzano, stad Unia Polsko-Litewska jako jedno z przeciwdzialan w zapedach Moskwy)
        nastepny temat: Obama 50% Putin50% winy,
        Za czasow ZSRR swiat byl podzielony na dwie strefy wplywow-USA-ZSRR tzw. dwubiegunowosc, po upadku ZSRR ta rownowaga zostala zachwiana, i dominowac zaczela Ameryka czyli tzw. jednobiegunowosc, Rosja takiej sytuacji nie chce zaakceptowac, ale to juz nie ta sama Rosja, przycisnieta ekonomicznie,szarpana wojnami wyzwolenczymi na Kaukazie zmianami i wojna na Ukrainie, zwarla sojusz military i ekonomiczny z Chinami, ktore maja aspiracje globalne,i staja sie powaznym adwersarzem USA.
        Czy ten zarysowujacy sie uklad dwubiegunowy stanie sie faktem, czy obroci sie to wszystko w WWIII tego niewiem:))) dla mnie liczy sie tylko, zeby z tego calego gobalnego balaganu(NWO) Polska wyszla dobrze!!!
        Odpowiadajac na Twoje 50/50 winy zgadzam sie z tym.
        Putin wysoki officer KGB prezydent Rosji nie zagraza Polsce, a ja jestem pewien ze zagraza !!!

      • sandvinik

        15 czerwca 2015 w 00:43

        @Vandal

        co do geopolityki-chiny w całej swojej historii kilku ostatnich tysiecy lat nie prowadziły polityki podbojów-zgoda-wojny z japonią czy koreą owszem ale nie mieli hitlera, napoleona czy aleksandra-nikogo kto by prowadził armie na drugi kontynent, za to zbudowali wielki mur i sporo innych takich. konfucjonizm to inny świat dlatego uważam że chiny nie zaczną tej wojny chyba że zostaną zmuszone.
        co do usa to w czasie drugiej światowej zrobili japonii embargo na zakup stali, miedzi, aluminium a wkońcu ropy tak że to nie jest tak że to japonia ich zaatakowała bo była zła-historie piszą czasami bracia Grimm.
        a co do rosji-jesteśmy małym krajem-oni dużym. rosja zawsze była ekspansywna ale rosja jest bardziej honorowa niż zachód-myślisz że gdyby w WWII to z nimi a nie z francuzami mielibyśmy umowy to by się wachali? siedzieliby za linią umocnien pół roku?
        to co nam zagraża to wedłóg mnie nasza władza-bo kopanie po kostkach dużych to debilizm, a drugim zagrożeniem jest to że usa zależy na wpakowaniu europy w WWIII żeby
        a) rosja była zajęta i nie wspomagała chin
        b) po wojnie nie było tak że wykrwawiona ameryka będzie mieć w europie niemiecko-ruski koncern ekonomiczno-polityczno-militarny bo niemcy+rosjanie to więcej niż usa+canada, tak samo jak rosja+chiny.

        a swoją drogą to te durne jankesy planują zmagania na 3 fronty….

  17. zdziwiona Odpowiedz

    13 czerwca 2015 w 19:24

    A ilu Polaków uważa, że powinniśmy wysłać wojska na Ukrainę?

    • pyton Odpowiedz

      15 lutego 2016 w 09:24

      A to Ukraina jest w NATO i obowiązuje nas wobec niej art. 5 ?

  18. Myszanin Odpowiedz

    13 czerwca 2015 w 20:59

    Dawny prezydent Finlandii URHO KEKKONEN piasał, że przyjaciół trzeba szukać blisko, a wrogów daleko. A jak u nas, Polaków? Czy nie odwrotnie? Ale jeśli retrosp[ektywnie rzucic okiem na przeszłość Polski, to jakoś dziwnie układało się, że nie chcieli nas ci bliscy. Rosja zawsze starała się zagarnąć nasze ziemie i zniszczyć państwowość. Litwini jakoś nie mogą przypomnieć sobie, że to Polska uratowała ich przed Krzyżakami (z zachodu) i Rosjanami (ze wschodu – przecież i prawosławie miało stamtąd wielkie postępy, a i książęta litewscy bardzo a bardzo mariażowali czy bratali się z książętami ruskimi). Kozaczyzna na południowym wschodzie chronicznie wroga, ileż krwi polskiej tam wylano. Czesi – także zawsze wrodzy, jeszcze od najazdów w początkach polskiej państwowości. Więc kto był przyjazny? Zaryzykujmy: Niemcy! Przypomnijmy, jak nieźle układały się stosunki od czasów Bolesława Chrobrego aż do przekazania królowania saksońskim Augustom. A że opanowali Śląsk i Pomorze? Czyż nie pokojowo – dynastycznie i mariażowo? A że ZakonKrzyzacki i Prusy po nim? No cóż, historyczne nieszczęście nasze, że sama Polska sprzyjała. Oczywiście, trudno było temu sprzeciwić się, kiedy ta siła krzyżacka miała nawet na płaszczach Krzyż, a Polska chciała być (i była) drygą po Francji „ulubioną córą” Watykanu. I kiedy ta wraża Prusja opanowała całe Niemcy, tam, na zachodzie wyrósł drugi potężny wróg, siłę i nienawiść którego boleśnie doświadczyła Polska od 1772 roku. No to więc co miała Polska robić? Szykała sobie przyjaciół „daleko”. Francja, Anglia. Teraz Stany Zjednoczone. I wątpliwa pomoc NATO? Więc może pierwszą wizytę nowy nasz prezydent ANDRZEJ DUDA powinien jednak złożyć w Moskwie, co? Trudno to będzie przełknąć? Jakże często lekarstwo jest gorzkie… Zagniewają się przyjaciele z tej „normańskiej czwórki” w sprawie Ukrainy – Niemcy i Francja? A czy to nie oni odsunęli Polskę od udziału w tej sprawie, tak ważnej dla Polski, bo to przecież nasz największy sąsiad. Który może stać się z czasem najsilniejszy i – o zgrozo! – zamarzy uczestniczyć w jakimś V-ym rozbiorze Polski, jako dziedzic dawnych Austro-Węgier może? Pytania, pytania…

    • izhora Odpowiedz

      17 lutego 2016 w 07:52

      Przepraszam, Rosja sąsiadem Polski? To chodzi o ten skrawek Prus Wschodnich z Królewcem, termin wykorzystania którego wg umów powojenych minął już parędziesiąt lat temu? A który jest naszpikowany wojskiem jak ruski pierog kapustą – i dlatego cała Europa woli nie pamiętać wielu rzeczy. Najbliższymi sąsiedami Polski na wschodzie są Litwa i Białoruś i jak by nie były ciężkie i problematyczne stosunki wzajemne, co by się nie działo wewnątrz tych krajów – chyba tam właśnie należy przede wszystkim zwrócić uwagę i spróbować myśleć bardziej no… niestereotypowo.

  19. Posejdon Odpowiedz

    13 czerwca 2015 w 22:57

    Ani Francuzi ani Włosi nie przyjdą nam z pomocą tylko i wyłącznie z jednego powodu. Zanim rusek się zdecyduje na jakiekolwiek wrogie kroki wobec Polski tam już będzie islam pełną gębą.

  20. worton Odpowiedz

    15 czerwca 2015 w 11:24

    …Niemcy nie mają armii a wypowiadają się z pozycji siły nie pomogą bo nie mogą mają tyle co Polska…

  21. Vandal Odpowiedz

    15 czerwca 2015 w 17:05

    @Sandvinik,
    Co do Chin to proponuje zapoznanie sie z ich historia, skoro piszesz o kilku tysiacach lat to zacznij od Zhou dynasti (1046-256 BC) nastepnie Qin dynasti itd. az do czasow wspolczesnych,poczytaj rowniez o Chinskim konfucjonizmie, I do cazego sie sprowadza.
    A co do Polsko- Rosyjskich relacji polecam-Latopisa Ruskiego Nestora – jego historie Slowian POWIESTI WREMIENNYCH LAT, a nastepnie
    Doktryne polityki Rosji w sprawie Slowian z XVI wieku KNIGA STIEPIENNAJA CARSKOGO RADOSLAWIA, w oparciu o te materialy bedzisz mogl wyciagnac samodzielne wniosek na w/w tematy.
    USA, oczywisci,ze rozpetala wiele lokalnych konfliktow, -chodzi o jak najwieksza strefe wplywow, zanim skrystalizuje sie drugi biegun.

    • sandvinik Odpowiedz

      15 czerwca 2015 w 18:56

      @Vandal
      Teksty odnośnie rosji przeczytam-jak przeczytam napisze wrażenia i konkluzje.
      co do konfucjonizmu-polecam „Sztuke wojenna” Sun Zi-zwłaszcza przypisy od tłumaczy-w zasadzie z innych kultur tereny azji znam najlepiej, mam rodzine w azji, byłem tam. azjaci mają więcej kultury rodzinnej niż my. co za tym idzie to urodzeni patrioci. i umieją dbać o swoje. ale zobacz ich zabytki kultury a nasze-jest różnica.

      naprawde nie uważasz że te wszystkie lokalne konflikty USA nie doprowadzą do sytuacji że tylko zjednoczą sobie wrogów i zbyt mocno rozciągną siły i środki? dopuki mieli przewage technologii to oki ale teraz to sie urywa. a bez tej przewagi nie sa ani mocniejsi ani groźniejsi od innych dużych graczy.

      • Vandal

        16 czerwca 2015 w 00:20

        @Sandvinik,
        Sztuka wojenna Sun Zi jest w programie studiow liczacych sie w swiecie akademi wojskowych (np: West Point), Ja kiedys czytalem tlumaczenia jego prac, o strategii I taktyce wojennej, (np-wojne, bitwe czy potyczke wygrywa sie przed jej rozpoczeciem)
        Dobrze,ze wymieniles Sun Zi bo to tym bardziej potwierdza to co napisalem o Chinach, (nigdy nie pisalem ze to glupi narod)natomiast pisalem ze sa niebezpieczne.
        Ruscy o tym wiedza,ale tak sa przycisneci przez Ameryke, ze na niezbyt dobrycz warunkach zawarli z nimi (Chinami) sojusze.- zobaczymy co z tego wyjdzie?
        W gronie moich znajomych sa Chinczycy z Chin kontynentalnych I z Hong Kongu z Korei I Japonii,
        Chinczycy sa bardzo rodzinni-podzielam Twoj poglad.
        Tylko mnie nie o to chodzilo,chodzilo mi o warstwy rzadzace, ideologie jakimi sie kieruja, I indoktrynacje jaka prowadza w stosunku do swoich obywateli.
        Mam nadzieje ze USA mierzy sily na zamiary, bo jak nie to bedzie zadyma jakiej jeszcze nie widzielismy, ale pamietaj oni znaja Sun Zi:))))))

  22. Hendo Odpowiedz

    15 czerwca 2015 w 18:17

    W tzw unii europejskiej najgorsza jest aborcja i promocja wszelkiej masci zboczen. Rosja i Unia sa siebie warte; to dwa obrazy zla.

  23. Grzegorz Odpowiedz

    15 czerwca 2015 w 20:36

    za nim wojna wybuchnie to wszyscy młodzi Polacy zdążą wyjechać z tego dobrobytu na zachód, a starzy wymrą.

  24. Pakt NATO Odpowiedz

    24 czerwca 2015 w 21:36

    Moralnie wesprzemy produkty niemieckie, włoskie i francuskie, a do koszyków wrzucimy polskie, amerykańskie i kanadyjskie! 😉

  25. janusz mag Odpowiedz

    26 czerwca 2015 w 18:23

    Za chwilę zauważycie że dla zachodu głównym problemem nie jest Rosja lecz odradzający się islam!!!

  26. maxTron Odpowiedz

    13 lutego 2016 w 15:52

    To aż nudne to powtarzanie : Słowianie nigdy nie będą przyjaciółmi Anglosasów, i choćbyśmy wchodzili im w wiadome miejsce bez wazeliny, i tak nas wystawią, teraz aktualnie Rosji….

  27. Czytelnik Odpowiedz

    13 lutego 2016 w 17:55

    Widać Ewidentnie że to USA dąży do wojny a nie Rosja i niech ten antychryst USA przestanie się wtrącać w sprawy Europy i powiększać zasięg wojsk NATO przy granicy z Rosją a Rosja nie będzie miała powodu do agresji i atakowania kogokolwiek to jest oczywiste, że Rosja chroni swojej mocarstwowości i swoich interesów w Europie. Te wszystkie sankcje na Rosję to są po to żeby ją osłabić, ale Rosja sobie poradzi.

  28. czesiek Odpowiedz

    13 lutego 2016 w 21:23

    Ja podszedlbym do tego w inny sposob.Jezeli tyle razy w przeszlosci i wszystko na to wskazuje , ze i teraz bylismy pozostawieni samym sobie w obliczu konfliktu Rosja zachod to po co sie szarpac?Poprostu przepuscic ich swobodnie na zachod i niech sie bija.My jedynie mozemy pilnowac aby nie zbaczali na naszym terenie z wyznaczonego kursu i tyle.Dlaczego mamy byc ciagle tarcza dla krajow zachodu.Oni zawsze maja czas na dzialania bo my za nich wszystko robimy-po co?Dosc tego-my tez mozemy z Rosja sie dogadywac po za ich plecami!

  29. RysiekK Odpowiedz

    14 lutego 2016 w 00:17

    ta „rzeź” nastąpi tylko wtedy gdy zachód wraz z Polską, będzie kontynuował awanturniczą politykę wschodnią i wspierał ukraińską napaść na Novorosję…lub gdy właczy sie w wojnę syryjską po stronie antychrysta Erdogana. Zachód, choć zdemoralizowany, to jednak w kwestii ukraińskiej ma więcej rozumu i przyzwoitości niż Warszawa i nie bedzie nadstawiał ..y za ukropów. Może to otrzeźwi naszych polytyków i w ten sposób ZWIĘKSZY nasze bezpieczenstwo

  30. Gostek Odpowiedz

    14 lutego 2016 w 00:57

    Polskę zawsze każdy patrzył wydymać.. I nie ma co liczyć na Niemców.. gdyż zawsze byli przeciwni Polsce.. tylko chcieli grabić.. Na Francuzów też w żadnym wypadku… a co do Amerykanów.. też bym zbytnio nie liczył na nich… Patrzą swojego interesu i tam gdzie jest kasa.. Przecież kto rządzi Ameryką … pomyślcie…!!!!!

    • Gostek Odpowiedz

      14 lutego 2016 w 00:58

      Masz rację…!!!!!

  31. Gostek Odpowiedz

    14 lutego 2016 w 01:07

    As far as i’m concerned… Co Ty (usun. – wulgarne).. Ludzie wykształceni wyjeżdżają za chlebem by godnie jakoś żyć.. A że złodziejskie PO zgotowało ludziom taki los… to Ty nie pier…l takich banałów i nie wypowiadaj słów których znaczenia nawet nie rozumiesz… !!!!!

  32. kris Odpowiedz

    14 lutego 2016 w 13:41

    wasa jej dodac

  33. roman Odpowiedz

    14 lutego 2016 w 16:24

    najpierw polska wypina zadek na niemców i UE,a póżniej mamy pretensję że nas olewają.skoro tworzymy z węgrami sojusz ,,wielkomocarstwowy” to proszę bardzo droga wolna (chyba na sybir).złe stosunki polski z niemcami doprowadzą do tego że rosja dogada się z niemcami,całkowicie nas marginalizując,a wtedy to i ameryka da sobie spokój z polską.

  34. Jan Odpowiedz

    14 lutego 2016 w 18:01

    Od dawien dawna wiadomo ze zbrojenia i jeszcze raz zbrojenia postawia polska gospodarke na nogi oraz dadza prace młodym.Armia zas powinna liczyc ok.140tys.zolnierzy liniowych a nie skleryczaly pulk generalow i ich przydupasow.
    Jest przysłowie: Umiesz liczyc – licz na siebie.Nie jest prawda ze sojusze nas uratują.Sojusze/Traktaty to tylko świstki papieru warte tyle co papier na którym zostały spisane.
    Sasiedzi? Jacy przyjaciele? Nie ma takich.Jak ktoś nie wierzy niech zapozna się z nasza historia.Jestesmy sami i zdani tylko na siebie.

  35. skalpel Odpowiedz

    15 lutego 2016 w 00:39

    Historia lubi się powtarzać Wrzesień 39 sojusznicy nas wydymali …

  36. siostra niemca Odpowiedz

    15 lutego 2016 w 19:23

    POLACY W NIWMCZECH TO ZWYKLE KMIOTY WIEM CO MOWIE BO MAM TAM RODZINE I SZLAK MNIE TRAFIA ZE NIE ZNAJA CHISTORI POLSKI BO JAK KTOS MI MOWI ZE ZIEMIE SLASKIE I POMORZE TO SA ZIEMIE NIEMIECKIE TO SZLAK MNIE TRAFIA. I MOWIE DO DUPY Z TAKA RODZINKA.SIOSTRA POLSKIEGO NIEMCA.

    • ja Odpowiedz

      15 maja 2016 w 20:10

      Jak jesteś Polakiem to cofnij się do podstawówki, bo zdania bez błędu ortograficznego nie potrafisz napisać. Też mam rodzinę w Niemczech i tego się wstydzę.

  37. mf Odpowiedz

    15 lutego 2016 w 20:23

    znaczy, jak Polska pluje w twarz Europie, to jest Polskie Swiete Prawo, a jak Europa odpowiada, no to radzcie sobie sami, to jest zdrada?

    • tofeek Odpowiedz

      21 kwietnia 2017 w 17:34

      Jak można pluć w twarz Europy jeżeli jest się jej pucybutem, nie widzącym niczego ponad cholewki europejskich panów.

  38. m7 Odpowiedz

    17 lutego 2016 w 01:32

    Sam się rodzisz i sam umierasz. Umieszczono liczyć licz na siebie. Tyle w temacie. O co walczyć dzisiaj? O interesy? Kogo Pis-u czy Po? Żydów,Niemców,Watykanu Jankesów czy Anglosasów i Francuzów, a może Ukraińców i Litwinów? Przypomnę o takim fakcie,że tuż przed wybuchem drugiej wojny dały dyla najwyższe władze inelity 2 RP z episkopatem na czele. Także kochani rodacy jesteśmy jak David i Goliat i w tym całą nadzieja,podobnie jak w filmie Avatar. Niebiescy to Polacy, a raczej prawdziwi słowianie,bracia Indian Ameryki Północnej.

  39. Antonio 86 Odpowiedz

    17 lutego 2016 w 11:37

    Nic dziwnego. Jak pokazała historia, Niemcy tylko kraść potrafią. Dziś robią to w innej formie, w formie inwestowania. Przyjadą, otworzą firmę zapłacą polskim pracownikom 1/4 tego co muszą płacić Niemcom i zadowoleni, a ty Polaku się jeszcze ciesz, że pracę masz. Rosja nie musi na nas napadać, zniszczą wszystko Niemcy wraz z Unią Europejską.
    Wojna już dawno trwa: ekonomiczna. Nawet jak będą musieli płacić wszystkie podatki w Polsce to i tak będą mieli zyski, bo dużo mniej kosztuje utrzymanie pracownika w naszym kraju niż w Niemczech, czy całej zachodniej Unii.

  40. gość. Odpowiedz

    21 kwietnia 2017 w 07:30

    Tak było od zawsze.Sowiety i Niemcy to odwieczni wrogowie Polski.Dlatego trzeba zbroić się po zęby.Obrona Terytorialna to podstawa.Każdy dom- twierdzą.Niech drży brunatna i hołota czerwona.

  41. Magdalena Odpowiedz

    21 kwietnia 2017 w 11:57

    Polska to maly i gospodarczo niezbyt rozwiniety kraj.Najpierw czasy Komuny daly polakom w kosc.Fundusze panstwowe byly Od zawsze rozradane i dzielone miedzy bezwzglednych i pazernych urzedasow ,Ktorych nastepcy robia to samo.Ciezko zyje sie w Polsce bo Fundusze przeznaczone na spoleczenstwo sa rozradane a z pustego nic sie nie Napelni.Pan Kaczynski powinien sie tez troche pozbierac i nie prowokowac Zachodnich sasiadow.Prowokujac Rosjan nadstawia glowe nie tylko wlasna alle wszystkich polskich obywateli……..

  42. tofeek Odpowiedz

    21 kwietnia 2017 w 17:27

    Po kim jak po kim ale po Niemcach szybciej spodziewał bym się noża w plecy a nie tfu ” bratniej pomocy „. Jak to mówili nasi rodzice ” Jak świat światem, nigdy Niemiec nie był Polakowi bratem”. Co do Francuzów to już w 1939 pokazali nam jak wygląda według nich wywiązywanie się ze zobowiązań sojuszniczych, więcej nie trzeba. Naród zniewieściałych przygłupów, którzy z terroryzmem walczy kolorowymi kredkami i naręczami kwiatów,sam potrzebuje pomocy, najlepiej psychiatrycznej.

  43. Lech Odpowiedz

    21 kwietnia 2017 w 22:30

    Panie i Panowie z PiSu zróbcie porządek z POlską Targowicą i pospieszcie się z zakupami dobrego sprzętu dla polskiej armii, bo w UE robi się coraz niebezpieczniej. Jak zapowiada Marinie Le Pen Francja wkrótce może wystąpić z NATO i sprzymierzć się z Rosją Putina. Sabotaż z islamskimi imigrantami jakiego dokonali Hollande, Merkel, Schulz, Timmermans, Tusk, Schetyna, Petru i paru innych lewicowo-liberalnych idiotów z UE spowoduje niebawem, że we Farcji najbliższe wybory może wygrać Marinie Le Pen. Zapowiadane przez nią wystąpienie Francji z UE (Frexit) oraz rozpoczęty już Brexit Wielkiej Brytanii bardzo osłabia pozycję Unii w świecie. Frexit podobnie jak Brexit będzie sprzeciwem społeczeństwa Francji i Wielkiej Brytanii wobec hegemonistycznej polityce emigracyjno-gospodarczej Niemiec w UE, oraz odrzuceniem lewacko-libertyńskiej polityki obecnego prezydenta Francji i kanclerz Niemiec. Najgroźniejsze jednak będzie osłabianie NATO przez wyjście Francji z Sojuszu, czego nie ukrywa Marinie Le Pen. I to już będzie totalny sabotaż służący KGBowskiej Rosji Putina. Marinie Le Pen jest znana ze swoich sympatii do Putina, co i on demonstracyjnie odwzajemnia. Oznacza to, że po zwycięstwie Marinie Le Pen za pomocą skrajnej prawicy ludzie Putina z KGB/GRU przejmą realną władzę w największym pańtwie UE jakim jest Francja. Bo wpływy KGB/GRU na politykę UE za pomocą europejskiej lewicy typu Schulz, Hollande…. już od dawna są widoczne nie tylko w Niemczech i Francji. Efektem tego groźnego domina może być także w niedalekiej przyszłości wyborcze zwycięstwo proputinowskich partii w Niemczech, Włoszech i krajach Beneluxu, jako lawiny sprzeciwu wobec obecnej polityce imigracyjnej UE oraz własnych lewicowo liberalnych rządów. I wówczas śmiertelnie zagrożona zostanie Polska wraz z innymi państwami wschodniej Europy, a także choć w mniejszym stopniu Wielka Brytania i USA. Niemiecko-francusko-włosko-niderlandzki sojusz z KGBowską Rosją to spełnienie najgroźniejszych marzeń Putina a także starych zapędów lewacko-populistycznych polityków z UE marzących o stworzeniu bardzo silnej przeciwwagi wobec gospodarczo wojskowej potęgi USA, którą od dawna chcą wyprzeć z UE i NATO lewicowo populistyczni stratedzy. Dlatego ma czego obawiać się umiarkowanie prawicowa i patriotyczna Polska oraz Wielka Brytania ze Stanami Zjednoczonymi. To wszystko jeżeli na większą skalę się zacznie i stracą nad tym kontrolę Amerykanie z Wielką Brytanią wycofając np swoje wojska z Polski i Niemiec, to niestety grozić może III wojną światową lub całkowitą utratą suwerenności przez Polskę oraz państwa wschodniej Europy. Zbrodniczy pakt Ribbentrop-Mołotow Hitlera ze Stalinem przeciw Polsce z 1939 r może niestety szybko się powtórzyć i znowu zostaniemy sami przeciw dwóm odwiecznym wrogom, do których dołączy Francja Marinie Le Pen. Więc ludzie wyposażeni w nowoczesny sprzęt wojskowy pilnie są potrzebni Polsce.

  44. Lech Odpowiedz

    21 kwietnia 2017 w 23:58

    Angela Merkel, François Hollande i Timmermans oraz ich trio Tusk, Juncker, Schulz stają się grabarzami Unii Europejskiej i wejdą do historii jako ci, którzy doprowadzili ją do ruiny. Nie chodzi tutaj tylko o Brexit, ale głównie o szerzący się islamski terroryzm w UE, będący efektem planowej islamizacji UE oraz totalną bezradnością gospodarczą w sprawie kryzysu finansowego w Grecji i innych krajach UE, połączoną z zaślepieniem ideologicznym wyrażającym się antychrześcijańską krucjatą i narzucaniem kwotowego przyjmowania uchodźców bez konsultacji międzypaństwowych, by zapanowała lewacko liberalna mieszanina ludzkich ras, kultur i religii zwana Multikulti. Opornych na przyjmowamie muzułmańskich imigrantów i ukrytych wśród nich terrorystów chce się zmuszać chorendalnymi karami finansowymi stosowanymi przez komisarzy UE. Grzechów jest więcej, jak choćby napastliwy stosunek do nowego, demokratycznie wybranego rządu w Polsce oraz obecnych władz Węgier, co dodatkowo przekonało Brytyjczyków do głosowania za Brexitem. Przewodniczący PE socjalista Martin Schulz przekornie stwierdził, że jego „Brexit w ogóle nie zaskoczył. Od tygodni przygotowywaliśmy się na to.” I ze swoją zwyczajną butą oraz arogancją dodał, iż „z pewnością nie będzie żadnej reakcji łańcuchowej”, gdyż wyjście z UE jest „przecież bardzo niebezpieczną drogą”. Szefowie Unii zdają się w ogóle nie rozumieć, że dostali czerwoną kartkę, a ta oznacza opuszczenie boiska. Dla nich winne są „narody”. Wspomniany już wicekanclerz Niemiec Sigmar Gabriel wspólnie z Martinem Schulzem na prędko opracowali i przedstawili „Plan 10 punktów”, który prezentują jako antidotum na Brexit. Słowem kluczem w planie niemieckich i francuskich polityków jest transnarodowość. Z całego opracowania bije bowiem myśl, że należy raz na zawsze skończyć z państwem narodowym oraz zastąpić jego instytucje sterowaniem centralnym z Brukseli (czytaj: z Berlina). Schulz i Gabriel twierdzą, że to przez państwa narodowe (sic!) dzisiaj na naszym kontynencie jest tak niebezpiecznie. Postulują, że „trzeba zakończyć to skupianie się na małych, pojedynczych państwach.” I dodają: „W średniej perspektywie czasu doprowadzi to do utworzenia europejskiego FBI i innych podobnych struktur. Ich plany jednak pokrzyżuje Francja gdy prezydentem zostanie Marinie Le Pen, która zapowiada sprzymierzenie się z Rosją Putina. Sabotaż z islamskimi imigrantami jakiego dokonali Hollande, Merkel, Schulz, Timmermans, Tusk, Schetyna, Petru i paru innych lewicowo-liberalnych idi…ów z UE spowoduje więc wystąpienie Francji z UE (Frexit). Rozpoczęty już Brexit Wielkiej Brytanii bardzo osłabia pozycję Unii w świecie a Frexit doprowadzi do całkowitego rozpadu UE. Będzie to wyraz zdecydowanego sprzeciwu społeczeństwa Francji podobnie jak Wielkiej Brytanii wobec hegemonistycznej polityce emigracyjno-gospodarczej Niemiec w UE, oraz odrzucenie lewacko-libertyńskiej polityki obecnego prezydenta Francji i kanclerz Niemiec. Najgroźniejsze jednak będzie osłabianie NATO przez wyjście Francji z Sojuszu, czego nie ukrywa Marinie Le Pen. I to już będzie totalny sabotaż służący KGBowskiej Rosji Putina. Marinie Le Pen jest znana ze swoich sympatii do Putina, co i on demonstracyjnie odwzajemnia. Oznacza to, że po zwycięstwie Marinie Le Pen za pomocą skrajnej prawicy ludzie Putina z KGB/GRU przejmą realną władzę w największym pańtwie UE jakim jest Francja. Bo wpływy KGB/GRU na politykę UE za pomocą europejskiej lewicy typu Schulz, Hollande…. już od dawna są widoczne nie tylko w Niemczech i Francji. To groźne domino może także spowodować wyborcze zwycięstwo zwolenników Putina w Niemczech i innych krajach UE.
    http://wpolityce.pl/m/swiat/298135-niemieccy-politycy-przedstawili-szokujacy-plan-nowej-europy-rzad-europejski-przyjmowanie-uchodzcow-i-koniec-panstw-narodowych

  45. Licht Odpowiedz

    22 kwietnia 2017 w 14:35

    Jakie posiłki zza oceanu ? Przebazowanie do Polski kilkudziesięciu pojazdów opancerzonych zajęło Amerykanom kilka miesięcy. „Odkurzenie” w magazynach US Army, załadunek na pociąg gdzieś w środkowych USA, wyładunek w porcie, załadunek na statki, potem płynęły tydzień, wyładunek w Hamburgu, załadunek na pociągi, potem tydzień na bocznicy kolejowej bo protestowały niemieckie środowiska pacyfistyczne, wreszcie dwa dni pociągiem do miejsc dyslokacji w Polsce (bo tory w Polsce są złej jakości).

  46. Lech Odpowiedz

    23 kwietnia 2017 w 12:46

    „Jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny” to dewiza obecnego prezydenta USA oraz polskiego rządu i prezydenta. Polska rządzona przez PiS coraz skuteczniej strzeże bezpieczeństwa narodowego wydając na obronę 2% PKB i zwiększy to finansowanie do 3%. Rosja od dawna wydaje 4% swojego PKB na zbrojenia a USA 3.5%. Większość czł.NATO na obronę wydaje tylko 1.5-1.8% PKB a najmniej Niemicy bo tylko 1.2%, na co słusznie nie godzi się prezydent USA Trump.
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,142994,title,Jak-NATO-w-Europie-slablo-a-Rosja-sie-zbroila,wid,18404363,martykul.html
    W Obwodzie Kaliningradzkim Rosja już ma jądrowe rakiety wymierzone w Polskę i innych z NATO, by straszyć, szantażować i użyć tej strasznej broni. USA nie zwraca uwagi na militarny szantaż Kremla oraz szczucie i donoszenie polskiej Targowicy do UE przeciw obecnemu rządowi RP. USA skutecznie wzmacnia wschodnią flankę NATO i zabezpiecza Polskę oraz inne kraje sojuszu przed rosyjskimi rakietami nuklearnymi. To dzięki staraniom obecego rządu i prezydenta RP, wzmocnienie wschodniej flanki NATO ma polegać nie tylko na powstaniu szpicy służącej jako odpowiedź na rosyjskie uderzenie. W Polsce jest organizowana przez min. Macierewicza 50cio tysięczna Wojskowa Obrona Terytorialna jako silne i patriotyczne zaplecze zawodowej armii, czego najbardziej obawia się Targowica z KODU, która przez 8 lat rządząc nie zrobiła tego sprzyjając Putinowi. Rząd PiSu zwiększy liczbebność armii do 200 tys. żołnierzy oraz kupi nowoczesne uzbrojenie, kładąc duży nacisk na wspieranie rodzimego przemysłu obronnego. Przykład to m.inn polskie armato-chałbice z HSW i karabiny dla wojska. http://wolnosc24.pl/2017/02/25/koniec-ery-kalacha-polska-armia-doczekala-sie-rodzimego-karabinu-i-to-az-w-jedenastu-wersjach-videogaleria-foto/ Do Polski i innych z NATO sąsiadujących z Rosją przybyła wielotysięczna brygada pancerna USA, wyposażona w ciężki sprzęt i mająca zorganizować na wschodniej flance stałą infrastrukturą wojskową, mimo sprzeciwu Putina i lewacko populistycznych polityków z UE, których kupuje KGB/GRU dając im dużo zarobić na rosyjskim gazie. Prezydent USA Obama z premierem Tuskiem w 2009r rezygnując z POwstania tarczy antyrakietowej w Radzikowie, dokonali sabotażu obronnego Polski, robiąc duży prezent dla Rosji. Dopiero aneksja Krymu przez Rosję wymusiła powrót do budowy tarczy antyrakietowej, która ma niszczyć głowice jądrowe w razie nuklearnego ataku Rosji, Korei komunistycznej czy innych szaleńców chcących III wojny światowej. Bo całe siły szpicy NATO, którymi szczycił się rząd PO, PSL można zmieścić na Stadionie Narodowym, a Rosja z marszu w trzy dni była w stanie zająć kraje bałtyckie i pół Polski, co wynika ze wspólnego raportu think tanku Rand Corporation, oficerów amerykańskiego wojska i przedstawicieli administracji cywilnej, którzy przeprowadzili symulację wojenną. W dodatku przeprowadzane przez wojska NATO manewry w Polsce za rządów PO, PSL nie zakładały obrony naszego terytorium, a odbijanie go z rąk wroga. Ostry, wieloletni sprzeciw Niemców wobec stacjonowania wojsk USA w Polsce miał jeden główny skutek. W razie konfliktu Polska miała być głównym teatrem wojny między NATO i Rosją co nie przeszkadzało Merkel i Tuskowi. To przecież najgorszy dla Polski scenariusz, z którym walczył już płk Ryszard Kukliński. Tak właśnie wyglądała solidarność europejska według Obamy, Merkel, Timmermansa, Schulza i innych niemieckich czy holenderskich POlityków, kolesi Tuska, Schetyny i Petru. Podobny charakter miało mieć wzmocnienie wschodniej flanki NATO. Po rosyjskiej agresji na Ukrainę, w większości państw należących do Sojuszu stało się jasne, że polityka Putina zagraża spójności Paktu, a kolejnymi ofiarami ataku mogą być państwa bałtyckie i Polska. Rosyjskie wojska zresztą oficjalnie ćwiczą inwazję na nasz kraj. W tej sytuacji tylko realne wzmocnienie wschodniej granicy NATO zmusi Moskwę rozumiejącą tylko siłę, do przedefiniowania swojej polityki i powstrzyma jej od napaści na Polskę i innych z UE.

  47. pino Odpowiedz

    23 kwietnia 2017 w 15:31

    obudza się niemiaszki z granica na labie

  48. Czesiek z Bunkra Odpowiedz

    23 kwietnia 2017 w 16:20

    Już lecę oglądać na niebie tych NATO,wskich samolotów z kryżem . Predzej Niemcy znów się z Ruskimi dogadają i nas podzielą aniżeli obronią . Na partyzantkę też ne ma co liczyć bo mądrzy ludzie ustawowo lasy wycinają i gdzie sie kryć .

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *